Интерактивные и игровые технологии как способ самореализации учеников. Касается начальной школы.Спасибо за все прошлые ответы, вы мне очень помогли выучится в университете, все всегда четко и в точку.
Добрый день, Даша. Предлагаем Вам просмотреть материалы:
Афанасьева, Н. «Сотвори себя сам» : проект воспитательной системы класса // Воспитание школьников. 2008. № 2. С. 17—22.
Бех, І. Оргнізація ігрової діяльності у години дозвілля // Позакласний час. 2008. № 10. С. 7—22.
Бех, І. Самореалізація особистості школяра // Позакласний час. 2011. № 10. С. 127—140.
Бойко, Г. "У світі казки чарівної" : (дидактична гра за українськими народними казками) // Початкова школа. 2014. № 1. С. 30—32.
Борщ, О. Впровадження змісту ігрового навчання в педагогічну практику // Початкова школа. 2011. № 7. С. 39—40.
Бульбах, Т. Введення у шкільне життя // Початкова школа. 2011. № 11. С. 45—47.
Ватаманюк, Г. Інтелектуальна гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів // Початкова школа. 2008. № 6. С. 40—43.
Вонсул, Я. Використання інтерактивних ігрових технологій на уроках // Початкова школа. 2011. № 12. С. 32—34.
Вонсул, Я. Використання інтерактивних ігрових технологій на уроках // Початкова школа. 2011. № 12. С. 32—34.
Дмітрієва, Л. Інноваційні технології на уроках музичного мистецтва // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). 2013. № 1. С. 2—6.
Дума, О. Інтерактивні методи навчання у початковій школі // Початкова школа. 2012. № 7. С. 44.
Захарова, В. Интерактивные комплексы в учебно-воспитательном процессе // Начальная школа. 2011. № 1. С. 64—65.
Захарова, В. Роль информационно-коммуникационных технологий в реализации системно-деятельностного подхода к обучению // Начальная школа. 2011. № 8. С. 20—23.
Иванова, Е. Методическая картотека : развиваем творческие способности! / Е. Иванова // Дошкольное воспитание. 2013. № 6. С. 111—113.
Комар, О. Інтерактивні методи як інноваційна діяльність сучасного вчителя початкової школи // Початкова школа. 2010. № 7. С. 47—49.
Корниенко, И. Самореализация учащихся на уроках чтения // Начальная школа. 2008. № 6. С. 29—32.
Коробський, М. Використання наочності для активізації самостійної роботи учнів на уроках : методичні рекомендації // Краєзнавство. Географія. Туризм (ШС). 2013. № 9. С. 25—31.
Митник, О. Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі / О. Митник, Л. Литвинчук // Початкова школа. 2013. № 6. С. 45—47.
Пашкевич, О. Дидактична гра на уроці музичного мистецтва // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). 2012. № 2. С. 1—8.
Початкова школа ХХІ сторіччя // Розкажіть онуку. 2010. № 5. С. 8—31.
Предметно-развивающая среда : [подборка статей] // Дошкольное воспитание. 2013. № 2. С. 93—104.
Приходченко, К. Метод ейдетики як розвивальна технологія // Початкова школа. 2013. № 3. С. 48—50.
Хоружа, Л. Інтерактивні SMART-технології у початковій школі // Початкова школа. 2007. № 8. С. 11—14.
Явдошенко, І. Методика і практика : [добірка статей] // Початкова школа. 2008. № 2. С. 4—27.
*************************************
АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ - СПОСОБ САМОРЕАЛИЗАЦИИ УЧЕНИКА НА УРОКЕ. — Режим доступа :
http://moi-amour.ru/publ/stati_ehkspertov_po_amoim/uchashhiesja_i_amo/aktivnye_metody_obuchenija_sposob_samorealizacii_uchenika_na_uroke/139-1-0-7
Интерактивные технологии как средство творческого саморазвития учащихся на уроках математики. — Режим доступа :
http://www.prodlenka.org/pedagogicheskaia-masterskaia/interaktivnye-tekhnologii-kak-sredstvo-tvorcheskogo-samorazvitiia-uchashchikhsia-na-urokakh-matematiki.html
КЛАССИФИКАЦИЯ ИНТЕРАКТИВНЫХ МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ В КОНТЕКСТЕ САМОРЕАЛИЗАЦИИ ЛИЧНОСТИ УЧАЩИХСЯ. — Режим доступа :
http://cyberleninka.ru/article/n/klassifikatsiya-interaktivnyh-metodov-obucheniya-v-kontekste-samorealizatsii-lichnosti-uchaschihsya