Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46087
   


Автор запитання: Марина із міста: Київ :: Запитання: 34584  
Марина запитує:
Доброго дня. Допоможіть розкрити питання до курсової роботи "СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В СИСТЕМІ ВЛАДНИХ КОМУНІКАЦІЙ" Дякую .
Наша відповідь:
Доброго дня, Марино!
Перегляньте, будь ласка, наступні посилання:
1. Андрусенко А.Г. Соціальна реклама в Україні: здобутки та перспективи / А.Г. Андрусенко // Маркетинг в Україні. - 2006. - N1. - С. 4-5.
2. Качан Л. Соціальна реклама - засіб формування суспільних цінностей / Л. Качан // Соціальний захист. - 2004. - N12. - С. 20-21.
3. Красько Т.И. Психология рекламы / Т.И.Красько. - Х. : Студцентр, 2002. - 216 с. - (Библиотека журнала "Маркетинг и реклама
4. Примак Т.О. Якою має бути соціальна реклама? / Т.О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2006. - N5. - С. 19-24.
5. Савельева О.О. Реклама хорошая, плохая, социальная / О.О.Савельева // Человек. - 2002. - №1,2
6. Скороходов В.А. Етика та соціальна відповідальність менеджменту : навчальний посібник для вузів / В. А. Скороходов, С. П. Шевчук, О. С. Шевчук. - Миколаїв : Можливості Кіммерії, 2011. - 275 с.
7. Стилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (Спроба аналізу) // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 6. - С. 24-28.
8. Талалай Х. Соціальна реклама - чинник сталого розвитку / Х. Талалай // Соціальний захист. - 2007. - N 12. - С. 11.
9. Талан М. Не діліть майно - розділяйте щастя : Соціальна реклама - це вакцинація громадськості від глобальних проблем, які вразили наше суспільство / М. Талан // Соціальний захист. - 2008. - N 12. - С. 37.
10. Шекова Е.Л. Социальная реклама: основные понятия / Е.Л. Шекова // Маркетинг в России и за рубежом. - 2003. - N5. - С. 99-102.
http://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/28101/1/Sotcialna_reklama_v_Ukraini.pdf
Башук Т. О., Рибалка М. В. СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ТА ЇЇ СУЧАСНИЙ РОЗВИТОК В УКРАЇНІ
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/bitstream/123456789/2122/1/Artykutsa_Aktualni_problemy.pdf
Артикуца С. С. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, ЗАВДАННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
http://gazeta.dt.ua/SOCIETY/sotsialna_reklama_derzhzamovlennya,_rinok_marketingovih_komunikatsiy_chi_sfera_gromadyanskoyi_vidpov.html
Курбан О. Соціальна реклама: держзамовлення, ринок маркетингових комунікацій чи сфера громадянської відповідальності суспільства?
http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=514
Гулакова Г. В. МОДЕЛІ ЕФЕКТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ: ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ
http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/tpdu/2013-4/doc/5/08.pdf
ФЕДЧЕНКО О.В. СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК РЕСУРС РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ: ДОСВІД ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
Успіхів та на все добре!

.: Розділ: Інше :: 28.05.2014 16.58.27 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
   

Generated in 0.209321 seconds