Добрий день, допоможіть будь ласка правильно оформити бібліографічний опис наступних джерел.
1.Найбільша кількість абітурієнтів Шевченка хочуть займатися туризмом [Електронний ресурс] // Українська правда: життя / Українська правда : [сайт]. – Режим доступу : http://life.pravda.com.ua/society/2013/08/1/135284/ . – Назва з екрану.
2.Баталова О. С. Специфика маркетинговых коммуникаций на рынке образовательных услуг [Текст] / О. С. Баталова // Экономическая наука и практика: материалы междунар. науч. конф. (г. Чита, февраль 2012 г.). — Чита: Издательство Молодой ученый, 2012. — С. 110-114. (http://www.moluch.ru/conf/econ/archive/14/1867/)
3.Менеджмент, маркетинг и экономика образования: Учебное пособие / под ред. А.П. Егоршина, Н.Д. Никандрова. – Н. Новгород: НИМБ, 2004. – 526 с.
4.Художньо-технічне оформлення видань різних видів http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1815
5.ДСТУ 3017-95 Видання. Основні види. Терміни та визначення
6.Кромптон А. Мастерская рекламного текста. М., 1998.
7.Теория и практика современной рекламы. Музыкант В.Л, 1998
8.http://journ.univ.kiev.ua/abit/
9. http://eu.univ.kiev.ua
10.Буковецкая О.А. Готовим в печать журнал, книгу, буклет, визитку / О.А. Буковецкая. – М.: Издательство «НТ Пресс», 2005. — 303, [1] с.: ил.
11. Довідка InDesign ttp://helpx.adobe.com/ua/indesign/using/whats-new.html
12.http://www.nbz.ru/pages/pro/design/illustartor/
13. Жарков. И.А. Технология редакционно-издательского дела Конспект лекций http://www.hi-edu.ru/e-books/xbook077/01/
14.Шевченко В. Е. Етапи створення художнього обличчя видання // Журналістика–2003: Матеріали 5-ї Міжнародної науково-практичної конференції / Редкол. : В. П. Вараб’єв і інш. – Мінск, 2003. – Вип. 5. – С. 298–300.
Доброго дня, Олександро!
Пропонуємо Вам бібліографічний опис джерел:
1. Найбільша кількість абітурієнтів Шевченка хочуть займатися туризмом [Електронний ресурс] // Українська правда. Життя. – Електрон. дані. – 2013. – Режим доступу :
http://life.pravda.com.ua/society/2013/08/1/135284/ . – Назва з екрана.
2. Баталова О. С. Специфика маркетинговых коммуникаций на рынке образовательных услуг / О. С. Баталова // Экономическая наука и практика : материалы междунар. науч. конф. (г. Чита, февраль 2012 г.). – Чита : Молодой ученый, 2012. – С. 110-114.
3. Менеджмент, маркетинг и экономика образования : учеб. пособие / под ред. А. П. Егоршина, Н. Д. Никандрова. – 2-е изд., перераб. – Н. Новгород : НИМБ, 2004. – 526 с.
4. Шевченко В. Е. Художньо-технічне оформлення видань різних видів [Електронний ресурс] / Шевченко В. Е. // Електронна бібліотека Інституту журналістики / КНУ ім. Тараса Шевченка. – Електрон. дані. – К., 2007. – Режим доступу:
http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=1815. – Назва з екрана.
5. ДСТУ 3017-95 Видання. Основні види : терміни та визначення : вид. офіц. / Держстандарт України. – Чинний з 1996–01–01. – К., 1995. – 47 с.
6. Кромптон А. Мастерская рекламного текста / А. Кромптон. – М.: Довгань, 1998. – 243 с.
7. Музыкант В. Л. Теория и практика современной рекламы : в 2 ч. / В. Л. Музыкант. – М. : Евразийский регион, 1998.
Ч. 1. – 400 с.
Ч. 2. – 328 с.
8. Інформація для абітурієнтів [Електронний ресурс] // Інститут журналістики КНУ ім. Т. Г. Шевченка : [офіц. сайт]. – Електрон. дані. – К., 2014. – Режим доступу:
http://journ.univ.kiev.ua/abit/. – Назва з екрана.
9. Енциклопедія Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка : [науково-довідкове видання]. – Електрон. дані. – К., 2014. – Режим доступу:
http://eu.univ.kiev.ua. – Назва з екрана.
10. Буковецкая О.А. Готовим в печать журнал, книгу, буклет, визитку / О. А. Буковецкая. – М. : НТ Пресс, 2005. – 303, [1] с.: ил.
11. Довідка InDesign [Електронний ресурс]. – Електрон. дані. – 2014. – Режим доступу:
http://helpx.adobe.com/ua/indesign/using/whats-new.html. – Назва з екрана.
12. Adobe Illustartor [Электронный ресурс] : [программа для работы с векторной графикой] // NBZ Computers : [офиц. сайт компании]. – Электрон. дан. – М., 2012. – Режим доступа:
http://www.nbz.ru/pages/pro/design/illustartor/. – Загл. с экрана.
13. Жарков И. A. Технология редакционно-издательского дела [Электронный ресурс] : конспект лекций / И. А. Жарков ; Моск. гос. ун-т печати. – Электрон. дан. – М. : МГУП, 2002. – Режим доступа:
http://www.hi-edu.ru/e-books/xbook077/01/. – Загл. с экрана.
14. Шевченко В. Е. Етапи створення художнього обличчя видання / В. Е. Шевченко // Журналістика–2003 : матэрыялы 5-й Мыжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі / рэдкал.: В. П. Вараб'ёу [і інш.]. – Мінск, 2003. – Вып. 5. – С. 298–300.
Бажаємо успіхів!