Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Володимир Бульбах із міста: Харків :: Запитання: 33636  
Володимир Бульбах запитує:
Доброго дня! Дайте будь-ласка список педагогічної літератури, якою можна скористатися по темі написання дипломної роботи "Розвиток соціальної компетенції старшого школяра пільгового контингенту загальноосвітньої школи" Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Володимире! Пропонуємо скористатися наступними документами:
Алгоритм роботи з дітьми пільгової категорії. – Режим доступу:
http://kolinkivtsy-school.org/publ/rekomendaciji_psikhologa/pedagogichnim_pracivnikam/algoritm_roboti_z_ditmi_pilgovoji_kategoriji/10-1-0-46
Виховна діяльність. – Режим доступу:
http://www.content.net.ua/registration/sections/page.php?page_id=19678&categ_id=14025
Данилейко С.І. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. – Режим доступу:
http://intkonf.org/danileyko-si-shlyahi-formuvannya-sotsialnoyi-kompetentnosti-uchniv-pochatkovoyi-shkoli/
Життєва компетентність особистості : факультативний курс для учнів
10-11 класів. – Режим доступу:
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=34&ved=0CEoQFjADOB4&url=http://www.mon.gov.ua/img/zstored/files/i_doc_12062013_26.doc&ei=LaT8Uv6CCsT4ygOwj4CQBw&usg=AFQjCNHEVXlJR12MDCeHa1yGI96nH5QS9A&sig2=0te2-lz6oadlXmV9SLsECg
Ключові освітні компетентності. – Режим доступу:
http://ru.osvita.ua/school/theory/2340/
Коберник Галина. Формування соціальної компетентності учнів загальноосвітноьої школи у процесі навчання. – Режим доступу:
http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/29/visnuk_16.pdf
Компетенція: суть, структура, основні види. – Режим доступу:
http://pidruchniki.ws/16930803/pedagogika/kompetentsiya_sut_struktura_osnovni_vidi
Підвищення соціальної компетенції учнів випускних класів шкіл-інтернатів. – Режим доступу:
http://cofriends.org.ua/ukr/2012/03/повышение-социальной-компетенции-уч-2/
Професійний довідник соціального педагога. – Режим доступу:
http://osnova.com.ua/preview/book/3111/Praktychnyj dovidnyk socialnogo pedagoga.pdf
Сторінка соціального педагога. – Режим доступу:
http://sofschool.org.ua/index.php/storinka-sotsialnoho-pedahoha.html
«Технологія ранньої соціалізації особистості (учнівське самоврядування)» . – Режим доступу:
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=24&ved=0CEcQFjADOBQ&url=http://ptu.org.ua/files/Uchn_
Формування соціальної компетентності. – Режим доступу:
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CEIQFjAC&url=http://www.teacherjournal.com.ua/attachments/8779_%D0%A1%D0%95%D0%9C%D0%86%D0%9D%D0%90%D0%A0%20%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20.doc&ei=D5b8UoTfGsi8ygPUv4DwBQ&usg=AFQjCNE7GWM1G_VXDzMpyOzjAlfk3E83Cg&sig2=0Np6JtYwK3ibi5EZ_g_utA
Компетентність як педагогічне явище. – Режим доступу:
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=12&ved=0CDYQFjABOAo&url=http://ostriv-school.at.ua/Virt_kabinet/Kompetent_motiv/kompetentnist_jak_pedagogichne_javishhe.doc&ei=8KL8UvPCCOWBywPM_4LAAw&usg=AFQjCNFf4gx6GkRa4IPOgMOrlWy9IhJWVw&sig2=fz5WRsI3TevOh7gEKd4iSQ
Розвиток соціальної компетентності випускників школи. – Режим доступу:
http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/rozvitok-sotsialnoyi-kompetentnosti-vipusknikiv-sh.html
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. – Режим доступу:
http://metodportal.net/node/11743
Шляхи формування соціальних компетентностей.– Режим доступу:
http://chabad13.ucoz.ru/Pedsovet/5.../malykhina.ppt?
