Доброго дня. Прошу допомоги у підборі інформації на тему: Формування безпечної поведінки в учнів 2 класу на уроках основи здоров'я. Дякую.
Доброго дня, Павло!
Сайти до теми:
Безпека в школі. Ситуації можливої небезпеки у школі. Основи здоров'я 2 клас. — Режим доступу :
http://pedrada.km.ua/document/bezpeka-v-shkoli-situaciyi-mozhlivoyi-nebezpeki-u-shkoli-osnovi-zdorovya-2-klas.html
Використання проблемних ситуацій на уроках Основи здоров я у початковій школі. — Режим доступу :
http://ua-referat.com/Використання_проблемних_ситуацій_на_уроках_Основи_здоров_я_у_початковій_школі
Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Сащенко Л. В. О-88 Основи здоров'я. 2 клас: Посібник для вчителя. — Режим доступу :
http://nach.com.ua/docs/index-423407.html
Основи здоров’я 2 клас. — Режим доступу :
http://school.xvatit.com/index.php?title=Основи_здоров’я_2_клас
Программа формирования культуры здорового и безопасного образа жизни : [для 1—2-х класів]. — Режим доступу :
http://festival.1september.ru/articles/617158/
Формування в учнів вміння збереження здоров’я, виховання навичок безпечної поведінки в Черкаській ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 : [досвід роботи]. — Режим доступу :
http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/formuvannya-v-uchniv-vminnya-zberezhennya-zdorovya.html
Формування здоров’язбережувальних компетентностей учнів молодшого шкільного віку. — Режим доступу :
http://teacher.at.ua/publ/formuvannja_zdorov_jazberezhuvalnikh_kompetentnostej_uchniv_molodshogo_shkilnogo_viku/19-1-0-8244
Література:
“Основи здоров'я” в початковій школі : методологічний коментар // Початкова школа. 2005. № 10. С. 42—47.
Бабенко, О. Правила особової гігієни : урок з “Основ здоров'я 2 клас” // Здоров'я та фізична культура. 2006. верес. (№ 26). С. 18—19.
Балицька, Р. Вивчення теми “Корисні та шкідливі звички, їх вплив на здоров'я в сім'ї і школі” : (“Основи здоров'я”, 2 клас) // Початкова школа. 2011. № 9. С. 36—38.
Горбенко, Н. Правила безпеки у піснях // Розкажіть онуку. 2012. № 11/12. С. 69—78.
Єресько, О. Методичні рекомендації щодо вивчення предмета “Основи здоров'я” // Біологія і хімія в школі № 3. С. 3—6.
Иволина, Н. Обережним будь завжди : [Де чатує небезпека? Коли сам вдома ; Як уберегтись від блискавки] // Розкажіть онуку. 2011. № 11/12. С. 71—76.
І ліс може стати ворогом : [пам’ятка: прогулянка в ліс, правила, яких треба дотримуватися, збираючи гриби, перші ознаки отруєння] // Шкільний світ. 2010. № 39. С. 5—6.
Карнаухова, Т. Відкритий урок з основ здоров'я у 2 класі : [безпека вдома. Правила безпечної поведінки з електричними приборами] // Початкова школа. 2012. № 12. С. 30—32.
Коваль, Н. Завдання для перевірки навчальних досягнень учнів 2 класу з курсу “Основи здоров'я” // Початкова школа. 2012. № 11. С. 22—27.
Коваль, Н. Завдання для перевірки навчальних досягнень учнів 2 класу з курсу "Основи здоров'я" // Початкова школа. 2012. № 10. С. 34—36.
Красиве та небезпечне природне явище : [розповідь про блискавку. Правила поведінки під час грози] // Позакласний час. 2009. № 9/10. С. 117—118.
Краснікова, Н. Спілкування зі свійськими тваринами : урок з курсу “Основи здоров'я”. 2 клас // Розкажіть онуку. 2005. № 3/4. С. 44—47.
Ланова, В. Години спілкування у початкових класах : [тема “Ти і вулиця”] // Початкова школа. 2011. № 1. С. 30—32.
Миколайчук, Л. Безпека вдома : Урок з основ здоров'я, 2 клас // Здоров'я та фізична культура. 2006. листоп. (№ 33). С. 21—23.
Михайленко, Л. Можна — не можна : [вірші та правила безпечної поведінки] // Джміль / дітям: живопис, музика, література. 2007. № 3. С. 12—13 : іл.
Некрасова, З. Один и не один дома : правила поведения для детей в летний период, чтобы не попасть в опасную переделку // Домашний очаг. 2004. № 7. С. 101—103.
Обережним будь завжди : [електрика, перший комп'ютер, безпека в побуті, вірші про техніку безпеки] // Розкажіть онуку. 2011. № 9. С. 109—116.
Обережним будь завжди : [правила поведінки на природі, на воді, в дорозі; Стежиною здорового харчування] // Розкажіть онуку. 2013. № 9/10. С. 133—138.
Обережним будь завжди: [сценар. ; Правила безпеки С. 122; “Ми – пішоходи”] // Розкажіть онуку. 2011. № 19/20. С. 119—124.
Онопрієнко, О. Система навчальних проектів з курсу “Основи здоров'я” : [навчальні проекти для 2-4 класів] // Початкова школа. 2005. № 9. С. 35—37.
Печерская, Т. Дорога от дома до школы : Воспитательный час // Шкільний світ. 2006. квітень (№ 15). С. 8—12.
Подольська, О. Розробка уроків з основ здоров'я : [знайомство з електроприладами; Економічне використання електроенергії] // Початкова школа. 2013. № 4. С. 18—22.
Правила поведінки біля водойм у зимовий період / упорядники: творча група вчителів, м. Полтава // Розкажіть онуку. 2012. № 21/22. С. 149—150.
Правила поведінки в лісі : Гра-подорож // Розкажіть онуку. 2009. № 11/12. С. 126—127.
Рудь, Н. Вчимося харчуватися правильно : [уроки з курсу “Основи здоров'я”] // Початкова школа. 2010. № 6. С. 30—34.
Стельмах, Л. Орієнтовні контрольні завдання для перевірки знань з навчального предмета “Основи здоров'я” : [тестові завдання для 2-4 класів] // Початкова школа. 2010. № 5. С. 30—33.
Сторінка безпеки : [урок з основ здоров'я 2 кл. “Вогонь — друг чи ворог”] // Розкажіть онуку. 2010. № 6. С. 103—104.
Тимчишина, Л. Зимняя река : ІІ-ІV классы : [правила поведения во время ледостава, первая помощь провалившимся под лед] // Начальная школа. 2009. № 12. С. 60—61.
Толосюк, Т. Правила безпечної поведінки вдома // Початкова школа. 2011. № 1. С. 25—26.
Трофімов, Ю. Добре чи погано? : Настільна гра-бесіда з правил поведінки на вулиці, вдома, в лісі // Розкажіть онуку. 2010. № 6. С. 128.