Добрий день, шановний бібліографе!
Буду вдячна за допомогу в роботі над дослідженням "Застосування проблемних ситуацій для формування пунктуаційної вправності під час вивчення синтаксису"
http://eprints.oa.edu.ua/1298/1/Karpovets_110412.pdf
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum /TiDF/2010_7/pdf/KulykO.pdf
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum /Vchu/N139/N139p105-110.pdf
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/nvvnu/filolog_mov/2011_2/R3/Shulzhuk.pdf
http://subject.com.ua/ukrmova/method/43.html
http://www.rusnauka.com/NPM/Philologia/1_1_koval_chuknp..doc.htm
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum /VG/2010_21/43_21.pdf
http://p-for.com/book_293_glava_3_VSTUPNІ_ZAUVAZHENNJA.html
Єфименко М. П. Подолання синтаксично-стилістичних і пунктуаційних помилок // Вісник. — Запоріжжя, 2004. — N1. — С.44–47
Глега Л. І. Уроки мудрості й любові під час вивчення синтаксису та пунктуації (дидактичні матеріали на основі творів М. Стельмаха) // М. П. Стельмах і сучасність. — Хмельницький, 2012. — С. 27–34.
Омельчук С. Особливості формування комунікативних умінь при вивченні синтаксису в 5 класі // Зб. наук. пр. /Херсон. держ. пед. ун-т. Педагогічні науки. — Херсон, 2001. — Вип.25. — С.161–166.
Силка А. А. Використання системи тестових завдань у вивченні синтаксису української мови // Міжнародна наукова конференція «Сучасна україністика: наукові парадигми мови, історії, філософії». — Х., 2008. — Ч.3, секція 3. — С.220–226.
Комісаренко, Оксана Володимирівна. Розвиток комунікативних умінь у процесі вивчення синтаксису // Тенденції розвитку вищої освіти в Україні: Європейський вектор. — Ялта, 2012. — Ч. 2: Статті молодих вчених університету. — С. 89–91.