Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46100
   


Автор запитання: Олена із міста: Полтава :: Запитання: 32568  
Олена запитує:
Доброго дня!Допоможіть,будь-ласка, зайти відповідьна таке запитання:"Систем бронювання номерів номерного фонду у світі?"
Наша відповідь:
Пропонуємо інформацію:

Організація і технологія обслуговування гостей службою бронювання.- Режим доступу:
http://townbookie.com/book/73-gotelnij-biznes-teoriya-ta-praktika-navchalnij-posibnik-malska-m-p/31-63-organizaciya-i-texnologiya-obslugovuvannya-gostej-sluzhboyu-bronyuvannya.html
Організація і технологія обслуговування гостей службою бронювання.- Режим доступу:
http://pidruchniki.ws/16850303/turizm/organizatsiya_tehnologiya_obslugovuvannya_gostey_sluzhboyu_bronyuvannya
Організаційні форми бронювання.- Режим доступу:
http://pidruchniki.ws/15341220/turizm/organizatsiyni_formi_bronyuvannya
Процес бронювання готельного номера.- Режим доступу:
http://ukrbukva.net/print:page,1,66253-Process-bronirovaniya-gostinichnogo-nomera.html
Служба бронювання. Організація і технологія обслуговування гостей.- Режим доступу:
http://pidruchniki.ws/13560615/turizm/sluzhba_bronyuvannya_organizatsiya_tehnologiya_obslugovuvannya_gostey
Сучасні інформаційні технології у готельному бізнесі.- Режим доступу:
http://info-library.com/content/1177_1124Sychasni_informaciini_tehnologii_y_gotelnomy_biznesi.html
***

1. Морозов М.А. Інформаційні технології в соціально-культурному сервісі і туризмі.Оргтехника / М.А. Морозов, М.С. Морозова. — М.: Вид. центр «Академія», 2002. — С. 240
2. Єдина туристична інформаційна система коштує [Електронний ресурс]. —etis.
3. Офіційний сайт департаменту туризму Мінекономрозвитку Росії [Електронний ресурс]. —russiatourism.
4. Реклама і маркетинг з Інтернету / ТомасКеглер, ПолДоулинг, Бренд Тейлор, ДжошуаТестерман / Пер. з анг. — М.:АльпинаПаблишер, 2003. — 640 з.
5.Подлипалина М.Онлайн-общение на службі вашій компанії.Чат як інструмент маркетингу, реклами й PR //Интернет-маркетинг. — 2003. — № 4 (16). —С.11—21.

.: Розділ: Інше :: 31.10.2013 15.45.44 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.16758 seconds