Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46001
   


Автор запитання: Петро із міста: Ужгород :: Запитання: 34231  
Петро запитує:
Доброго дня, мене цікавить питання "Шляхи активізації розумової та пізнавальної діяльності учнів в процесі навчання історії та права". Дякую за роботу вашої служби!
Наша відповідь:
Доброго дня. Пропонуємо переглянути такі джерела:
Баханов, К. Використання пізнавальних задач для створення навчальної ситуації на уроках // Історія та правознавство. 2012. № 11. С. 2—5.
Вишковський, І. Форми педагогічного впливу на уроках історії // Історія та правознавство. 2008. № 3. С. 2—4.
Демиденко, Т. Шляхи і засоби мотивації пізнавальної діяльності школярів на уроках історії // Історія та правознавство. 2013. № 6. С. 2—5.
Жидкова, Н. Розвиток пізнавальних інтересів учнів у процесі підготовки до олімпіад // Історія та правознавство. 2009. № 31. С. 23—25.
Іпатенко, Н. Проблемне навчання як засіб формування пізнавальної самостійності учнів на уроках історії : Кафедра // Історія та правознавство. 2005. № 4. С. 2—4.
Кожем'яка, О. Педагогічне керівництво науково-дослідницькою діяльністю старшокласників у навчальному закладі // Історія України (ШС). 2007. № 31/32. С. 3—31.
Копичко, Л. Формування навичок самостійної роботи як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках правознавства // Історія та правознавство. 2010. № 7. С. 7—9.
Мисан, В. Школярі мають не вивчати історію, а досліджувати і пізнавати її // Історія України (ШС). 2009. № 21. С. 3—4.
Отрох, Н. Розширення когнітивних можливостей учнів : на основі інноваційних методик викладання суспільно-гуманітарних дисциплін // Історія України (ШС). 2013. № 9. С. 6—12 (вкладка).
Рассвєтова, С. Формування громадянськості учнів через розвиток критичного мислення на уроках історії та правознавства // Історія та правознавство. 2013. № 13. С. 7—8.
Рассвєтова, С. Формування громадянськості учнів через розвиток критичного мислення на уроках історії та правознавства // Історія та правознавство. 2013. № 13. С. 7—8.
Твердохліб, Т. Здійснення індивідуалізації познавальної діяльності учнів на уроках правознавства // Історія та правознавство. 2005. №16/18. С. 19—20.
Топузов, О. Інтелектуальний розвиток учнів у проблемному навчанні // Рідна школа. 2006. № 11. С. 6—8.
Туріщева, Л. Особливості управління пізнавальними процесами у п'ятикласників на урокахІсторія та правознавство. 2007. №8. С. 6—8.
Фідря, О. Організація вчителем виконавчо-діяльнісного етапу навчально-пізнавальної діяльностіІсторія та правознавство. 2006. №14. С. 2—11. Поч. див. 2005. №32 ; 2006. №3.
Філіпенко, Т. Педагогічний супровід формування компетентної особистості // Історія України (ШС). 2007. № 40. С. 5—7.
Христофорова, Н. Розвиток логічного мислення учнів у рамках курсу "Вступ до історії" // Історія та правознавство. 2010. № 32. С. 8—12.
********************************
Активизация мыслительной деятельности учащихся на уроках истории посредством применения активных методов в обучении. — Режим доступа : http://www.prodlenka.org/doklady/aktivizatciia-myslitelnoi-deiatelnosti-uchashchikhsia-na-urokakh-istorii-posredstvom-primeneniia-aktivnykh-m
Активізація розумової діяльності учнів на уроках історії. — Режим доступу : http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/Активізація_розумової_діяльності_учнів_на_уроках_історії
Формування пізнавального інтересу учнів до історії. — Режим доступу : http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/26356/

.: Розділ: Освіта :: 10.04.2014 15.34.18 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.161341 seconds