Добрий день! Прошу Вашої допомоги в підборі літератури за темою: "Діяльність педагогічного колективу з розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів в умовах роботи профільних класів".
Щиро дякую.
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію:
Антонова О.Є. ПРОЕКТУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ ТА ОБДАРОВАНОСТІ УЧНІВ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЖИТТЄВОГО ПРОГРАМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ . – Режим доступу:
http://eprints.zu.edu.ua/7599/1/Антонова Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості.pdf
Жалдак М.І., Морзе Н.В., Кузьмінська О.Г. Профільне навчання інформатики . – Режим доступу:
http://www.ii.npu.edu.ua/files/Zbirnik_KOSN/8/1.pdf
І ТВОРЧІСТЬ, І ПРАЦЯ, І УСПІХ: Збірник методичних матеріалів. – Режим доступу: http:// koippo.kr.ua/arhiv/pedagogika/I_tvorchist.doc
Куріло Н.В«МОДЕЛЬ ПРОФІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ». – Режим доступу: http:// osvita.ua/doc/files/news/84/8452/profilne_navch.doc
ЛИПОВА Л.А. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОФІЛЬНОМУ КЛАСІ. – Режим доступу: http:// osvita.at.ua/.../navchalna_dijalnist_u_profilnomu_klasi.doc
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ШКОЛЯРАМИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ (РІДНОЇ) МОВИ
В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ . – Режим доступу: http:// uprobrgrl.ucoz.ru/.../rekomendaciji_mon_ukrajini.do
ОБДАРОВАНІ ДІТИ. – Режим доступу:
http://www.kname.edu.ua/images/stories/Licey/Nay4naia_robota/deti.pdf
Організація роботи з обдарованими учнями: досвід харківських шкіл . – Режим доступу: http:// biblos.iod.gov.ua/download.php?file_id=410
Особливості навчальної діяльності в профільному класі . – Режим доступу:
http://schooln2.dnepredu.com/ru/site/osoblivosti-navchalnoyi-d.html
Папач О.І. Педагогічний експеримент як засіб освітніх змін. – Режим доступу: http:// www.osvitaodessa.org/metod/24.doc
Пєтушкова Л.А. Психологічний супровід профільного навчання учнів. – Режим доступу:
http://archive.nbuv.gov.ua/e-journals/narosv/2011-2/11plapnu.htm
Потапенко Л.М., Робота із обдарованими і здібними учнями на уроках словесності. – Режим доступу: http:// nodesash2.ucoz.com/load/0-0-0-10-20
Психолого-педагогічний супровід профільного навчання. – Режим доступу:
http://kristti.com.ua/content.php?level2=9&level1=2
Самойленко Н.Б. ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ, ЩО ВИЯВЛЯЮТЬ РОЗВИНЕНІ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ. – Режим доступу:
http://novyn.kpi.ua/2005-3-2/18_Samojilenko.pdf
Сіренко Н. П. Модель управління якістю профільного навчання. – Режим доступу:
http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/model-upravlinnya-yakistiu-profilnogo-navchannya.html
Сотніченко І.І. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів у профільній школі. – Режим доступу:
http://narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/14/statti/sotnichenko.htm
ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. – Режим доступу:
http://mnvk2.at.ua/dokument/paket_dok-obdar-ditina_nvk.doc
Химинець В.В. Мета, завдання і шляхи реалізації профільної освіти . – Режим доступу:
http://www.zakinppo.org.ua/2010-01-18-13-44-15/141-2010-03-19-10-05-25
Шепенюк І.М. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ
САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ . – Режим доступу:
http://ippobuk.cv.ua/images/Шепенюк__1.pdf
* * *
Балаба, С. Організація профільного навчання в гімназії Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
// ДИРЕКТОР ШКОЛИ, ЛІЦЕЮ, ГІМНАЗІЇ . - 2010 . - № 5. - С.177-181.
Бєсєдіна, І. Профільне навчання й обдарованість
// ВІДКРИТИЙ УРОК: РОЗРОБКИ, ТЕХНОЛОГІЇ, ДОСВІД . - 2012 . - № 6. - С.18-21
Гірко, Д.Д. Психологічний супровід підготовки до профільного навчання-запорука успішної соціалізації учнів школи ІІІ ступеня
// ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ ТА СОЦІАЛЬНА РОБОТА . - 2008 . - № 12. - С.52-54.
