Доброго дня!!!! Дякую Вам за вашу роботу,багато матеріалу допомогло....Прошу знов Вашої допомоги.Необхідний матеріал :
« Формування сенсорних еталонів у дітей раннього та молодшого віку, шляхом ознайомлення з природою та організацією продуктивних видів діяльності» ( в електронному варіанті)Дякую!!!!!
Добридень, Руслано! Дякуємо за теплі слова. Щодо вашого запиту, то радимо наступні матеріали:
Андреєва Т.Т. Сенсорне виховання дітей засобами природи у педагогічній системі Софії Русової
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Nzspp/2011_8/rs/rs4.pdf
ГАЙДАК Н, МЕЛЕНЕЦЬ Л. Виховання в дошкільників позитивного ставлення до природи
http://www.br.com.ua/referats/Pedagogica/69192.htm
Дуткевич Т. В. ДИТЯЧА ПСИХОЛОГІЯ
http://shron.chtyvo.org.ua/Dutkevych_Tetiana/Dytiacha_psykholohiia.pdf
Кравченко Мар’яна. СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ СЕНСОРНИХ ЕТАЛОНІВ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР
http://www.ird.npu.edu.ua/files/kravchenko.pdf
ЗАВДАННЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ
http://bibl.com.ua/turizm/4129/index.html?page=2
Методи безпосереднього ознайомлення дітей з природою у дитячому садку
http://www.br.com.ua/referats/Pedagogica/60605-1.html
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ЛІНІЇ «ДИТИНА В СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ
http://elibrary.kubg.edu.ua/885/1/T_ Pirojenko_ M_ Mashovets_ E_ Kovalenko_ ЕMPE_2_51__PED_PI.pdf
3. Сенсорно-перцептивний розвиток дитини від 3 до 7 р. 3.1. Формування сенсорних еталонів у процесі орієнтувальних дій
http://b-ko.com/book_83_glava_94_3._Сенсорно-перце.html
4.3. Сенсорний розвиток дошкільників
http://zaochka.net/catalog_p_21_p_14.html
Сенсорне виховання дошкільнят
http://dnz28.org/index.php/2012-02-28-23-40-23/sensorne-vykhovannia-doshkilniat
ТЕМА 15 РОЗВИТОК СЕНСОРНО-ПЕРЦЕПТИВНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКА
http://p-for.com/book_177_glava_16_TEMA_15_ROZVITOK_SENSORNO-PERÐ.html