Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45893
   


Автор запитання: Галина із міста: Рівне :: Запитання: 34046  
Галина запитує:
Доброго дня! Допоможіть,будь ласка,підібрати літературу до теми "Формування гуманної спрямованості молодших школярів в умовах малокомплектної школи"
Наша відповідь:
Доброго ранку, Галино!
Список сайтів до теми:
1.4 Організація виховної роботи в малокомплектній школі. – Режим доступу:
http://www.bibliofond.ru/view.aspx?id=587816
Виховання гуманістичної спрямованості поведінки дитини. – Режим доступу:
http://www.iqdiplom.com/index.php?productID=1329
організація позаурочної виховної діяльності учнів початкових класів малокомплектної початкової сільської школи. – Режим доступу:
http://referatu.com.ua/oldreferats/27/128153
Література:
Бікеєва, А. “Крик душі або крик души?! Учитель або мучитель? Навчання або мучення” : [гуман. підхід у навчанні, яким повинен бути педагог] // Історія та правознавство. 2013. № 16/18. С. 28—32.
Виховання людяності, гуманізму : список рекомендованої літератури // Шкільний світ. 2004. груд. (№ 46). С. 19.
Волобуєва, Л. Роль шкільної бібліотеки в організації навчального процесу на засадах ідей гуманістичної педагогіки В.О. Сухомлинського // Шкільна бібліотека плюс. 2013. № 5/6. С. 4—6.
Врочинська, Л. Садок і родина: виховуємо дітей гуманними : [анкета для батьків, програма курсу “Школа емоційного спілкування”] // Дошкільне виховання. 2006. № 6. С. 12—14.
Гузь, О. Науково-методичні основи гуманної педагогіки // Початкова школа. 2010. № 7. С. 1—3.
Дорошенко, К. Самовиховання — дієвий засіб становлення гуманістичного ідеалу // Шкільний світ. Травень (№ 18). 2003. С. 1—3.
Калмиков, Г. Педагогіку гуманізму В.О.Сухомлинського — в життя! // Рідна школа. 2002. № 7. С. 19—25.
Киричок, В. Виховання гуманістичних цінностей в учнів 1—4 класів : [методика, ігри, заняття] // Шкільний світ. 2005. груд. (№ 45). С. 14—24.
Крутенко, О. Виховання гуманістичних цінностей особистості школяра в педагогічній спадщині Олександра Захаренка // Рідна школа. 2009. № 4. С. 22—25.
Лавроненко, О. Гуманізм як домінанта виховної системи Василя Сухомлинського // Рідна школа. 2005. № 1. С. 9—11.
Лавроненко, О. Формування гуманістичних цінностей — важливий аспект виховання молодших школярів // Рідна школа. 2004. № 7/8. С. 26—28.
Мелешко, В. Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: досвід і практика // Початкова школа. 2012. № 10. С. 49—51.
Мелешко, В. Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання // Початкова школа. 2013. № 5. С. 51—53.
Поніманська, Т. Виховання людяності: технологічний аспект : [гуманізм особистості. Вербальні ситуації. Казково-ігрові технології. Словничок моральності] // Дошкільне виховання. 2008. № 4. С. 3—5.
Поніманська, Т. Гуманістичне виховання: етнопедагогічні витоки // Дошкільне виховання. 2011. № 8. С. 9—13.
Скутіна, В. Традиції формування гуманних якостей дітей у практиці родинного виховання // Рідна школа. № 7. 2002. С. 33—34.
Усачова, Г. Теоретичні засади становлення і розвитку гуманістичного світогляду молодших школярів у позашкільних закладах // Рідна школа. № 11. 2004. С. 21—24, 16—18.
Яковлєва, В. Організація гуманістичного виховання учнів із труднощами у спілкуванні в закладах інтернатного типу // Рідна школа. 2005. № 8. С. 45—46.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 26.03.2014 08.16.36 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.159542 seconds