Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46245
   


Автор запитання: sandra із міста: kyiv :: Запитання: 34437  
sandra запитує:
Будь-даска допоможіть дібрати літературу- бажано побільше, особливо вдячна буду за монографії, можна пару авторефератів, до теми " формування культури діалогічного мовлення в майбутніх вчителів початкової школи"
Наша відповідь:
Доброго дня!
Бадер, В. Формування культури мовлення майбутніх учителів початкових класів як засіб їх соціалізації / Бадер В. // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць : [наук.-метод. зб.]. — Вип. 59. — 2012. 355 с. — С. 237—244.
Волга, А. Мовленнєва культура у контексті загальної культури людини / Волга А. //Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць : [наук.-метод. зб.]. — Спецвип. 8. Ч. 2 . 2012. 355 с. — С. 13—19.
Кожем'якіна, І. Умови розвитку мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів у післядипломній освіті / І. Кожем'якіна // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць : [наук.-метод. зб.]. — (Вип. 58) ; Ч. 1. — 2011. 246 с., [10] с. — С. 37—47.
Пасинок, В. Г. Основи культури мовлення : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. Г. Пасинок. — К. : Центр учбової літ., 2012. — 183 с.
Фоміна, І. «Образне мовлення» у формуванні мовленнєвої культури майбутнього вчителя / Фоміна І. // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць : [наук.-метод. зб.]. — Вип. 59. — 2012. 355 с. — С. 90—100.
Періодика:
Гірняк, С. П. “Мова”, “мовлення” і “мовленнєва діяльність” як мовознавчі поняття // Вісник донецького нац. ун. серія гуманітарні науки. 2011. № 1. С. 153—163.
Зимульдінова, А. Діалог як форма усного мовлення учнів початкових класів // Початкова школа. 2014. № 3. С. 37—39.
Климова, К. Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів // Укр.. мова і література в школі. 2009. № 2. С. 46—50.
Копіца, О. Розвиток особистості у процесі формування культури діалогічного мовлення учнів // Рідна школа. 2004. №11. С. 40—41.
Курач, Л. Ситуативні ролі — позитивний фактор розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів // Початкова школа. 2005. № 10. С. 30—33.
Лобчук, О. Підготовка майбутніх учителів до проведення уроків мовленнєвої діяльності у початковій школі // Початкова школа. 2011. № 12. С. 44—47.
Лященко, М. Поглиблення мовної компетенції майбутніх педагогів у процесі викладання української мови // Початкова школа. 2011. № 7. С. 41—43.
Лященко, М. Поглиблення мовної компетенції майбутніх педагогів у процесі викладання української мови // Початкова школа. 2011. № 7. С. 41—43.
Музичук, Л. Форми і методи роботи з формування мовної культури студентів // Укра. мова та література (ШС). 2012. № 5. С. 23—29.
Пегина, Т. О речевой культуре студентов // Начальная школа. 2003. № 8. С. 73—77.
Петрик, О. Розвиток діалогічного мовлення молодших школярів // Початкова школа. 2005. № 11. С. 8—11.
Пономарьова, К. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови // Початкова школа. 2010. № 12. С. 49—52.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 7.05.2014 15.11.15 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
.: Додаткова інформація від :.
.:  Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.165104 seconds