***
Звіт директора НВК № 148 « Планета Щастя» про роботу педагогічного колективу у 2012-2013 н.р. – Режим доступу:
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCsQFjAA&url=http://planetaschastya.dp.ua/wp-content/uploads/2011/09/%D0%97%D0%B2%D1%96%D1%82-%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%9D%D0%92%D0%9A-%E2%84%96-148-%C2%AB-%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%A9%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8F%C2%BB-%D1%83-2012-2013-%D0%BD.%D1%80..doc&ei=cIr8Uqq_IMeAtAb8l4CoBQ&usg=AFQjCNHzpvTujubvCUOJV0wrzb-E763TAw&sig2=P2La3O3jfeKDRZhIb49weQ&bvm=bv.61379712,d.Yms
Річний план навчально-виховної роботи Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 117 Харківської міської ради Харківської області на 2013/2014 навчальний рік. – Режим доступу:
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CEgQFjAD&url=http://school117.edu.kh.ua/Files/downloads/117%20%D0%93%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9%20%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%202013-2014.doc&ei=cIr8Uqq_IMeAtAb8l4CoBQ&usg=AFQjCNEi-qGTo4yFvM5hYAJyXrQv47Sekg&sig2=e3GDam4xH-GbQYTMBu0G8Q&bvm=bv.61379712,d.Yms
ПЛАН проведення семінарів «Формування соціальної компетентності на уроках природознавчого циклу» на 2012-2013 навчальний рік. – Режим доступу:
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&ved=0CIUBEBYwCA&url=http://www.osvitaua.com/attach/2056/IUg11391.3-6.pdf&ei=D5b8UoTfGsi8ygPUv4DwBQ&usg=AFQjCNGB5lFSqMltWWjEYK3CCj6C0v-3IQ&sig2=te4ruvMtXsttp1sdpBFREw
Рекомендації відділу освіти з питань та змісту роботи з соціального захисту учнів / методист Будник О.В. – Режим доступу:
https://docs.google.com/document/d/1LUWbDLlncHf4vyHlaTTbooncKQRSWjAwdxISsgHqRMM/edit?pli=1
***
Бабкіна М. І. Формування активної громадянської позиції підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук / М. І. Бабкіна; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 с.
Блеч Г. О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод. зб.. Вип. 3, ч. 1 / Г. О. Блеч, І. В. Бобренко, Л. С. Вавіна, І. В. Гладченко, А. С. Грикун. - К. : Пед. думка, 2012
Вольфовська Т. О. Вплив суспільствознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій / Т. О. Вольфовська // Педагогіка і психологія . - 2006. - № 4. - С. 99-108. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Наведено результати експериментального дослідження, здійсненого серед школярів ХІ класів, щодо вирішення ними таких ситуацій, як взаємодія з іншими, з батьками, взаємодія поколінь тощо. Проаналізовано два типи вирішення ситуації, пов'язані з моделями взаємодій просоціальної, проіндивідуалістичної й конфронтаційної спрямованості. Досліджено зв'язок соціальних уявлень молоді про взаємодію з вивченням суспільствознавчих дисциплін і розвитком компетенцій участі в реальному соціально-політичному житті.
Гаврилюк В. Ю. Клуби старшокласників як суспільні інституції формування життєвої компетентності та творчої активності учнівської молоді / В. Ю. Гаврилюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . - 2005. - № 24. - С. 157-160. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Гринченко Н. Програма методичної роботи з проблеми підготовки вчителя до розвитку соціально компетентної особистості учня / Н. Гринченко // Рідна шк . - 2008. - № 5. - С. 44-48. - Бібліогр.: 7 назв.
Доні Л. Школа сприяння здоров'ю - складова школи соціалізації особистості / Л. Доні, І. Гриньова, Т. Сліпа, Чокова , // Дир. шк., ліцею, гімназії . - 2010. - № 3. - С. 4-16.
Дудас І. Формування ключових компетентностей учнів / І. Дудас // Дир. шк., ліцею, гімназії . - 2010. - № 4. - С. 130-134. - Бібліогр.: 3 назв.
Киба Н. Створення системи інноваційного середовища для розвитку соціальної компетентності та життєтворчості вихованців в умовах школи-інтернату / Н. Киба // Дир. шк., ліцею, гімназії . - 2007. - № 1. - С. 35-40.
Кірьязова Т. Х. Кожній дитині - здоров'я, освіту, рівні можливості та захист на шляху до гуманного світу / Т. Х. Кірьязова // Наша шк . - 2008. - № 4. - С. 42-45.
Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 листоп. 2008 р., Донецьк. Т. 4 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ун-т менедж. освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К. : Каштан; Донецьк, 2008. - 152 с. - укp.
