Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46040
   


Автор запитання: Вика із міста: м.Суми :: Запитання: 32776  
Вика запитує:
Допоможіть підібрати матеріал на курсову роботу з методики інформатики на тему:"Вплив мультимедійних засобів на особистість школяра"
Наша відповідь:
Добрий день! Пропонуємо інформацію з Вашої теми:
1. Андресен, Б.Б. Мультимедиа в образовании : Специализированный учебник: Пер. с англ.. - М.:Дрофа, 2007. - 221 с.
2. Бондаренко, О. Вимоги до мультимедійних систем навчання та їх класифікація // РІДНА ШКОЛА. - 2007. - № 3. - С. 60-63.
3. Босак, С. Використання мультимедійних технологій на уроках української мови // ДИВОСЛОВО (Укр. мова й література в навч. закладах). - 2010. - № 11. - С. 9-11.
4. Димова, Н. А. Мультимедийная презентация на уроках биологии как средство активизации познавательной деятельности // МЕТОДИСТ. - 2013. - № 5. - С. 49-54.
5. Кокарєва, А. М. Від мультимедійності до інтерактивності: вітчизн. розробки програм. засобів навчал. призначення для забезпечення навчання природнич. дисциплін і математики // ГУМАНІТАРНІ НАУКИ. - 2007. - № 1. - С. 69-76.
6. Масол, Л. Мультимедійна художня творчість: програма курсу за вибором для загальноосвіт. навч. закл. // МИСТЕЦТВО ТА ОСВІТА. - 2010. - № 4. - С. 55-58.
7. Онишків, З. Мультимедіа в початковій школі // ПОЧАТКОВА ШКОЛА. - 2012. - № 5. - С. 48-50
8. Орлова, О. Використання мультимедійних технологій на уроках української мови та літератури // ШКОЛА. - 2012. - № 8. - С. 71-72.
9. Осин А. В. Мультимедиа в образовании: Контекст информатизации. - М. : Издательский сервис, 2004. - 319 с.
10. Придорожко, В. Використання комп'ютерних технологій та мультимедійних засобів на уроках англійської мови // ШКОЛА. - 2012. - № 8. - С. 57-58.
11. Рогова, Н. Мультимедійні презентації на уроках літератури // ШКОЛА. - 2010. - № 11. - С. 67-70.
12. Хомич, С. Використання мультимедійних засобів у навчально-виховному процесі початкової школи // ПОЧАТКОВА ШКОЛА. - 2010. - № 11. - С. 41-43.
13. Чайковська, О. Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання // РІДНА ШКОЛА. - 2009. - № 2/3. - С. 51-53.
14. Юрчак, В. Мультимедійні технології на уроках літератури // ШКОЛА. - 2011. - № 10. - С. 48-49.
***
1. Балуєва Ю., Нікітіна А. Психолого-педагогічні чинники застосування мультимедійних засобів навчання української мови у старших класах. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vlush/Ped/2009_4.pdf
2. Барицька О. МЕТОД ПРОЕКТІВ і МУЛЬТИМЕДІЙНі ТЕХНОЛОГІї у ПІДВИЩЕННі ЕФЕКТИВНОСТІ МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pippo/2012_1/Baryt.htm
3. БАРНА О.В. Мета навчання інформатики в основній школі за умов розвитку суспільства знань. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/peddysk/2010_7/barna.pdf
4. Біда О. ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum /GNVP/2010_50_2/2.pdf
5. Годлевська К. В. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІА В СИСТЕМІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/Ped/2012_1/Godle.pdf
6. Грабар, Н. Мультимедійні технології та їхній вплив на комунікацію в освіті // ВІСНИК КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ . - 2012 . - № 6. - С. 20-22. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vkp/2012_6/st_7_6.pdf
7. Дудкіна К. А. МУЛЬТФІЛЬМ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/NiO/2012_3/st/Dud.htm
8. Заря Л. О. ДО ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО МУЗИКИ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИКИ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vlush/ped/2011_8_2/22.pdf
9. КІЗЮРІН В. А. МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Natural/Vtot/2011_1/73kiz.pdf
10. Козьменко О.І. КОМП’ЮТЕР ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У СТАРШОКЛАСНИКІВ КАНАДИ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/domtp/2010_3/Kozmenko.pdf
11. МІЩЕНКО О.А. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2012_26/files/P2612_472.pdf
12. Міщенко О.ВИМОГИ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/gnvp/2009_46/54.pdf
13. Отравенко О. В. СТВОРЕННЯ МОДЕЛІ ЗДОРОВОЇ УСПІШНОЇ ОСОБИСТОСТІ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ШЛЯХОМ УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vlush/ped/2013_8_1/15.pdf
14. Пасько О.О. МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vchdpu/ped/2011_89/pasko.pdf
15. Пінчук О. П. ІНТЕРАКТИВНІ КОМП’ЮТЕРНІ МОДЕЛІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpkp_ped/2009_15/4_21_Pinchuk.pdf
16. Предик А. А., Марусик Л. В. Нові інформаційні технології в сучасному навчальному процесі. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pednauk/2012_5/293.pdf
17. Редіна В.А., Скриль І.А. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Pbgo/2007_7/Redina.pdf
18. Рябуха А. Ю. Використання мультимедійних технологій у діяльності педагога. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_gum/PedNauk/2013_3/70.pdf
19. Сергієнко К.Н., Сторожик А.І. Використання мультимедійних технологій у процесі фізичного виховання молодших школярів. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ppmb/texts/2009_11/09sknecs.pdf
20. СІЧКАР С. РОЛЬ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВ (У КОНТЕКСТІ ІДЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ). – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Npd/2011_1/si4kar.pdf
21. Толяренко Н.І. ФАКТОРИ, ЯКІ ЗУМОВЛЮЮТЬ ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vkhnpu_psykhol/2010_33/15.html
22. Шахіна І.Ю. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІА-ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/sitimn/2010_23/Vukorustanna_multumedia_texnologii_v_navchalnomy.pdf
23. Шульга О. М., Гетта В. Г. МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pedalm/texts/2008-1/016.pdf

.: Розділ: Загальні :: 16.11.2013 19.24.31 :.
.: Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської :.
   

Generated in 0.200823 seconds