Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 46101
   


Автор вопроса: Вікторія из города: Бровари :: Вопрос: 35098  
Вікторія спрашивает:
Добрий день! Допоможіть знайти інформацію для написання дипломної роботи з історії європейської культури на тему "Телебачення в контексті європейської культури ХХ століття". Дякую!
Наш ответ:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступними документами:
Громадське телебачення: європейський досвід для України /
Володимир Тиравський. – Режим доступу:
http://www.day.kiev.ua/uk/article/poshta-dnya/gromadske-telebachennya-ievropeyskiy-dosvid-dlya-ukrayini
Європейська конвенція про транскордонне телебачення. – Режим доступу:
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/994_444
Крилова В. О. Кіно і телебачення як проблема філософської думки XX–XXI століття / В. О. Крилова // Гілея: науковий вісник . - 2013. - № 77. - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gileya_2013_77_60.pdf
Кушнарьова М.Б. Основні тенденції розвитку масової культури в сучасній Україні в контексті глобалізації : аналітичний огляд. – Режим доступу:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:z9LfxBx-WogJ:www.culturalstudies.in.ua/zv_2009-7.php &cd=1&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ:
МІЖНАРОДНІ ПРИНЦИПИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД / Н. М. Ільченко, Л. О. Безугла. – Режим доступу:
http://kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2010-1/doc/5/01.pdf
Нова роль культури у 21 столітті. – Режим доступу:
http://creativecities.org.ua/uk/creative-industries/texts/?newsid=21
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗМІ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ І В УКРАЇНІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ. – Режим доступу:
http://old.niss.gov.ua/Monitor/april08/19.htm
У пошуках Європи в собі. Вимір телебачення. – Режим доступу:
http://www.pravda.com.ua/columns/2011/06/10/6286434/view_print/
Українська специфіка масової культури в контексті дослідження
європейського цивілізаційного простору Ніна Авер’янова. – Режим доступу:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:pNObpvHvVAYJ:uaznavstvo.univ.kiev.ua/ua/Almanac/Almanac%2011/averjanova.pdf &cd=11&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
Художня культура. – Режим доступу:
http://lubbook.net/book_457_glava_7_Tema_7._KHudozhnja_kultura..html
ТЕЛЕВІЗІЙНА РЕКЛАМА У КОНТЕКСТІ ЕКОЛОГІЇ. У статті досліджується вплив процесу вестернізації та комерціалізації телереклами на екологію культури, аналізуються загрози, які комерціалізація становить для автентичності націо­нальних культур. – Режим доступу: http://bo0k.net/index.php?p=achapter&bid=20353&chapter=1
***
Акіншева І. Використання телебачення при вивченні соціальної історії в країнах-членах Ради Європи / І. Акіншева // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 44-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. Висвітлено досвід викладання соціальної історії (СІ) в школах країн-членів Ради Європи, яке поступово віддаляється від концепції заучування офіційної правди про минуле і здійснюється за допомогою переглядання історичних каналів на телебаченні, також новим засобом у цьому стає Інтернет, який надає можливостей більше за будь-який традиційний підручник з СІ. Наведено зауваження європейських методистів, що у фільмах часто зменшують або виправдовують дії, чи навіть переписують історію заради ідеологічних інтересів, тому учителі повинні пояснити учням, що саме слід побачити за екранними образами, почути за текстом і враховувати: контекст, у якому створювався певний фільм; аудиторію, для якої був призначений фільм; мету, з якою він створювався тощо. Наголошено, що основним принципом розробки та відбору методичних прийомів організації навчання СІ є активна позиція школяра у навчанні, критичний підхід до джерел як носіїв історичної інформації й умінь використовувати їх на практиці повсякденного навчання.