Компетентнісно орієнтована освіта: досвід, проблеми, перспективи: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 листоп. 2008 р., Київ - Донецьк. Т. 3 / ред.: О. В. Сухомлинська; Ун-т менедж. освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Упр. освіти і науки Донец. облдержадмін., Донец. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Донецьк : Каштан, 2008. - 402 с. - укp.
Позняк С. І. Уявлення школярів про громадянина та формування в них громадянської компетентності / С. І. Позняк // Педагогіка і психологія . - 2007. - № 4. - С. 83-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Кузьміна О. В. Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна // Педагогіка і психологія . - 2011. - № 3. - С. 75-85. - Бібліогр.: 9 назв.Кузьміна О. В. Теорія і практика формування життєвої компетентності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів: навч. посіб. / О. В. Кузьміна; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ : [ПП]Маторін Б.І., 2011. - 232 с.: табл. - Бібліогр.: с. 104-140. - укp.
Микитюк О. Формування стресостійкості учнів як складової частини життєвих компетентностей у навчально-виховних закладах / О. Микитюк, О. Шиян // Пед. пошук . - 2009. - № 1. - С. 55-57. - Бібліогр.: 15 назв.
Рибак Г. Формування громадянської компетентності школярів через реалізацію системи громадянського виховання та освіти / Г. Рибак // Дир. шк., ліцею, гімназії . - 2010. - № 4. - С. 135-138. - Бібліогр.: 4 назв.
Становлення компетентнісно орієнтованої школи Донеччини: від ідеї до практики. - Донецьк : Каштан, 2008. - 369 с. - укp.
Сторощук І. А. Розвиток життєвої компетентності учнів у співдіяльності та співтворчості дітей і дорослих (з досвіду розбудови виховної системи класу) / І. А. Сторощук // Наша шк . - 2010. - № 5/6. - С. 38-44. - Бібліогр.: 17 назв.
Запропоновано авторську модель системи виховної роботи класу, провідною ідеєю якої є прагнення зробити дитину щасливою у родинному, професійному, громадському та державному житті, розвивати гармонійну, творчу й успішну особистість, її життєву компетентність у взаємодії школи, кожної сім'ї, батьківської громади, позашкільних установ, гуртків, громадськості. Визначено мету, завдання, зміст та орієнтовні форми життєдіяльності класного колективу. Охарактеризовано компоненти розбудови виховної системи класу та наведено шляхи їх реалізації. За результатами психолого-педагогічної діагностики зроблено висновок, що виховна система класу, пріоритетністю якої є співдіяльність та співтворчість дітей і дорослих, сприяє формуванню здорової особистості, успішній соціалізації дитини, розвитку життєвої компетентності як сім'янина, громадянина, носія культури, професіонала.
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. Вип. 13, кн. 1 / ред.: І. Д. Бех; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 600 с. - укp.
Проаналізовано соціальну компетентність особистості в контексті розвитку українського суспільства в соціально-рольовому аспекті. Розкрито теоретичні основи християнської антропології як світоглядного підгрунтя психолого-педагогічної науки, теоретичні аспекти формування в учнів гуманістичних цінностей. Розглянуто питання впровадження індивідуального плану розвитку як технології виховання самостійної особистості. Висвітлено інтегрований підхід у створенні освітнього середовища розвитку дитини. Описано педагогічну технологію сприяння розвитку у молодших дошкільників ціннісного самоставлення. Обгрунтовано модель формування логіко-математичної компетентності у старших дошкільників. Визначено гендерні стереотипи в процесі соціалізації дітей молодшого шкільного віку, взаємодію школи та громадських організацій у вихованні патріотизму старших підлітків.
Шахрай В. Засоби театрального мистецтва у формуванні соціальної компетентності дітей шкільного віку / В. Шахрай // Нова пед. думка . - 2009. - № 4. - С. 145-147. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Шахрай В. Сучасні педагогічні ідеї використання театрального мистецтва у соціальному розвитку школярів / В. Шахрай // Нова пед. думка . - 2010. - № 3. - С. 116-119. - Бібліогр.: 12 назв.
Ящук І. П. Формування життєвої компетентності особистості старшокласників загальноосвітних шкіл України: Автореф. дис... канд. пед. наук / І. П. Ящук; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2001. - 21 с. - укp.

.: Розділ: Література :: 13.02.2014 09.37.37 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.812385 seconds