Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 46004
   


Автор запитання: Михайло із міста: Ужгород :: Запитання: 33674  
Михайло запитує:
Доброго дня.Допоможіть,будь ласка,підібрати матеріал для написання роботи на тему'Етапи створення сприятливого середовища для навчання і виховання обдарованих дітей'.Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Михайло!
Сайти до теми:
Навчання і виховання обдарованої дитини : зб. Наукових праць. — Вип.. 2. – режим доступу:
http://www.docme.ru/doc/75292/navchannya-і-vihovannya-obdarovanoї-ditini
Особливості виховання обдарованих дітей. – Реферат. – Режим доступу6
http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14285/
Развивающая образовательная среда для одарённых детей. – Режим доступа:
http://nashaucheba.ru/v27173/белоусова_а.к._развивающая_образовательная_среда_для_одарнных_детей?page=3
Література:
Еремкин, А. И. Школа одаренности. Тайна рождения гениев. — М. : АиФ-Принт, 2003. —336 с.
Періодика:
Бевз, О. Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти // Рідна школа. 2006. № 7. С. 78—80.
Волощук, І. Особливості виховання обдарованих школярів // Українська література в загальноосвітній школі. 2002. № 4. С. 7—13.
Глущенко, Л. Співпраця учителя з обдарованими дітьми // Рідна школа. 2005. № 5. С. 76—77.
Гринь, О. Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми дошкільного віку // БіблІотечка вихователя дитячого садка. 2012. № 1. С. 66—76.
Дяків, В. Обдаровані діти // Шкільна бібліотека. 2006. № 7. С. 93—98.
Емельянова, Э. Одаренные дети проблемы воспитания и развития // Обруч. Образование: ребенок и ученик. 2009. № 4. С. 3—5.
Карнаухова, Г. Пошук оптимальних форм і методів навчання історії на профільному та академічному рівнях у багатопрофільному ліцеї // Історія України (ШС). 2013. № 12. С. 10—12.
Клименко, Н. Обговорюємо проблему роботи з обдарованою молоддю в загальноосвітніх закладах нового типу // Обдарована дитина. 2006. № 5. С. 17—21.
Клименко, Н. Обдаровані діти — надія України // Обдарована дитина. - 2006. № 10. С. 38-44
Концепція Національного центру обдарованої дитини // Рідна школа. 2009. № 2/3. С. 64—68.
Линьова, І. Вплив родини на розвиток обдарованості дитини // Обдарована дитина. 2006. № 5. С. 41—45.
Майбутнє починається з дитини : з досвіду роботи вчителів початкових класів з обдарованими дітьми // Розкажіть онуку. 2011. № 15/16. С. 3—15.
Майданенко, С. Обдарованість як соціально-педагогічне явище // Початкова школа. 2013. № 3. С. 36—37.
Миронюк, С. Обдарованість як феномен особистості // Шкільний світ. 2012. № 6. С. 3—7.
Моргун, В. Обдаровані діти чи обдарування дітей, або профілювання без профанування // Обдарована дитина. 2006. № 1. С. 2—11.
Мороз, І. Обдарована дитина: яка вона? // Шкільний світ. 2011. № 44. С. 6—9.
Наровлянська, М. Розв'язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. наровлянська, О. Бабкіна // Рідна школа. 2013. № 3. С. 54—57.
Ноздрачова, О. Освітнє середовище, яке виховує обдарованих // Шкільний світ. 2011. № 12. С. 7—9.
Пинчук, Т. Одаренные дети : как лучше организовать их обучение? // Начальная школа. 2010. № 6. С. 19—21.
Порох, Л. Робота зі здібними та обдарованими дітьми: організаційно-управлінський аспект // Рідна школа. 2011. № 3. С. 39—42.
Початкова школа ХХІ сторіччя : Особистісно-орієнтований підхід до організації діяльності з творчо обдарованими дітьми // Розкажіть онуку. 2011. № 9. С. 2—7.
Професійна освіта : концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми // Рідна школа. 2011. № 7. С. 55—62.
Робота з обдарованими дітьми в Черновецькій гімназії №1 // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). 2007. № 10. С. 23—27.
Теличко, Н. Організація навчання обдарованих талановитих молодших школярів у США // Рідна школа. 2005. № 6. С. 78—80.
Федорова, Н. Технологія особистісно-орієнтованого навчання — один із елементів модернізації педагогічних умов для розкриття обдарованості дитини // Рідна школа. 2009. № 4. С. 62—65.
Федченко, Л. Система роботи з обдарованими дітьми в Донецькій області // Рідна школа. 2006. № 9. С. 40—42.
Фомина, Л. Особенности педагога, работающего с одаренными детьми // Детское творчество. 2006. № 4. С. 2—3.
Хромова, Т. Обдарована дитина потребує... дискомфорту : Практичний досвід педагогічної роботи // Шкільний світ. 2009. № 39. С. 1—6.
Чухліч, С. Зміст роботи з обдарованими дітьми у звичайному класі // Початкова школа. 2010. -№ 4. С. 77.
Шелестова, Л. Підтримка обдарованих дітей: школа хоче, та чи може? // Шкільний світ. 2010. № 3. С. 1—4.
Шепотько, В. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів : Навчально-методичний посібник // Рідна школа. 2006. № 2. С. 27—54.
Юрашев, В. Концептуальный взгляд на работу с талантливыми детьми // Одаренный ребенок. 2005. № 5. С. 36—48.

.: Розділ: Освіта :: 16.02.2014 09.56.15 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.191841 seconds