Дедуріна, С. Підготовка педагога до профільного навчання
// ШКОЛА . - 2011 . - № 7. - С.45-48.
Ковбасенко, Ю.І. Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів
// ВСЕСВІТНЯ ЛІТЕРАТУРА ТА КУЛЬТУРА . - 2010 . - № 9. - С. 16-22.
Коссе, О. Готуємося до роботи в профільних класах
// ШКОЛА . - 2011 . - № 7. - С.49-52.
Куріло, Н. Модель профільного вивчення предметів
// ДИРЕКТОР ШКОЛИ. УКРАЇНА . - 2010 . - № 10. - С.48-59.
Липова Л. Профільне навчання: теорія і практика
// РІДНА ШКОЛА . - 2008 . - №№ 1/2. - С.3-6.
Липова, Л. Шкільний центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації: зміст і завдання діяльності
// РІДНА ШКОЛА . - 2010 . - № 3. - С.43-46.
Ліфарь, Л.В. Науково-методичний супровід формування експериментальних умінь учнів у процесі вивчення фізики в умовах профільного навчання
// Сучасна освіта та інтеграційні процеси: досвід, проблеми, перспективи . - Ч. 2 . - 2010. - С.97-102.
Олійник, Н.Ю. Компетентнісний підхід в організації пізнавальної діяльності учнів старших класів економічного профілю навчання
// Донецький національний технічний університет Наукові праці . - Вип. 5(155). Ч. 2 . - 2009. - С. 301-305.
Освітній простір гімназії: реалізація профільного навчання
// ШКОЛА . - 2010 . - № 2. - С.20-32.
Порох, Л. Робота зі здібними та обдарованими дітьми: організаційно-управлінський аспект
// РІДНА ШКОЛА . - 2011 . - № 3. - С.39-42
Прач, В.С. Поєднання логіки та евристики у навчанні учнів гуманітарних класів
// Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнар. зб. наук. робіт. - Вип. 36. - С. 89-93
Профільне навчання в старшій школі:шляхи розвитку
// ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ. ВІСНИК АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ . - 2006 . - № 1. - С.147-149.
Решетняк, Ю. Організація профільного навчання в школі
// ШКОЛА . - 2011 . - № 7. - С.9-12.
Сікорський, П. Особливості диференціації в умовах профільного навчання
// ШЛЯХ ОСВІТИ . - 2009 . - № 3. - С.23-26.
Сологуб А. Креативний підхід до профільного навчання ліцеїстів
// РІДНА ШКОЛА . - 2007 . - № 5. - С.15-17.
Ткач, Ю.М. Модель діяльності суб'єктів процесу навчання математики в класах економічного профілю
// Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнар. зб. наук. робіт. - Вип. 34. - С. 107-114.
Топузов, О. Науково-методичні підходи до організації навчання вчителів географії для професійної діяльності в умовах профільної школи
// РІДНА ШКОЛА . - 2012 . - № 10. - С.
Топузов, О.М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі
// ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ. ВІСНИК АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ . - 2012 . - № 1. - С.70-76
Харахоріна, Т. Формування мовної культури старшокласників в умовах профілізації навчання
// Методичні студії . - Вип. 2 . - 2012. - С.276-284.
Хілінська, Л. Формування стійкого інтересу до педагогічної професії в умовах профільного навчання в ліцеї
// ДИРЕКТОР ШКОЛИ, ЛІЦЕЮ, ГІМНАЗІЇ . - 2011 . - № 1. - С.46-56.
Целиковська, І. Формування соціокультурної компетентності учнів профільної школи
// ШКОЛА . - 2011 . - № 7. - С.58-63.
Дивіться також електронні каталоги бібліотек:
Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського. – Режим доступу:
http://www.nbuv.gov.ua/node/554
Національна парламентська бібліотека України. – Режим доступу:
http://www.nplu.org/article.php?id=2
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського. – Режим доступу:
http://www.dnpb.gov.ua/electronic_resources/elec_res/?PHPSESSID=3a4fe926e2ccc6a266a1218e3aeec7c0