Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45856
   


Автор запитання: Уляна із міста: Тернопіль :: Запитання: 33927  
Уляна запитує:
Добрий день.Допоможіть знайти літературу, що стосується візуалізації лексики англійської мови в студентів. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Уляно!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Бабенко К. П. Ефективні методи організації навчання студентів іншомовній компетенції діалогічного мовлення / К. П. Бабенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки . - 2010. - Вип. 189, ч. 1. - С. 78-83.
Бочкарьова О.Ю. Методика навчання майбутніх учителів англійської мови професійно спрямованого аудіювання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Ю. Бочкарьова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 24 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2007/07boypsa.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Грицай А. М. Використання відео на заняттях з практики усного та писемного мовлення (англійська як друга іноземна мова) як засіб мотивації до вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / А. М. Грицай, І. В. Колесник // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки . - 2012. - № 2. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2012_2_21.pdf
Использование аудиовизуальных средств для формирования творческого мышления студентов среднего этапа языкового вуза // Творче, практичне і критичне мислення: Праці Всеукр. наук.-практ. конф. – Житомир: Жит. держ. пед. унів, 1997. – С.156-158.
Кіржнер, Світлана Естланівна. Навчання майбутніх юристів усного професійного спрямованого англійського монологічного мовлення з використанням автентичної відеофонограми [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Кіржнер Світлана Естланівна ; Київський нац. лінгвістичний ун-т. - К., 2009. - 23 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2009/09ksevav.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Конотоп О.С. Методика навчання майбутніх філологів англійського діалогічного спілкування з використанням відеофонограми: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О.С. Конотоп ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 24 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2010/10kossvv.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Мосьпан, Наталя Вікторівна. Навчання емоційно-модальної інтонації з використанням автентичних відеокурсів (англійська мова, ІІ курс мовного вищого закладу освіти) [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Мосьпан Наталя Вікторівна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2009. - 21 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2009/09mnvvzo.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Нові тенденції та підходи у викладанні англійської мови на сучасному етапі = New Tendencies and Approaches to Teaching English : Тези доп. регіон. наук.-практ. семінару, 5 листоп. 2003 р. / упоряд.: А. І. Анісімова; Дніпропетр. нац. ун-т. Філол. ф-т. Каф. англ. філол.. - Д., 2003. - 48 с.
Палій О.А. Комплексне використання технічних засобів навчання для формування німецькомовної граматичної компетенції студентів (на базі англійської мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Палій ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2002. — 20 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2002/02poabam.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Пащук В.С. Навчання студентів мовних спеціальностей усного англійського монологічного мовлення з використанням автентичних художніх фільмів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.С. Пащук ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2002. — 21 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2002/02pvsahf.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Петранговська Н.Р. Навчання студентів фізико-математичних факультетів професійно спрямованого монологу-міркування на основі англомовних фахових автентичних аудіотекстів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Р. Петранговська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2005. — 24 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2005/05pnrfaa.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Подосиннікова Г.І. Навчання студентів-філологів ідіоматичних предикативних конструкцій англійського розмовного мовлення на матеріалі автентичних художніх текстів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.І. Подосиннікова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2002. — 24 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2002/02pgiaht.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Рыжих Н. П. Медиаобразование студентов педагогического вуза на материале англоязычных экранных искусств : автореф. дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.05 «Теория, методика и организация социально-культурной деятельности (педагогические науки)» / Н. П. Рыжих. – Ростов-на-Дону, 2006. – 27 c
Яхнюк Т.О. Використання фрагментів художніх відеофільмів для навчання студентів мовних спеціальностей соціокультурної англійської лексики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.О. Яхнюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2002. — 20 с.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2002/02ytosal.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Яхнюк Т.О. Інтерпретація результатів експерименту з перевірки ефективності методики використання фрагментів автентичних художніх відеофільмів для навчання лексики з соціокультурним компонентом // Вісник КДЛУ. Серія “Педагогіка та психологія” (Методика навчання іноземних мов).– К.: Видавничий центр КДЛУ, 2000. – Вип. 3. – С. 16 – 25.
Яхнюк Т.О. Навчальний потенціал автентичних художніх відеофільмів при навчанні іншомовного спілкування студентів мовного вузу // Вісник КДЛУ. Серія “Педагогіка та психологія” (Методика навчання іноземних мов). – К.: Видавничий центр КДЛУ, 1998. – С.214 – 221.
Яхнюк Т.О. Психолінгвістичні передумови використання фрагментів автентичних художніх відеофільмів для навчання іншомовної лексики // Теоретичні питання освіти та виховання. – К.: Видавничий центр КДЛУ, 2000. – Вип. 10. – С. 82 – 87.
http://sn-pedagogy.crimea.edu/arhiv/2013/uch_26_1_ped/012kamen.pdf
http://lib.chdu.edu.ua/pdf/naukpraci/pedagogika/2012/209-197-3.pdf
http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/3492/1/Fartukhov_Maks.pdf

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 14.03.2014 14.03.46 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.157455 seconds