Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 44411
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Чернівці :: Запитання: 33211  
Тетяна запитує:
Допоможіть, будь - ласка, підібрати матеріали для написання дипломної роботи на тему " Маркетинг в діяльності бібліотек"
Наша відповідь:
На Ваш запит пропонуємо:

Башун О.В. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек
.-Режим доступу:http://www.vesna.org.ua/txt/biletskv/.../index.html?
Гордіч Н.В. Розвиваючий маркетинг.doc - Google Drive
.-Режим доступу:https://docs.google.com/document/d/...c/edit?
Дещо про бібліотечний маркетинг ...
.-Режим доступу:http://blog.library.kr.ua/2011/02/blog-post_25.html

Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового ...
.-Режим доступу:http://kultart.lnu.edu.ua/img.../programa_3_modul.d...

МАРКЕТИНГ В ДІЯЛЬНОСТІ БІБЛІОТЕК
.-Режим доступу:http://www.library.donetsk.ua/~olena/zan/zan01.html
МАРКЕТИНГ І БІБЛІОТЕКА
.-Режим доступу:http://migg.kiev.ua/index.php?option...28...
Маркетинг як частина управлінської діяльності. Функції ...
.-Режим доступу:http://nmo.lib.kherson.ua/.../Marketun jk chas...
Маркетингове планування роботи бібліотеки
.-Режим доступу:http://www.sasl.at.ua/Marketplaninglib.doc
Сучасні інструменти бібліотечної реклами і маркетингу Вибір ...
.-Режим доступу:http://gurt.org.ua/uploads/news/.../skarbnycia_11.pdf

Беліна, Л.
Маркетингові дослідження - основа організації та прогнозування бібліотечно-інформаційного обслуговування // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці . - Вип. 29 . - 2011. - С. 127-134.
Войцеховська , М.
Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек // БІБЛІОТЕЧНИЙ ВІСНИК . - 2012 . - № 1. - С. 21-27.
Коваль, Т.
Маркетингові дослідження як спосіб вивчення інформаційних потреб читачів-гуманітаріїв // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці . - Вип. 29 . - 2011. - С. 147-155.
Коваль, Т.
Оптимізація інформаційної діяльності наукової бібліотеки // Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського Наукові праці. - Вип. 34. - С. 7-12
Лазоренко, Ю.
Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних виші // БІБЛІОТЕЧНИЙ ВІСНИК. - 2013. - № 4. - С. 17-24.
Лопата, О.
Електронні ресурси: порядок доступу та їх використання читачами наукової бібліотеки // БІБЛІОТЕЧНИЙ ВІСНИК . - 2010 . - № 3. - С. 8-15.
Туровська, Л.
Маркетинговий підхід як чинник оптимізації бібліотечно-інформаційного обслуговування // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці . - Вип. 29 . - 2011. - С. 135-146
Туровська, Л.
Маркетингові дослідження у сфері бібліотечного сервісу // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці . - Вип. 28 . - 2010. - С. 18-29.
Терещенко, І.
Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки // Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського Наукові праці. - Вип. 33. - С. 122-130.

.: Розділ: Література :: 5.01.2014 22.09.43 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.289658 seconds