Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45893
   


Автор запитання: Анастасія із міста: Черняхів :: Запитання: 33861  
Анастасія запитує:
Добрий день. Допоможіть, будь ласка,з написанням курсової роботи з психології на тему:"Порівняльний аналіз рефлексії особистісної якості "чесний" учнів 3 і 4 класів".
Наша відповідь:
Добрий день. Пропонуємо вашій увазі наступні джерела:
Березина, О. Создание гармоничной образовательной среды // Начальная школа. 2011. № 9. С. 4—7.
Бех, І. Вчинок як духовне надбання особистості // Шкільний світ. 2006. Жовтень (№ 37). Весь номер.
Бех, І. Духовні цінності як надбання особистості // Рідна школа. 2012. № 1/2. С. 9—12.
Богосвятська, А. Рух думки "угору" та "вглиб": методика організації етапу рефлексії // Зарубіжна література в школах України. 2013. № 3. С. 28—33.
Браницкая, О. Приемы рефлексивных технологий в начальной школе // Начальная школа. 2009. № 12. С. 13—15.
Долгіх, Г. Філософія // Схід. 2007. №3. С. 84—94.
Етика // Шкільний світ. 2010. № 2. С. 1—12 (вкладка).
Карпенчук, С. Самоформування дитини в соціопросторі // Позакласний час. 2011. № 7. С. 27—50.
Півненко, А. Саморефлексія як стрижень освітньої парадигми // Директор школи (Україна). 2008. № 6. С. 3—9.
Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльностіПочаткова школа. 2007. -№3. С. 4—5.
Столяренко, О. Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини // Рідна школа. 2012. № 6. С. 37—43.
Сфера міжособистого спілкування, сфера культури. : тести та психологічний коментарШкільна бібліотека плюс. 2005. Травень (№9). С. 25—27.
Твори добро // Домашний очаг. 2009. № 5. С. 66—68.
Теорія й методологія освіти : Підбірка статей // Рідна школа. 2011. № 8/9. С. 9—27.
Универсальные учебные действия : [подборка статей] // Начальная школа. 2011. № 11. С. 65—74.
Фасоля, А. Інтерактивне навчання: алгоритм вироблення рефлексивно-оцінювальних умінь // Українська мова та література (ШС). 2008. № 42. С. 6—13.
Що в характері твоїм? : Абетка моральності // Початкова школа. 2006. № 11. С. 8—10.
**********************************8
Анализ суждений детей о значении понимания другого человека и самого себя. — Режим доступу : http://xreferat.ru/77/7581-1-analiz-suzhdeniiy-deteiy-o-znachenii-ponimaniya-drugogo-cheloveka-i-samogo-sebya.html
Аналіз суджень дітей про значення розуміння іншої людини і самого себе. — Режим доступу : http://ref.co.ua/62251-Analiz_suzhdeniiy_deteiy_o_znachenii_ponimaniya_drugogo_cheloveka_i_samogo_sebya.html
Психолого-педагогические аспекты формирования интеллектуальной рефлексии в начальной школе. — Режим доступу : http://festival.1september.ru/articles/627151/

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 6.03.2014 18.50.07 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.15226 seconds