Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45856
   


Автор запитання: Катерина із міста: Луганськ :: Запитання: 33896  
Катерина запитує:
Добрий день, Допоможіть мені, будь ласку, з пошуком літератури за темою: "Застосування методу проектів як засобу індивідуалізації при вивченні іноземної мови". Дякую
Наша відповідь:
Доброе утро, Екатерина!
Сайти до теми:
Проектні технології на уроках іноземної мови. – Режим доступу:
http://navigator.rv.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=1197&Itemid=33
http://student.zoomru.ru/pedagog/metod-proektv-na-urokah-nozemno/59759.477984.s1.html
Метод проектів — це комплексний навчальний метод, який дозволяє індивідуалізувати навчальний процес, дає можливість студентові проявляти самостійність. – Режим доступу6
http://interconf.fl.kpi.ua/ru/node/1203
Проектна методика на уроках англійської мови. – Режим доступу:
http://osvita.ua/school/lessons_summary/english/8207/
Метод проектов — это комплексный обучающий метод, который позволяет индивидуализировать учебный процесс. Режим доступа:
http://festival.1september.ru/articles/310829/
Література:
Бабенков, С. І. Інтерактивні методики як сучасні технології навчання іноземних мов / С. І. Бабенков, К. Кузнєцова // Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французська, іспанська, італійська, англійська, німецька) у контексті європейської освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, 28 квіт. 2009 р. 2009. 99 с. — С. 5—6.
Гаврилюк, К. В. Метод проекту в навчанні іноземних мов в умовах європеїзації / К. В. Гаврилюк // Сучасні стратегії та методи навчання іноземних мов (французська, іспанська, італійська, англійська, німецька) у контексті європейської освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, 28 квіт. 2009 р. 2009. 99 с. — С. 16—17.
Жукова, О. С. Проектна методика як засіб формування мотивації вивчення другої іноземної мови / О. С. Жукова, І. В. Жигло // Друга іноземна мова в європейській системі освіти : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції “Сучасні тенденції викладання другої іноземної мови в школах і вищих навчальних закладах” (19 листопада 2010 року). 2010. 215 с. — С. 65—66.
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : Підручник для студ. вищих навч. закл. освіти / Н. О.Бражник та ін., О. Б. Бігач, С. Ю. Ніколаєва. — 2-е вид. випр. і перероб. — К. : Ленвіт, 2002. — 327 с.
Тишакова, Л. Деякі аспекти індивідуалізації процесу навчання іноземної мови / Л.Тишакова // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць : [наук.-метод. зб.]. Вип.51. 2010. 311 с. — С. 157—164 .
Періодика:
Використання проектної роботи на уроках англійської мови. Мета, тематика, можливі форми та прогнозована результативність // English (ШС). 2008. № 17. С. 4—7.
Грошева, Н. Прийоми формування пізнавального інтересу // English (ШС). 2011. № 11. С. 12—14.
Гурська, Н. Формування ключових компетентностей через проектну діяльність // English (ШС). 2011. № 18. С. 8—9.
Козаренко, О. Комунікативна спрямованість методу проектів // English (ШС). 2013. № 9. С. 6—8.
Метод проектів та профорієнтація : Приклад — урок на тему "Вибір професії" // English (ШС). 2008. № 40. С. 3—7.
Метод проектів у сучасній школі // English (ШС). 2011. № 3. С. 11—14.
Методика : Використання проектних робіт як засобу розвитку креативної особистості // English(укр.). 2006. січ. (№ 1). С. 3—6.
Паршина, О. Проектна діяльність в старших класах і її етапи // English (ШС). 2011. № 31. С. 17—21.
Петько, Л. Активізація творчого розвитку особистості учнів як фактор педагогічної майстерності вчителя іноземної мови // Директор школи, ліцею, гімназії. 2010. № 2. С. 99—103.
Різдво : Проектна методика // English (ШС). 2010. № 45. С. 6—10.
Редько, В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов // Рідна школа. 2011. № 1/2. С. 54—55.
Редько, В. Проектувальна діяльність автора шкільного підручника з іноземної мови // Рідна школа. 2009. № 11. С. 26—32.
Руденко, М. Проектная деятельность при изучении английского языка // Начальная школа. 2008. № 9. С. 21—22 (вкладыш).
Тимофієнко, Г. Активізація навчально-пізнавальної діяльності на уроках іноземної мови // Рідна школа. 2006. № 11. С. 78—79.
Шинкарук, Л. Комунікативна спрямованість метод проектів // English (ШС). 2013. № 11. С. 5.
Як організувати ефективне навчання : Структура проектної діяльності з іноземних мов // English (ШС). 2009. № 29/30. С. 3—6.
Як успішно реалізувати проектну методику на уроці, які теми для цього вибрати? // English (ШС). 2008. № 40. С. 8—11.
Ярова, О. Сучасні підходи до навчання іноземних мов // Рідна школа. 2006. № 6. С. 61—63.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 12.03.2014 13.05.31 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.158929 seconds