Доброго дня! Допоможіть підібрати літературу для написання курсової роботи на тему "Самоаналіз роботи методиста по роботі з обдарованими дітьми"
Добрий день, Сергій! Пропонуємо матеріали з Вашої теми:
1. Аналітична діяльність методиста // МЕТОДИСТ. – 2012. - №1. – 17-29. - Режим доступу:
http://www.google.com.ua/url?q=http://www.osvitaua.com/attach/2518/MSj12011s.pdf&sa=U&ei=ItX8UuylMafNygOVlICABw&ved=0CCYQFjAB&usg=AFQjCNG_68Y4Grq_jQJJS7mOlC8qVpYXIg
2. Василевська Л. С. ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИСТА ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГІВ. - Режим доступу:
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Nzspp_2012_6_32.pdf.
3. Методичні рекомендації з самоаналізу. - Режим доступу:
http://osvitacv.com/index.php/2011-01-11-15-03-48/44-2011-02-23-09-11-14/65-2011-03-03-13-17-23
4. Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими та здібними дітьми у ЗНЗ району. - Режим доступу:
http://metodist-r.ucoz.ru/metod/obdarovani/rekom.pdf
5. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ / Радзіховська Лариса Миколаївна. - Режим доступу:
http://mydisser.com/ua/catalog/view/238/246/12299.html
6. ПОГРОМСЬКА Г.І. ПІДГОТОВКА ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПОЛЬЩІ // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 30 (83). – С. 284-289. - Режим доступу:
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Pfto_2013_30_46.pdf.
7. Самоаналіз роботи методиста РМК по роботі з обдарованими дітьми Коровченко І.Ю. - Режим доступу:
http://metodist.at.ua/samoosvita/samoanaliz_metodista.doc
8. Федоров М.П., Федорова О.В. ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ // НАУКОВИЙ ВІСНИК МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. СЕР. ПЕДАГОГІКА. — 2010. — N 5. — С. 159 – 168. - Режим доступу:
http://lib.mdpu.org.ua/nvsp/articles/2010/22_05.pdf
***
1. Антонова О.Є. Підготовка майбутнього вчителя до роботи з обдарованими учнями як складова його професійної компетентності / О.Є Антонова // Вісник Житомир. пед. ун-ту. – 2003. – Вип. 12. – С. 66–69.
2. Волощук І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими дітьми / І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. ? 2006. ? № 9. ? С. 73-75.
3. Діагностика успішності учителя / Упоряд. Т. В. Морозова — Х.: Веста: Ранок. — 2007.
4. Жерносек І. П. Знайти показники критеріальності й ефективності науково-методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі // Управління освітою. — 2005. — № 19.
5. Конаржевский Ю. А. Педагогический аналіз учебно-воспитательного процесса и управление школой. — М., 1986.
6. Маркова А.К. Психология профессионализма / А.К. Маркова. – М. : Педагогика, 1996. – 308 с.
7. Самоаналіз та самооцінка діяльності закладу освіти. — Тернопіль: Астон, 2004.
8. Скрипник М. І. Аналітична діяльність методиста // Управління освітою. — 2006. — № 5.
9. Тевлін Б. Л. Контрольно-аналітична діяльність керівника школи. — Х.: Основа, 2006.
10. Терлецька, Л. Технологія самоаналізу [Текст] / Л. Терлецька. - К. : Главник, 2005. - 95 с. - (Серія "Психологічний інструментарій").