Андрющенко М. Ю. Іміджеві імперативи українського телебачення : монографія / М. Ю. Андрющенко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Щек, 2008. - 216 c. - Бібліогр.: с. 199-215. - укp. На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду, аналізу роботи українських телеканалів визначено основні чинники, тенденції та перспективи формування іміджу національного телебачення у контексті реалізації стратегії державотворення. Увагу приділено психологічним особливостям іміджу телеведучого, телепрограми та телеканалу, сутності телеіміджмейкерства, проблемам дизайну й іміджу телевізійних новин.
Андрющенко М.Ю. Творення іміджу телебачення України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.Ю. Андрющенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 17 с. — укp. Здійснено комплексне дослідження процесу формування іміджу сучасного українського телебачення на прикладі роботи основних національних телеканалів. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади телевізійного іміджмейкерства з урахуванням особливостей функціонування сучасного українського телебачення. Систематизовано теоретичний досвід зарубіжної телеіміджології. У контексті вивчення особливостей формування іміджу українського телебачення розглянуто філософські, психологічні, політико-економічні та дизайнерські проблеми його діяльності у сучасний період. Розроблено принципи оптимального поєднання культурологічних, естетичних і суто прагматичних завдань телевізійного іміджмейкерства. Запропоновано методи творення іміджу ведучого, телеканалу, телепрограми та телепередачі, які рекомендовано використовувати у практичній діяльності іміджмейкерів, теледизайнерів, режисерів і тележурналістів. Скачати повний текст
Вернигора С. М. Французьке телебачення в Україні: особливості міжкультурного діалогу : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04 / С. М. Вернигора; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 16 c. - укp. Вивчено на документальному матеріалі особливості французького телебачення на території України як засіб міжкультурного діалогу. Охарактеризовано основні етапи розвитку такого телебачення, досліджено його інфраструктуру. З'ясовано тематику та жанрове наповнення провідних французьких телеканалів, їх мовну політику в Україні. Визначено основні підходи до організації редакційної роботи міжнародних та загальнодержавних телеканалів. Розглянуто способи трансляції французького телебачення на теренах України. Проаналізовано засоби міжкультурного діалогу. Здійснено порівняльний аналіз французького та українського телебачення. Описано структуру французької міжнародної телемережі. Виявлено чинники української та французької аудиторій, що сприяють налагодженню міжкультурного діалогу двох держав засобами телемовлення.
Гаврилюк П. І. Природа сучасного телебачення / П. І. Гаврилюк // Культура України. Мистецтвознав.. - Х., 2001. - Вип. 8. - С. 70-78. - Библиогр.: 9 назв. - укp. Визначено роль та місце телебачення в системі засобів масової інформації. Розглянуто його функції, а також співвідношення зображення та слова.
Головчук О.В. Регіональне телебачення України в контексті політичних трансформацій суспільства: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / О.В. Головчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 19 с. — укp. Комплексно досліджено вплив політичної складової на систему функціонування регіонального мовлення. Узагальнено специфічні риси державного та недержавного телебачення як феномена політичної комунікації. Проаналізовано прояви політичного тиску на діяльність телеорганізацій протягом усього періоду становлення українського регіонального телебачення, а також історичний досвід і моделі світового мовлення. Визначено принципи становлення відносин між медіа та суб'єктами політичної діяльності, які базуються на прозорості та дотриманні законодавства. Проведено й узагальнено результати опитувань серед працівників регіональних телестудій щодо їх бачення взаємовідносин медіа, представників влади й аудиторії. Проаналізовано специфіку взаємовідносин телеорганізацій європейських держав з суб'єктами політики. З урахуванням зарубіжного досвіду розроблено рекомендації щодо правового й економічного реформування українського телебачення. Обгрунтовано можливості забезпечення фінансової незалежності регіональних телеорганізацій. Узагальнено характеристики регіонального медіаринку, що раніше не досліджувалися у даному аспекті. Скачати повний текст
Гоян В. В. Телебачення як вид журналістської творчості: візуально-вербальні компоненти екранної комунікації : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / В. В. Гоян; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2012. - 36 c. - укp. Подано концепцію телебачення як виду журналістської творчості, основним положенням якої вважається те, що саме журналістська творчість є визначальною для розвитку функціональної, типологічної та комунікаційної сфер телебачення. Запропоновано концептуальні засади функціонування сучасного телебачення як специфічного екранного засобу масової комунікації, виду екранного мистецтва та творчості, перспективного професійного середовища для фахової реалізації спеціалістів різних сфер діяльності, у тому числі й журналістів. Визначено особливості журналістської творчості на телебаченні в системі візуально-вербальних компонентів комунікації, розглянуто тележурналістику як сферу професійної діяльності в екранній комунікації, досліджено якісні зміни в образній системі екранного видовища. Обгрунтовано еволюцію телевізійних жанрів, типологізацію та форматування телевізійного ефіру, які зумовлюють тенденції, здатні вплинути на майбутнє професійної та творчої сфер телебачення.
