Допоможіть, будь - ласка, підібрати матеріали для написання дипломної роботи на тему " Маркетинг в діяльності бібліотек"
На Ваш запит пропонуємо:
Башун О.В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек
.-Режим доступу:
http://www.vesna.org.ua/txt/biletskv/.../index.html?
Гордіч Н.В. Розвиваючий маркетинг.doc - Google Drive
.-Режим доступу:
https://docs.google.com/document/d/...c/edit?
Дещо про бібліотечний маркетинг ...
.-Режим доступу:
http://blog.library.kr.ua/2011/02/blog-post_25.html
Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового ...
.-Режим доступу:
http://kultart.lnu.edu.ua/img.../programa_3_modul.d...
МАРКЕТИНГ В ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕК
.-Режим доступу:
http://www.library.donetsk.ua/~olena/zan/zan01.html
МАРКЕТИНГ І БІБЛІОТЕКА
.-Режим доступу:
http://migg.kiev.ua/index.php?option...28...
Маркетинг як частина управлінської діяльності. Функції ...
.-Режим доступу:
http://nmo.lib.kherson.ua/.../Marketun jk chas...
Маркетингове планування роботи бібліотеки
.-Режим доступу:
http://www.sasl.at.ua/Marketplaninglib.doc
Сучасні інструменти бібліотечної реклами і маркетингу Вибір ...
.-Режим доступу:
http://gurt.org.ua/uploads/news/.../skarbnycia_11.pdf
Беліна, Л.
Маркетингові дослідження - основа організації та прогнозування бібліотечно-інформаційного обслуговування // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці . - Вип. 29 . - 2011. - С. 127-134.
Войцеховська , М.
Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек // БІБЛІОТЕЧНИЙ ВІСНИК . - 2012 . - № 1. - С. 21-27.
Коваль, Т.
Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці . - Вип. 29 . - 2011. - С. 147-155.
Коваль, Т.
Оптимізація інформаційної діяльності наукової бібліотеки // Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського Наукові праці. - Вип. 34. - С. 7-12
Лазоренко, Ю.
Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних виші // БІБЛІОТЕЧНИЙ ВІСНИК. - 2013. - № 4. - С. 17-24.
Лопата, О.
Електронні ресурси: порядок доступу та їх використання читачами наукової бібліотеки // БІБЛІОТЕЧНИЙ ВІСНИК . - 2010 . - № 3. - С. 8-15.
Туровська, Л.
Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці . - Вип. 29 . - 2011. - С. 135-146
Туровська, Л.
Маркетингові дослідження у сфері бібліотечного сервісу // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці . - Вип. 28 . - 2010. - С. 18-29.
Терещенко, І.
Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці. - Вип. 33. - С. 122-130.