Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45930
   


Автор запитання: Ганна із міста: Київ :: Запитання: 34826  
Ганна запитує:
Добрий вечір. Будь ласка, допоможіть скласти каталог наукових статей з періодичних видань за останні 5 років з методики формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Ганно!
Пропонуємо Вам наступні джерела:
Андреева, Е. Л. Игры по формированию элементарных математических представлений у детей старшего дошкольного возраста с нарушениями слуха / Е. Л. Андреева, Т. Ю. Сироткина // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития. - 2012. - № 3. - С. 1-16 вкл.
Білоусько, Людмила. Використання моделей та моделювання у формуванні математичних уявлень у старших дошкільників // Гуманітарний вісник. — Переяслав-Хмельницький, 2011. — Педагогіка, психологія, філософія. — С. 6-10.
Большакова, Мария Даниловна. Окружающий мир и математика в процессе подготовки ребенка к школе / М. Д. Большакова, И. И. Целищева, И. Б. Румянцева // Нач. шк. плюс До и После : ежемесяч. науч.-метод. и психол.-пед. журн. - 2012. - № 2. - С. 48-53.
Большакова, М. Д. Подготовка детей 5-7 лет к школе: окружающий мир и математика / М. Д. Большакова, И. Б. Румянцева, И. И. Целищева // Нач. образование : науч.-метод. журн. - 2013. - № 6. - С. 34-39.
Гайдаржийська Л. П. Логіко-алгоритмічний підхід організації математичної діяльності студентів у процесі навчання дошкільників уявлень про "геометричні перетворення" / Л. П. Гайдаржийська // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 7. - С. 151-155.
Галкина, Людмила Николаевна. Особенности математического образования детей дошкольного возраста на современном этапе / Л. Н. Галкина // Нач. шк. плюс До и После : ежемесяч. науч.-метод. и психол.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 46-49.
Грама Г. П. Стратегія математичної освіченості майбутнього вихователя ДНЗ у ХХІ столітті / Г. П. Грама // Педагогічні науки. Випуск 51 : зб. наук. праць. – Херсон : Видав-во Херсон. держ. ун-ту, 2009. – С. 239–244.
Грама Г. П. Інтеракція засобів, форм і методів навчання майбутніх вихователів як умова їхньої підготовки до формування в дошкільників елементарних математичних уявлень / Г. П. Грама // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 65-68.
Гришко, Ольга. Інтелектуальний розвиток старших дошкільників у процесі формування математичних уявлень / О. Гришко, Л. Клевака // Імідж сучасного педагога : наук.-практ. освіт.-попул. часоп. - 2010. - № 6/7. - С. 97-100.
Гришко, Ольга. Проблема наступності у роботі дитячого садка і школи у навчанні математики / О. Гришко // Імідж сучас. педагога : наук.-практ. освіт.-попул. часоп. - 2012. - № 5. - С. 47-50.
Заглядкина, О. Д. Формирование временных представлений у дошкольников в процессе развития умения регулировать и планировать деятельность : формирование математических представлений / О. Д. Заглядкина // Дошкольная педагогика : Петербург. науч.-практ. журн. - 2009. - № 8. - С. 20-21.
Іщенко Л. Формування логіко-математичних понятьу дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Іщенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету . - 2009. - Ч. 2. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpudpu_2009_2_20.pdf.
Кондратенко С. Навчально-корекційна робота у спеціальних дошкільних закладах для дітей із порушенням зору / С. Кондратенко // Дефектологія. - 2011. - № 2. - С. 16-19.
Кондратьева, С. Ю. Развитие основ культуры познания у старших дошкольников с ЗПР в условиях образовательного учреждения / С. Ю. Кондратьева, Н. В. Лебедева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 3. - С. 46-48.
Коротовских, Л. Судоку в детском саду / Л. Коротовских // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - N 9. - С. 59-63.
Лисак, В. П. Формування початкових математичних уявлень : підготовчі заняття з математики для майбутніх першокласників / В. П. Лисак // Почат. навчання та виховання : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 2-18.
Нікітченко, Світлана Вивчаємо математику з паличками Кюїзенера / Світлана Нікітченко // Дошкільне виховання. - 2012. - № 3. - С. 16-19.
Павленко Л. Г. Роль дидактичних ігор у розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників [Електронний ресурс] / Л. Г. Павленко // Таврійський вісник освіти . - 2013. - № 2. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tvo_2013_2_18.pdf.
Перелётова, И. Путешествие на машине времени : конспект игры, направленной на формирование элементарных математических представлений / И. Перелётова // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2011. - N 6. - С. 123-125.
Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 4-9.
Пирожкова, Т. А. Использование развивающих игр в работе по развитию математических представлений дошкольников / Т. А. Пирожкова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 4. - С. 30-32.
Скотна М. Математична освіта дошкільників у Польщі [Електронний ресурс] / М. Скотна // Молодь і ринок . - 2013. - № 12. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2013_12_30.pdf.
Старченко, В. А. Обґрунтування моделі формування логіко-математичної компетентності у старших дошкільників // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. — К., 2009. — Вип. 13. — С. 189-198.
Старченко В. А. Обґрунтування технології формування у старших дошкільників логіко-математичної компетентності [Електронний ресурс] / В. А. Старченко // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді . - 2013. - Вип. 17(2). - С. 322-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tmpvd_2013_17(2)__37.pdf.
Степанова Т. Розвиток змісту математичних знань у різні періоди історії дошкільної педагогіки на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Т. Степанова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи . - 2008. - Вип. 24. - С. 188-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2008_24_32.pdf.
Татаринова С. О. До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального закладу / С. О. Татаринова // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 148-151.
Трощко, Наталія. Таємниця математичної скриньки : формування елементарних математичних уявлень у дітей 5-7 років / Н. Трощко // Дефектолог : всеукр. вид. для фахівців. - 2012. - N Квітень (№ 4). - С. 47-48.
Шматченко Г. О. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення компетентності вихователів щодо логіко-математичного розвитку старших дошкільників [Електронний ресурс] / Г. О. Шматченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки . - 2013. - № 13(1). - С. 249-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vlup_2013_13(1)__38.pdf.
Шматченко Г. О. Модель як засіб формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників [Електронний ресурс] / Г. О. Шматченко. // Науковий вісник Донбасу . - 2011. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2011_1_11.pdf.
Додатково див. електронні каталоги бібліотек:
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського НАПН України. – Режим доступу: http://194.44.12.98/cgi-bin/irbis64r_12/cgiirbis_64.exe?LNG=&C21COM=F&I21DBN=LIPER&P21DBN=LIPER&S21FMT=&S21ALL=&Z21ID=&S21CNR=
Національна бібліотека ім. В.Вернадського. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/
Національна парламентська бібліотека України. – Режим доступу: http://www.nplu.org/

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 5.09.2014 18.47.33 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.200653 seconds