Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45856
   


Автор запитання: Марія із міста: Тернопіль :: Запитання: 34176  
Марія запитує:
Доброго ранку! Допоможіть підібрати літературу для курсової роботи з теми: "Методика формування культурологічних уявлень в курсі "Я у світі" початкової школи". Спасибі
Наша відповідь:
Маріє, добрий день! Пропонуємо опрацювати такі джерела:

Бібік Н.М. До відродження традицій - через інтерес дитини // Початкова школа. - 1995. - № 3. - С.16-18.

Вікторенко І. Особливості образотворчої діяльності молодших школярів // Рідна школа. – 2003. - №4. – С. 61-63.

Волкова С.В. Український фольклор у контексті формування морально-ціннісних орієнтацій особистості // Педагогічні науки. Збірник наукових праць. - Вип.34. - Херсон: Вид-во ХДУ, 2003. - С.132-136.

Гагарін М. Критерії добору української народної казки для виховання морально-естетичних почуттів // Початкова школа. - 2006. - № 1. - С.55-58.

Глинская И.П. Изобразительное искусство. Методика обучения в 1-3 классах. – К.: Педагогика, 1978. – 186 с.

Гончаров И.Ф. Эстетическое воспитание школьников средствами искусства и действительности. – М.: Педагогика, 1986. – 126с.

Грущинська І. Реалізація українознавчого принципу у процесі навчання // Початкова школа. - 2004. - № 1. - С.28-31.

Давайло А.А. Сприймання та розуміння видів і жанрів образотворчого мистецтва учнями 1-4 класів // Наукові записки.- Випуск 32. Частина ІІ. - Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: КДПУ ім. В.Винниченка, 2001.- С.40-43.

Демченко І. Творчий розвиток молодших школярів засобами образотворчого мистецтва // Рідна школа. – 2002. – №6. – С. 62-64.

Дем’янюк Т.Д. Зміст та методика народознавчої роботи в сучасній школі. - К., 1996. - 106 с.

Ємець А., Шапка О. Українські літературні загадки в початковій школі // Початкова школа. - 2006. - № 5. - С.42-46.

З перлин народної мудрості / Упоряд. В.А. Юрович, М.Ф. Бриняк, З.М. Кочмар. - Жидачів, 1997. - С.5-52.

Загрева В.Я. Народознавство в навчально-виховному процесі // Початкова школа. - 1995. - № 5-6. - С.13-19.

Задорожний В.І., Боровиков О.Я. Уроки образотворчого мистецтва. 1 - 3 клас. – К.: Рад. шк., 1972. - 151 с.

Іваницька А.І. Українська музична фольклористика (методологія і методика). - К.: Заповіт, 1997. - 391 с.

Конопко О. Перші кроки до мистецтва // Початкова школа. – 2000. – №3. – С. 25-28.

Коток, Ірина.Творчі початки : педагогічні основи оптимізації процесу естетичного виховання школярів засобами комплексної взаємодії мистецтв
// Шкільний світ. - 2011. - № 48. - Образотворче мистецтво. - 2011. - № 12. - С. 1-4.

Кучинський М.В. Роль усної народної творчості у розвитку молодших школярів // Початкова школа. - 1993. - № 1. - С.8-13.

Любарська Л. Уроки образотворчого мистецтва // Початкова школа. – 2002. – №9. – С. 50-55.

Люблінська Г.О. Дитяча психологія.- К.: Вища школа, 1974.- 354с.

Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів
// Початкове навчання та виховання. - 2013. - № 30. - С. 2-22.

Пеленков А.И. Развитие творческих способностей на уроках изобразительной деятельности // Нач. школа. – 1997. – №7. – С. 19-23.

Покулита І.К. Жанрова природа мистецтва // Актуальні філософські та культурологічні проблеми сучасності. – К.: Київський державний лінгвістичний університет. – 2000. – С. 193-198.

Рагозіна В. Особливості методики розвитку творчих здібностей молодших школярів // Мистецтво та освіта. – 1997. – №2. – С. 5-8.

Рєпа Н.О., Рєзник Н.О., Євграфова Л.І., Чугаєвський В.Г. Значення народознавства у вихованні культури школярів // Початкова школа. - 1993. - № 4. - С.39-41.
Романченко Р.В. Особливості виконання творів образотворчого мистецтва молодшими школярами // Образотворче мистецтво. – К.: 2002. - №2.- С.40-41.

Ростовцев Н.Н. Методика преподавания изобразительного искусства в школе. - М.: Агар, 1998. - 251 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. – К.: Абрис, 2002.-368с.

Тупікіна, О. В.Інтеграція початкового й дошкільного навчання як діалог взаємодії двох освітніх структур // Початкове навчання та виховання. - 2010. - № 25. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 3.

Шевченко Р.Д. Виховні функції образотворчого мистецтва у початковій школі // Психологія та педагогіка: Зб. наук. праць. Кн. 1. - К.: Нора-прінт, 2001.- С.99-106.

Я у світі: програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 3-4 класи. Пояснювальна записка
http://osvita.ua/doc/files/news/87/8793/07_ya_u_sv.pdf

Освіта як спосіб входження людини у світ науки і культури
http://ua-referat.com/Освіта_як_спосіб_входження_людини_у_світ_науки_і_культури

Культурологический аспект процесса формирования нравственных качеств личности младшего школьника (на материале рассказов В.А. Осеевой)
http://www.bibliofond.ru/view.aspx?id=519107

Культурологический подход в нравственном воспитании младших школьников
http://www.dissercat.com/content/kulturologicheskii-podkhod-v-nravstvennom-vospitanii-mladshikh-shkolnikov

Особливості методики ознайомлення молодших школярів з видами і жанрами образотворчого мистецтва
http://uchil.net/?cm=151806

ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УЯВЛЕНЬ ПРО МЕНТАЛЬНЕ ЗАСОБАМИ ПОЕЗІЇ
http://www.br.com.ua/referats/dysertacii_ta_autoreferaty/102249-4.html

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 7.04.2014 08.33.31 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.165711 seconds