Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45856
   


Автор запитання: Ліна із міста: Київ :: Запитання: 34853  
Ліна запитує:
Будь-ласка, допоможіть знайти онлайн та надрукований матеріал (книги, журнали) з теми "ігрова діяльність в онтогенезі - від древніх часів до сучасності" (завдання з предмету "ігрова діяльність в початковій школі"). Якщо десь є програма з "Ігрової діяльності в початковій школі", також буду вдячна.
Наша відповідь:
1. Гейзінга Йоган
Homo Ludens / Йоган Гейзінга ; Пер. з англ. О.Мокровольського. - К. : Основи, 1994. - 249,[1] с. - Покажч.: с.242-250.

2. Навчання і виховання учнів 2 класу : Методичний посібник для вчителів / Упор. : Олександра Савченко. - К. : Початкова школа, 2003. - 606 с

3. Організація та методика ігрової діяльності : Методичні вказівки до вивчення курсу / М-во культури і мистецтв України, ХДІК ; Укл. Л.Г.Тишевська. - Х. : ХДІК, 1998. - 24 с. - Бібліогр.: с.21-23

4. Спиваковская, Алла Семеновна.
Нарушения игровой деятельности / А. С. Спиваковская. - М. : Изд-во МГУ, 1980. - 133 с. - Библиогр.: с. 128-132

5. Хейзинга, Йохан.
Homo ludens; В тени завтрашнего дня / Йохан Хейзинга ; Пер. с нидерл. и примеч. В. В. Ошиса; Общ. ред. и послесл. [с. 405-439] Г. М. Тавризян. - М. : Прогресс : Прогресс - Академия, 1992. - 458,[1] с. : ил. ; 21 см. - Библиогр. в примеч.: с. 367-402, 439-445. - Указ. имен: с. 446-453

6. Шашина Вера Петровна
Методика игрового общения : Учебное пособие / Вера Шашина,. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2005. - 282,[1] с. - (Сер. "Среднее профессиональное образование"). - Библиогр.: с. 274-276

7. Іванова Л.
Ігрова діяльність молодших школярів як засіб формування літературних понять на уроці читання / Л. Іванова // Українська мова і література в школі. - 2003. - № 4. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв.

8. А. Г.
Из мира детских / А. Г. // Русская школа. - 1902. - № 3 . - С. 31-45
Спогади дитинства, що підтверджуюють важливе значення думок і почуттів дитини під час гри.

9. Артеменко В.М.
Навчатися граючи. Ігрові форми і методи навчання / В. М. Артеменко // Педагогічна майстерня. - 2012. - № 5. - С. 16-20

10. Борщ О.
Впровадження змісту ігрового навчання в педагогічну практику / Ольга Борщ // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 39-40. - Бібліогр.: 11 назв.
Розглядаються можливості впровадження ігрової діяльності у навчально-виховний процес.

11. Волинець О.В.
Ігри та ігрові тренінги в початковій школі. Практичні поради / О. В. Волинець // Вихователю ГПД. Усе для роботи. - 2013. - № 7. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст.

12. Гурин, Юрий.
Внедрение игр и игровых приемов на этапе изучения школьниками нового материала / Юрий Гурин // Обдарована дитина. - 2014. - № 2. - С. 42-46

13. Детския игры и их значение : (с немецкого) // Женское образование. - 1882. - № 6-12 . - С. 464-478

14. Кудикіна Н.
Ігрова діяльність у початковій освіти / Н. Кудикіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2006. - № 5-6. - С. 27-32

15. Кудикіна Н.В.
Внесок вітчизняних психологів у формування педагогічної теорії ігрової діяльності дітей / Н.В. Кудикіна // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 7-9. - Бібліогр. : 10 назв.
Висвітлення внеску вітчизняних психологів у формуванні педагогічної теорії ігрової діяльності дітей. Аналіз психологічних досліджень засвідчує, що кожен вчений, намагаючись пізнати вплив ігрової діяльності на розвиток дитини по-своєму ставився до дитячих ігор.

