Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 46318
   


Автор запитання: Вероніка із міста: м.Київ :: Запитання: 33209  
Вероніка запитує:
Добрий вечір,будь ласка, підскажіть щось до питання "Соціальна ефективність реклами"
Наша відповідь:
Пропонуємо інформацію:

ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ.- Режим доступу:
http://tourlib.net/books_others/reklama5-1.htm
Соціальна реклама.- Режим доступу:
http://www.time.org.ua/2010/11/blog-post_24.html
ЯК ОЦІНЮВАТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ.- Режим доступу:
http://www.oca.com.ua/artic/a10.pdf
Соціальна реклама - її роль.- Режим доступу:
http://marketing-helping.com/nformaczya-pro-marketing/87-soczalna-reklama--rol.html
Соціальна реклама як чинник впливу на поведінку і вибір особистістю способу життя.- Режим доступу:
http://dsmsu.gov.ua/index/ua/material/2798
СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ .- Режим доступу: http://papers.univ.kiev.ua/sociologija_psyhologija_pedagogika_do_2007_r_/articles/Social_publicity_as_a_factor_of_forming_of_value_orientations_of_contemporary_youth_16455.pdf
Специфіка соціальної реклами в Україні.- Режим доступу:
old.pinchukfund.org › storage › students › works › 2009?
***

Анар Рза Алі огли Роль соціальної реклами у вирішенні актуальніх соціальних проблем // ЕКОНОМІКА ТА ДЕРЖАВА . - 2011 . - № 5. - С.94-95.
Бебик В. Соціально-психологічні аспекти ефективності політичної реклами в мас-медіа // СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ . - 2008 . - № 1. - С.51-59.
Методичні рекомендації щодо технології оцінки ефективності соціальної реклами [Текст] : звіт за підсумками науково-дослідницької роботи / Н. М. Комарова [и др.] ; Державна соціальна служба для сім'ї, дітей та молоді, Державний ін-т проблем сім'ї та молоді. - К. : Держсоцслужба, 2006. - 64 с
Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії : метод. посібник. - К.:Фенікс, 2007. - 107 с.
Савельева О.О. Социология рекламного воздействия. - М.:РИП-холдинг, 2006. - 283 с.
Ученова В.В. Социальная реклама. - М.:ИндексМедиа, 2006. - 303 с.
Чудовська-Кандиба, І. Соціальні дискурси реклами: теоретичний аналіз // ВІЧЕ . - 2008 . - № 4. - C. 30-32.

.: Розділ: Соціологія :: 5.01.2014 17.53.14 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.186194 seconds