Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45856
   


Автор запитання: Олена із міста: Хмельницький :: Запитання: 33929  
Олена запитує:
Добрий вечір! Допоможіть знайти інформацію на тему "Історичний екскурс методів оцінювання знань" Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію:

ГАСАЙ Х. ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ ГІМНАЗІЙ І ВЧИТЕЛЬСЬКИХ
СЕМІНАРІЙ У СХІДНІЙ ГАЛИЧИНІ НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. – Режим доступу: http://dspace.tnpu.edu.ua/bitstream/123456789/873/1/Gasaj.pdf

Голышев, И. Г. Формирование синтезной системы контроля и оценки знаний в общеобразовательной школе: автореферат диссертации. – Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/formirovanie-sinteznoi-sistemy-kontrolya-i-otsenki-znanii-v-obshcheobrazovatelnoi-shkole

Из истории оценки. – Режим доступа: http://www.gmcit.murmansk.ru/text/information_science/workshop/seminars/marks/history.htm

Канівець Т.М. Основи педагогічного оцінювання: навчально-методичний посібник. – Режим доступу: http://moodle.ndu.edu.ua/file.php/1/Konivets_Osnovy_Ped_Jtsinuvannia.pdf

Маряшина И. В. ТРАДИЦИОННАЯ И ИННОВАЦИОННАЯ СИСТЕМЫ ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА ЗНАНИЙ И УМЕНИЙ УЧАЩИХСЯ: ПУТИ ОБНОВЛЕНИЯ, НОВЫЕ ПОДХОДЫ, ПРИНЦИПЫ. – Режим доступа: http://sibac.info/index.php/2009-07-01-10-21-16/2963-2012-05-30-09-29-31

Методи оцінювання вчора і сьогодні. – Режим доступу: http://www.intel.ua/content/dam/www/program/education/emea/ua/uk/documents/project-design/thinking-skills/assessing-projects1.pdf

Оценка и отметка: история и теория. – Режим доступа: http://paidagogos.com/?p=141

Оцінювання навчальних досягнень школярів і студентів: історико-педагогічний аспект. – Режим доступу: http://librar.org.ua/sections_load.php?s=culture_science_education&id=4360&start=2

Оцінювання результатів навчання. – Режим доступу: http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/784/78/

Оцінювання результатів навчання. – Режим доступу: http://readbookz.com/book/172/5482.html

РЯЗАНЦЕВА Ю. В. ОСНОВНЫЕ ТЕНДЕНЦИИ РАЗВИТИЯ СИСТЕМ ОЦЕНКИ ЗНАНИЙ, УМЕНИЙ И НАВЫКОВ ОБУЧАЕМЫХ В ОТЕЧЕСТВЕННОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПРАКТИКЕ. – Режим доступа: http://cyberleninka.ru/article/n/osnovnye-tendentsii-razvitiya-sistem-otsenki-znaniy-umeniy-i-navykov-obuchaemyh-v-otechestvennoy-pedagogicheskoy-praktike

Система оценивания знаний. – Режим доступа: http://education.ua/2009/11/grading-system/

Фігурська Л. В. Становлення та розвиток тестування як методу педагогічної діагностики. – Режим доступу: http://narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/7/statti/6figyrska.htm


* * *

Кадневский В.М. История тестов. – М.: Народное образование, 2004. – 464 с.

Дивіться також електронні каталоги бібліотек:

Національна бібліотека України ім.. В. І. Вернадського. – Режим доступу: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_all/cgiirbis_64.exe

Національна парламентська Бібліотека України. – Режим доступу: http://nplu.org/article.php?id=2

ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. – Режим доступу: http://www.dnpb.gov.ua/

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 14.03.2014 21.51.42 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.162016 seconds