16. Митник О.
Ігрова діяльність із музичним супроводом як засіб самореалізації учнів на уроках у початковій школі / Олександр Митник, Леся Литвинчук // Початкова школа. - 2013. - № 6. - С. 45-47. - Бібліогр.: 4 назв.
Стаття присвячена проблемі самореалізації та самоактуалізації учнів на уроках у початковій школі під час ігрової діяльності з музичним супроводом. Наведено приклади фрагментів уроків із використанням елементів гри, змагання, театрального дійства; охарактеризовано, як на дитину діє музика різних стилів.

17. Москалець В.П.
Основний психологічний зміст та розвивально - особистісний потенціал ігрової діяльності / В.П. Москалець // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 10. - С. 1-8 : табл. - Бібліогр. : 10 назв.
У статті представлено аналітично уточнені істотні психологічні властивості і виведені на цій основі дефініфійні (відрізняльно-визначальні) ознаки ігрової діяльності, розвивальний вплив цього виду діяльності на стенічно-емоційні, автентично-регулятивні, естетичні особливості якості її суб'єкта, показано ігровий характер сприймання творів мистецтва.

18. Овечко Н.О
Використання елементів ігрового навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів / Н.О Овечко // Початкове навчання та виховання. - 2013. - № 5 . - С. 2-13. - Бібліогр. в кінці розд.

19. Соколянська С.
Гуманістичний підхід до ігрової діяльності дитини як читача / Соколянська С. // Вісник Книжкової палати. - 2005. - № 8. - С. 37 - 39. - Бібліогр.: 10 назв.

20. Удовенко М.В.
Программа курса "Введение в школьную жизнь для родителей будущих первоклассников" / М.В. Удовенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - № 1. - С. 13-31. - Бібліогр. : 22 назв.. - Бібліогр. : 22 назв.
Методическое пособие предназначено, в первую очередь, для школьних психологов, попытка ввести родителей в школьную жизнь вместе с ребенком. Курс лекций для родителей по адаптации будущих первоклассников.(Приложение А) Тренинг "Игра как основа формирования психологической готовности к школьному обучению".

21.http://studentbank.ru/view.php?id=2786
22. http://ibib.ltd.ua/uchebnaya-igrovaya-deyatelnost-34208.html
23. http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/pedagogichni-osnovi-igrovoyi-diyalnosti-shkolyariv.html
24. http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2299
25. http://refs.co.ua/55014-Igrovaya_deyatel_nost_kak_sredstvo_obucheniya.html
26. http://intkonf.org/zagorna-mo-pedagogichne-kerivnitstvo-igrovoyu-diyalnistyu/

16. Устройство пришельцев : Игра-это единственная центральная деятельность ребенка. Почему нельзя прерывать их игру. // Смена. - 2006. - № 12. - С. 52-67 : кол.іл


17. Федусенко Ю.
Особливості впливу навчально-ігрової діяльності на розвиток основних психічних процесів у молодшому шкільному віці / Ю. Федусенко // Рідна школа. - 2005. - № 4. - С. 23-25. - Бібліогр.: 5 назв.
Якісний розвиток основних психічних процесів у молодшому шкільному віці залежить від того, наскільки успішно організована навчальна діяльність.


18. Чекстере О.Ю.
Наслідки заміни ігрової діяльності дітей іграми у віртуальному просторі / О. Ю. Чекстере // Психологічна газета. - 2010. - № 1. - С. 10-14


19. Яременко, Ніна.
Стан підготовки педагогічних працівників до організації дозвілевої ігрової діяльності учнів : ХХ століття / Н. Яременко // Рідна школа. - 2005. - № 7. - С. 56-59. - Бібліогр.: 23 назв.
20. http://ua.textreferat.com/referat-12556.html
21. http://studentbank.ru/view.php?id=2786
22. http://ibib.ltd.ua/uchebnaya-igrovaya-deyatelnost-34208.html
23. http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/pedagogichni-osnovi-igrovoyi-diyalnosti-shkolyariv.html
24. http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2299
25. http://refs.co.ua/55014-Igrovaya_deyatel_nost_kak_sredstvo_obucheniya.html
26. http://intkonf.org/zagorna-mo-pedagogichne-kerivnitstvo-igrovoyu-diyalnistyu/

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 12.09.2014 12.25.24 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.156951 seconds