Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45856
   


Автор запитання: Олена із міста: м. Переяслав-Хмельницький :: Запитання: 34233  
Олена запитує:
допомодіть з дипломною другий розділ Підбір завдань на уроках математики для учнів 3 класу в процесі розвитку пізнавальної самостійності
Наша відповідь:
Добрий день. Пропонуємо переглянути такі джерела:
Болотова, А. Развитие познавательной самостоятельности младших школьников средствами математики // Начальная школа. 2009. № 6. С. 71—74.
Дюдіна, О. Пізнавальна діяльність молодших школярів на уроці // Початкова школа. 2006. № 6. С. 14—16.
Дячук, Г. Зимова казка : (Урок математики, 3 клас) // Початкова школа. 2011. № 12. С. 56—57.
Контрольні роботи // Початкова школа. 2013. № 4. С. 45—46.
Лінник, М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики // Математика(укр.). 2004. черв. (№ 21/22). С.12—22.
Митрохина, С. Самостоятельная работа по геометрии как средство активизации познавательной деятельности младших школьников // Начальная школа. 2006. № 3.С. 37—40.
Назаренко, Н. Диференціація самостійної роботи учнів на уроках математики // Початкова школа. 2011. № 6. С. 15—18.
Озерова, Н. Познавательно-речевое развитие : [подборка статей] : [развитие логического мышления] // Дошкольное воспитание. 2011. № 6. С. 63—68.
Пархоменко, Н. Орієнтовні контрольні роботи з математики для 3—4 класів (ІІ семестр) // Початкова школа. - 2014. - № 1. - С. 37—39.
Факультативный курс по математике : [Развитие самоконтроля у младших школьников на уроках матемтатики] // Начальная школа. 2005. № 9. С. 29.
Чанчикова, Е. Приемы организации самостоятельной работы по математике // Начальная школа. 2011. № 11. С. 12—14.
Шаповалова, І. Готуємось до занять курсу за вибором "Елементи геометрії" : [для учнів 3—4-х класів] // Початкова школа. 2012. № 10. С. 45—46.
Шелудько, Т. Інтегрований урок (математика, читання, природознавство) у 3 класі : [тема. Л. Глібов "Чиж та голуб". Закріплення знань табличного множення і ділення] // Початкова школа. 2013. № 3. С. 51—52.
Шикова, Р. Организация самостоятельной деятельности учащихся на уроках математики // Начальная школа. 2012. № 2. С. 24—32.
Штабова, Л. Самостійна робота молодших школярів на уроках математики // Початкова школа. 2004. № 6. С. 24—27.
Шушара, Т. Активізація навчально-пізнавальної діяльності під час розв'язування задач // Рідна школа. 2003. №12. С. 24—25.
Шушара, Т. Шляхи і засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики // Рідна школа. 2004. № 3. С. 17—18.
Якубова, Т. Розвиток пізнавальної активності учнів під час навчання // Початкова школа. 2012. № 6. С. 52—54.
Яровая, В. Организация самостоятельной работы на уроках математики в начальных классах // Начальная школа. 2006. № 4. С. 84—86.
*************************
Многовариантные и разноуровневые самостоятельные работы на уроках математики как способ развития познавательной самостоятельности учащихся. — Режим доступа : http://festival.1september.ru/articles/212055/
Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках математики. — Режим доступу : http://nagolyk.at.ua/index/rozvitok_piznavalnoji_dijalnosti_uchniv_na_urokakh_matematiki/0-5

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 10.04.2014 17.38.02 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.153455 seconds