Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 46087
   


Автор вопроса: Євгенія из города: Київ :: Вопрос: 34069  
Євгенія спрашивает:
Добрий вечір, допоможіть будь ласка знайти літературу на тему "Організація рекламної діяльності вищих навчальних закладів. Види друкованої рекламної продукції"
Наш ответ:
Доброго дня, Євгеніє!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Бобало О. Ю. Вітчизняний досвід маркетингової діяльності вищих навчальних закладів. Пропозиції щодо використання маркетингових інструментів [Електронний ресурс] / О. Ю. Бобало. // Демократичне врядування . - 2011. - Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/DeVr_2011_8_23.pdf
Власюк Т. М. Іміджева привабливість напрямів підготовки вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Т. М. Власюк, Д. А. Макатьора // Академічний огляд . - 2013. - № 2. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ao_2013_2_17.pdf
Воронка Г. "Інформаційно-поліграфічне забезпечення" навчального процесу у британських ВНЗ / Г. Воронка // Шлях освіти. - 2009. - № 4. - С. 21-22.
Гаврилюк, А. Г. Инвестирование рекламной деятельности ВУЗа. // Новое в экономической кибернетике. — Донецк, 2004. — Модели и методы информационного обеспечения принятия решений. — С. 145-153.
Гончаров С. Освітній маркетинг у вищих школах України та Польщі = Education marketing in graduate school of Ukraine and Poland : навч.-метод. посіб. / С. Гончаров, В. Гурин, Г. Сапсай, Й. Зайонц, Б. Фалда, З. Гардзінський; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування (Україна), Держ. Вища шк. заводова в м. Хелм (Польща). - Рівне; Хелм, 2011. - 274 c. - (Europ. credit transfer system).
Дмитрів А. Я. Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / А. Я. Дмитрів // Маркетинг і менеджмент інновацій . - 2011. - № 3(1). - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2011_3(1)__20.pdf
Завдання кафедр суспільних наук в умовах реформування гуманітарної освіти в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 11 - 12 трав. 2010 р., Одеса / ред.: Л. І. Сухотеріна, І. Б. Кривдіна, О. А. Шановська, Д. Д. Татакі; Одес. нац. політехн. унів. - О. : Пальміра, 2010. - 144 c.
Коняхіна Т. В. Підвищення ефективності комунікацій на регіональному ринку послуг вищої освіти : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.07 / Т. В. Коняхіна; Ін-т екон.-прав. дослідж. НАН України. - Донецьк, 2009. - 20 c.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2009/09ktvpvo.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Лелик Л. І. Застосування реклами як складової маркетингових комунікацій в управлінні вищими навчальними закладами / Л. І. Лелик, З. Я. Касіян // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2006. - Вип. 2. - С. 285-294.
Лисенко І. О. Профорієнтаційна робота як елемент освітнього маркетингу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / І. О. Лисенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки . - 2013. - № 10(4). - С. 98-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vluf_2013_10(4)__16.pdf
Лопушняк Г. С. Соціально-економічні аспекти розвитку вищих навчальних закладів України : Автореф. дис... канд. екон. наук / Г. С. Лопушняк; НАН України. Ін-т економіки. - К., 2001. - 20 c.- http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2001/01lgsvnz.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
Маренич В. М. Роль PR-технологій в управлінні формуванням іміджу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. М. Маренич // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ . - 2013. - Вип. 2. - С. 220-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VKhnuvs_2013_2_30.pdf
Маренич В. М. Інструменти паблік рилейшнз в управлінні формуванням іміджу вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. М. Маренич // Право і Безпека . - 2013. - № 2. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pib_2013_2_18.pdf
Науменко О. Маркетинг освіти в контексті Болонського процесу / О. Науменко // Освіта і упр. - 2006. - № 2. - С. 94-98.
Оборська Г. Г. Особливості застосування моделі 6A's для оцінки ефективності рекламного проекту на прикладі кампанії щодо набору абітурієнтів до ВНЗ / Г. Г. Оборська // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 1/7. - С. 48-50.
Проблеми сучасної освіти : зб. наук.-метод. пр. Вип. 3, ч. 2 / Т. М. Алексеєнко, Бабакішієва Єтар Наріман кізи, Т. В. Бараннік, Л. Ю. Бойко, Ю. В. Буц. - Х., 2012. - 187 c.
Розвиток системи безперервної освіти в регіоні : матеріали наук.-практ. конф., 26 квіт. 2007 р., Луганськ / ред.: С. Я. Харченко; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 171 c.
Рябчун, Юлия. Урок рекламы : минобразования хочет пропагандировать украинские вузы за границей / Юлия Рябчун // Коммерсантъ. Украина. — 2012. — № 153. - С. 3.
Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції [Текст] : [матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 17-20 вересня 2002р., м.Київ] / голов. ред. М. П. Ліфінцев ; Інститут реклами. - К. : Ін-т реклами, 2005. Вип. 3 : Збірник наукових праць / упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович. - [Б. м.] : [б.в.], 2005. - 388 с.
Тєлєтов О. С. Рекламна діяльність вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, М. В. Провозін // Маркетинг і менеджмент інновацій . - 2011. - № 2. - С. 53-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2011_2_7.pdf
Ткаченко, І. Формування рекламної кампанії вищого навчального закладу. // Економіка освіти. — Тернопіль, 2001. — Т. 1. — С. 42-43.
Трішкіна Н. І. Реклама у формуванні контингенту студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. І. Трішкіна. // Економіка. Управління. Інновації . - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/eui_2013_1_59.pdf
Тягунова Н. М. Методичні засади формування іміджу вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. М. Тягунова // Вісник економіки транспорту і промисловості . - 2013. - Вип. 42. - С. 432-435. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vetp_2013_42_75.pdf
Уварова, Ю. А. Роль рекламной деятельности вуза в профессиональной ориентации школьников. // Трудова та професійна підготовка молоді: проблеми і перспективи. — Кривий Ріг, 2000. — Вип. 3. — С. 77-79.
Цімох Н. І. Сучасний практикум бізнес-реклами іміджу культурно-освітнього закладу на прикладі Київського національного університету культури і мистецтв / Н. І. Цімох // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. - 2007. - № 4. - С. 123-124.
Чайка І. П. Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / І. П. Чайка // Маркетинг і менеджмент інновацій . - 2013. - № 3. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2013_3_7.pdf
Шеховцева А. М. Розробка і використання професійної інформації з елементами реклами у профорієнтаційній діяльності вищого педагогічного навчального закладу [Електронний ресурс] / А. М. Шеховцева, О. Г. Видра. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки . - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2013_1_108_38.pdf
Шеховцева А. М. Розробка і використання професійної інформації з елементами реклами у профорієнтаційній діяльності вищого педагогічного навчального закладу [Електронний ресурс] / А. М. Шеховцева, О. Г. Видра. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки . - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuP_2013_1_108_38.pdf
Поплавський М. Ідеальний імідж вищого навчального закладу культури і мистецтв як запорука його успіху-http://ijimv.knukim.edu.ua/zbirnyk/1_2/18-poplavskiy.pdf
О. Бобало. ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ- http://www.lvivacademy.com/visnik8/fail/Bobalo.pdf
Н.А. КРАХМАЛЬОВА. РОЛЬ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У КОНТЕКСТІ УСПІШНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ-http://knutd.com.ua/publications/pdf/Visnyk/2013-5/379_388.pdf
http://www.rusnauka.com/NPM_2006/Economics/6_konjahina t.v..doc.htm

.: Раздел: Прочее :: 27.03.2014 22.34.09 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.19768 seconds