Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46245
   


Автор запитання: ганна із міста: киів :: Запитання: 33900  
ганна запитує:
проблеми сучасних наукових досліджень дошкільноі дидактики
Наша відповідь:
пропонуємо переглянути наступі джерела:
Література:
Адаменко, О. Періодизація розвитку дидактики в Україні в другій половині ХХ століття / О.Адаменко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць : [наук.-метод. зб.]. — Вип.51. 2010. 311 с. — С. 196—203 : табл.
Дошкільна лінгводидактика : Навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів : Хрестоматія / Упор. А.М. Богуш. — К. : Слово, 2005. — 719 с.
Зрожевська, А. Я. Шляхи удосконалення методики роботи з розвитку зв'язного мовлення дошкільників / А. Я.Зрожевська, Л. П.Гордієнко // Теорія та практика оновлення сучасної дошкільної освіти : (матеріали Всеукр. науково-практ. конф., присвяченої 50-тирічному ювілею соц.-пед. фак.) . 2010. 219. — С. 173—176.
Логвинов, И.И. Дидактика: от здравого смысла к научной теории / И. И. Логвинов. — М. : Нар. образование, 2003. — 223 с.
Макаренко, Л. В. Театр і театралізована діяльність у сучасному дошкільному закладі освіти : монографія / Л. В. Макаренко ; Бердянський держ. пед. ун-т. — Донецьк : ЛАНДОН- ХХІ, 2011. — 210 с.
Приходченко, К. Використання сензитивності дошкільного віку для формування етичних норм у створюваному творчому освітньо-виховному середовищі / К. Приходченко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць : [наук.-метод. зб.]. — Вип. 50; Ч. 2. 2010. 239 с. — С. 186—193. : рис.
Семчук, С. Становлення особистості дитини в умовах комп'ютерізації системи дошкільної освіти / С. Семчук // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць : [наук.-метод. зб.]. — (Вип. 58); Ч. 2. 2011. 243 с. — С. 187—193.
Степанова, Т.М. Еволюція змісту дошкільної освіти у другій половині ХХ століття : монографія / Т. М. Степанова. — К. : Слово, 2010. — 179 с.
Теорія та практика оновлення сучасної дошкільної освіти : (матеріали Всеукр. науково-практ. конф., присвяченої 50-тирічному ювілею соц.-пед. фак.) / Бердянський держ. пед. ун-т та інш., Склад. І. Г. Улюкаєва. — Донецьк : Ноулідж, Донецьке від-ння ; Бердянськ, 2010. — 219 с.
Періодика:
Адаменко, О. Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття // Рідна школа. 2012. № 4/5. С. 39—43.
Артемова, Л. Моделі структур дидактичної гри та ігрових стосунків // Дошкільне виховання. 2005. № 4. С. 6—7.
Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. 2012. № 2. С. 65—69.
Бугрій, О. Методологічне обгрунтування дидактичних проблем // Рідна школа. 2010. № 7/8. С. 20—23.
Буряк, В. Система дидактичних умов ефективності організації навчальної пізнавальної діяльності // Рідна школа. 2007. № 9. С. 25—27.
Гординська, Л. Дидактичні ігри : [методика]// БіблІотечка вихователя дитячого садка. 2013. № 1/2. С. 89—96.
Грицюк, Л. Модернізація змісту дошкільної освіти згідно з Базовою програмою «Я у світі» : Хмельниц. обл. проект / Л. Грицюк, М. Каратаєва // Дошкільне виховання. 2009. № 5. С. 5—7.
Деркач, В. Актуальні питання наступності в організації та змісті дошкільної й початкової освіти // Початкова школа. 2005. № 10. С. 6—8.
Єфименко, О. Чарівне коло знань // Розкажіть онуку. 2012. № 7/8. С. 15—16.
Концепція розвитку дошкільної освіти на 2010-2016 рр. : проект // Дошкільне виховання. 2010. № 2. С. 2—7.
Крутій, К. Л. Поліпарадигмальний підхід до розвитку дошкільної освіти в Україні: теоретичні засади та погляд у майбутнє // Гуманітарні науки. 2012. № 1. С. 24—31.
Кушнір, В. Інноваційність освіти як дидактичний принцип // Рідна школа. 2012. № 6. С. 3—8.
Лисенко, Н. Етнопедагогіка у сучасному дитсадку: формальність чи реальність? // Дошкільне виховання. 2013. № 2. С. 23—25.
Ліннік, О. Педагогічні умови розвитку допитливості дітей шести-семи років у навчальному процесі // Освіта Донбасу. 2005. № 3. С. 57—61.
Нестеренко, Л. Дидактична гра як елемент розвитку дитини раннього віку // Освіта Донбасу. 2005. № 4. С. 62—68.
Нікітіна, І. І. Провідні ідеї В.Сухомлинського в контексті сучасних ідей дошкільної освіти // Світ виховання. 2012. № 2. С. 8—14.
Омельяненко, Н. Дошкільна освіта на початку навчального року / Н. Омельяненко, Н. Курочка // Дошкільне виховання. 2009. № 9. С. 2—4.
Паливода, Г. Фланелеграф у розвитку наймолодших // Дошкільне виховання. 2011. № 7. С. 31—33.
Панасюк, Т. Розвиток дошкільної освіти: досягнення і перспективи // Дошкільне виховання. 2012. № 1. С. 2—4.
Пащенко, О. Тактильні та предметні асоціації // Дошкільне виховання. 2009. № 1. С. 24—25.
Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : [Ф-т дошк. та почат. освіти Херсон. держ. ун-ту] // Початкова школа. 2007. № 3. С. 1—3.
Піроженко, Т. Чи не спрощуємо можливості дитини? // Дошкільне виховання. 2003. № 5. С. 10—11.
Столбова, Т. Діалогічне мовлення у дидактичній грі // Дошкільне виховання. 2008. № 2. С. 14—15.
Сайти:
ОБУЧЕНИЕ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА. — Режим доступа : http://didaktica.ru/chastnye-vozrastnye-didaktiki/177-obuchenie-detej-doshkolnogo-vozrasta.html
ЦЕЛОСТНАЯ СИСТЕМА ВОСПИТАНИЯ И ОБРАЗОВАНИЯ НА РАННИХ ЭТАПАХ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА. — Режим доступа : http://www.telenir.net/nauchnaja_literatura_prochee/doshkolnaja_pedagogika/p2.php
Дидактическая подготовка педагогических кадров дошкольных учреждений в контексте профессиональной деятельности : [научная работа]. — Режим доступа : http://www.dissercat.com/content/didakticheskaya-podgotovka-pedagogicheskikh-kadrov-doshkolnykh-uchrezhdenii-v-kontekste-prof
Особенности обучения детей дошкольного возраста. — Режим доступа : http://uchebnikirus.ru/006-9.htm
История развития дошкольной дидактики. Дошкольная дидактика на современном этапе. Характеристика процесса обучения дошкольников. — Режим доступа : http://topreferat.znate.ru/docs/index-12942.html
Дидактика детского сада (понятие, история становления, типы обучения, модели обучения). — Режим доступа : http://shporiforall.ru/shpory/shpory-po-doshkolnoj-pedagogike/zz-didaktika-detskogo-sada-ponyatie-istoriya-stanovleniya-tipy-obucheniya-modeli-obucheniya.html

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 12.03.2014 19.18.52 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.279914 seconds