Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 46308
   


Автор вопроса: Ірина из города: Жмеринка :: Вопрос: 33090  
Ірина спрашивает:
Добридень, шоновна Довідко! Потрібна допомога з наступного: "Психолого-педагогічне обгрунтування проблеми формування творчого мислення майбутнього вчителя української мови та літератури у процесі університетської підготовки" - розділ реферату з педагогіки вищої школи. Дякую за допомогу.
Наш ответ:
Доброго дня, Ірино!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Акімова О. В. Деякі підходи до розвитку творчого мислення майбутнього вчителя // Вісник. — Черкаси, 2006. — Вип.81: Сер.: Педагогічні науки. — С.21–25.
Акімова О. В. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. В. Акімова; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2010. - 43 с.- www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2010/10aovuuo.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Акімова О. В. Теоретико-методичні засади формування творчого мислення майбутнього вчителя в умовах університетської освіти: монографія / О. В. Акімова. - Вінниця : Вид. Балюк І.Б., 2007. - 351 с
Гусєва О. В. Пошук нових методів розвитку творчого мислення вчителів української мови // Збірник наукових праць. — Бердянськ, 2002. — N6. — С.105–112.
Ємельянова Д. В. Формування готовності до самостійної роботи студентів-філологів як творча співпраця викладача і студента / Д. В. Ємельянова, В. І. Сподарець // Наука і освіта . - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 177-181
Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень: моногр. / Держ. фонд фундамент. дослідж. М-ва освіти і науки України / Ред.: В.О. Моляко; О.Л. Музика. — Житомир: Рута, 2006. — 320 с.
Іванова В. В. Основи професійної творчості майбутнього вчителя // Педагогіка вищої та середньої школи. — Кривий Ріг, 2008. — Вип. 20. — С. 200–205.
Картава Юлія Костянтинівна. Культурознавча компетентність як важлива складова професіоналізму вчителя-філолога // Матеріали ХVI міжнар. науково-практ. конф. [„Современные научные достижения”], (Горлівка, 22–23 грудня 2011 р.). – Горлівка, 2011. – С. 7-77.
Клочко В. І. Особливості розвитку творчого мислення студентів вищої школи // Нові технології навчання. — К; Вінниця, 2007. — Вип48. ч.1: Шляхи розвитку духовності та професіоналізму за умов глобалізації ринку освітніх послуг. — С. 169–173.
Музиченко, Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності / Ю. Музиченко // Рідна шк . — 2006. — N 9. — С. 20-22.
Нікішина Т. Акмеограма — основний метод професійної підготовки вчителя української мови і літератури до творчого самовираження // Науковий вісник. — Чернівці, 2007. — Вип.338. — С.128–133.
Нищета В.А. Критичне творче мислення у контексті життєтворчої спрямованості вивчення української мови та літератури / В.А. Нищета // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету : (Педагогічні науки). – № 4. – Бердянськ : БДПУ, 2008. – С. 62-71- http://bdpu.org/sites/bdpu.org/files/ifsk/nischeta_pdf/2008_5.pdf
Обухова Валентина Миколаївна. Підвищення лінгвокраїнознавчої компетенції студентів на заняттях спецкурсу з ономастики // Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції «Використання інтерактивних методів при викладанні мови та літератури у середніх та вищих навчальних закладах» 21 листопада 2008 р., Євпаторія. – С. 129-134.
Одобецька Т. Особистісно орієнтований підхід у розвитку творчих здібностей майбутніх учителів філологічного профілю // Науковий вісник. — Чернівці, 2004. — Вип.221: Педагогіка та психологія. — С.178–182.
Одобецька Т. П. Психологічні аспекти підготовки майбутніх учителів філологічного профілю до творчої діяльності // Педагогічний процес: теорія і практика. — К., 2005. — Вип.1. — С.321–328.
Пащенко М. І. Формування творчого мислення майбутнього вчителя // Виховна робота у вищому навчальному закладі: симбіоз нового і традиційного. — Кам’янець-Подільський, 2001. — С.142–144.
Пащенко М. І. Формування творчого мислення майбутнього вчителя // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи. — Хмельницький, 2001. — С.48–50.
Садовнікова О. П. Розвиток творчої самостійності старшокласників на уроках української мови як передумова успішності навчання студентів-філологів // Збірник наукових праць. — Бердянськ, 2003. — N3. — С.65–71.
Сметаніна Л. В. Алгоритмічна діяльність майбутнього вчителя як чинник педагогічної творчості / Л. В. Сметаніна // Наука і освіта . - 2007. - № 3. - С. 106-110.
Хомич, Лідія. Розвиток педагогічної творчості майбутнього вчителя в сучасному освітньому процесі // Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи. — Хмельницький, 2009. — С. 24–27.
http://www.psyh.kiev.ua/Формування_творчої_особистості_вчителя

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 15.12.2013 15.04.29 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.135399 seconds