Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45892
   


Автор запитання: Вероніка із міста: м.Київ :: Запитання: 33249  
Вероніка запитує:
Добрий вечір!Будь ласка, допоможіть з інфомацією на питання "Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів". (Взагалі це дисципліна - "Економічна психологія")
Наша відповідь:
Пропонуємо інформацію:

Економічна психологія.- Режим доступу:
http://pidruchniki.ws/18340719/psihologiya/ekonomichna_psihologiya
ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ.- Режим доступу:
http://novyn.kpi.ua/2007-1/03_Vinoslavska.pdf
Економіка та психологія.- Режим доступу:
http://vybor.ua/article/Mirovozzrenie/ekonomika-ta-psihologiya-v-kozarenku-na-perehresti-nauk.html
Економічна психологія.- Режим доступу:
http://psychlib.com.ua/ekonomichna-psihologiya-politichna-psihologiya.htm
Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів.- Режим доступу:
http://rismt.flybb.ru/topic66.html
***

Бадалов Д. С, Кісмерешкін В. Г. Регулювання рекламної діяльності. - М.: Рекламна рада Росії, 2005. - 353 с.
Бебик В. Соціально-психологічні аспекти ефективності політичної реклами в мас-медіа
// СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ . - 2008 . - № 1. - С.51-59.
Викентьев І. Л. Прийоми реклами і public relations. - СПб.: ТРВЗ-ШАНС, 2005. - 360 c.
Гермогенова Л. Ю. Ефективна реклама в Росії. Практика і рекомендації. - М.: Рос Партнер ЛТД, 2004. - 258 с.
Дейян А. Реклама / Заг. ред. В. С. Загашвілі. - М.: АТ Видавнича група "Прогрес", 2003. - 445 с.
Дзікевіч С.А. Естетика реклами. - М.: Гардарики, 2004. - 232 с.
ДевісД.Д. Дослідження в рекламній діяльності. Теорія і практика. - М.: Вільямс, 2003. - 854 с.
Зазикін В. Г. Психологія в рекламі. - М.: ДатаСтром, 2002. - 550 с.
Кеніг Т. Психологія реклами: її сучасний стан і практичне значення. - М.: Сучасні проблеми. 2005. - 485 с.
Коуплан Р. Гіпноз: практичне керівництво. - СПб.: Питер, 2006. - 618 с.
Краско Т.И. Психология рекламы. - Харьков:Студцентр, 2002. - 212 с.
Крилов І. В. Теорія і практика реклами в Росії. - М.: Центр, 2006. - 670 с.
Кудін П. А., Ломов Б. Ф., Міт'кін А. А. Психологія сприйняття та мистецтво плаката. - М.: Плакат, 2007. - 372 с.
Купрейченко, А.Б. Психология доверия и недоверия личности рекламе // ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ ТА СОЦІАЛЬНА РОБОТА . - 2011 . - № 10. - С.1-8
Лебедєв А. М. Дослідження динаміки емоційного ставлення російського споживача до реклами / / Питання психології. 1996. - № 4. - С. 7-9.
Лебедев-Любимов А. Психология рекламы. - СПБ.:Питер, 2002. - 368 с.
Лебедєв А. Н. Психологія реклами / / Психологія: Підручник для економічних вузів / За заг. ред. В. Н. Дружиніна. - СПб.: Питер, 2006. - 608 с.
Лебедєв-Любимов А. М. Основні психологічні моделі рекламного впливу / / SALES business / продажу. 2005. - № 4. - С. 68-72.
Лебедєв-Любимов А.Н. Психологія реклами. - СПб.: Питер, 2007. - 384 с.
МОКШАНЦЕВ Р.И.ПСИХОЛОГИЯ РЕКЛАМЫ. - М., НОВОСИБИРСК:ИНФРА-М, СИБИРСКОЕ СОГЛАШЕНИЕ, 2000. - 228 С.
МОКШАНЦЕВ Р.И. ПСИХОЛОГИЯ РЕКЛАМЫ. - НОВОСИБИРСК:СИБ. СОГЛАШЕНИЕ, 2001. - 228 С.
Ценев В. Психология рекламы. - М.:Бератор, 2003. - 195 с.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 11.01.2014 17.43.43 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.16023 seconds