Гусак Н.А. Громадське ТБ як форма організації та функціонування телемовлення (зарубіжний досвід та українські реалії): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Н.А. Гусак ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 17 с. — укp. Досліджено діяльність громадського мовлення країн Європи та США у дуальній системі функціонування телебачення, простежено її вплив на визначення місця медіа у системі соціальних інститутів. На підставі аналізу організації та функціонування найбільш значущих і типових громадських медіа організацій Великобританії, Німеччини, Франції, Швеції акцентовано увагу на факторі громадського мовлення та його діяльності у європейських країнах та США. Розглянуто можливості та перспективи створення в Україні громадського телебачення. Скачати повний текст
Дячук В.П. Комунікативна культура прямого телевізійного ефіру: автореф. дис... канд. культурології: 26.00.01 / В.П. Дячук ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. — укp. Висвітлено особливості комунікативної культури прямого телевізійного ефіру як специфічної форми інтерактивної реальності у контексті осмислення феномену прямого телефіру, в якому формуються реалії безпосереднього зв'язку з аудиторією, висвітлено хаактеристики екранної естетики. Розкрито онтологічний аспект комунікативної культури як способу спілкування, інформаційної взаємодії. Увагу приділено проблемі самоактуалізації людини, творчої самореалізації у просторі можливих комунікацій, що актуально у контексті розгортання політтехнологічних реалій і формування комунікативних мегаспільнот. Досліджено український досвід прямого ефіру як комунікативної технології, визначено проблему співіснування та взаємодії суб'єктів теледискурсу як форми самореалізації людини - суб'єкту комунікації, де реципієнт відіграє роль не пасивного спостерігача, він є співучасником діалогу екранного дійства. Розглянуто телебачення (ТБ) як цілісну естетичну систему як процес естетичної діяльності. Художній вимір телепростору грунтується на художній образності, створеній за допомогою репродукції видів мистецтва, призначених для телепоказу (показу оперних, балетних спектаклів, симфонічних концертів, авторських телепередач). Розглянуто особливості комунікативної та діалогової культури учасників прямого телефіру (ведучого й аудиторії) на українському ТБ. Розглянуто шлях "побудови" телемостів на радянському й українському ТБ. За умов масового мовлення популярною є комунікація, адресована мегааудиторії, роль інформаційного впливу на об'єкт зростає. З використанням монологічних і діалогічних форм спілкування телекомунікатори сприяють активізації процесу діалогу, ідентифікації глядацьких позицій у визначенні та рішенні багатьох проблем. Прямий ефір визначено як засаду телереальності, за цього засоби ТБ індустрії характеризуються в модусі комунікативних, культурологічних, естетичних, мистецьких ознак. Охарактеризовано зображувальні основи телепоетики як інтерактивної технології. Ідентичність суб'єктів ТБ дискурсу, що є своєрідною поліфонією у контексті прямого ефіру, вивчено як діалог і полілог. Визначено роль і місце технопопуляцій цифрового відео у процесі відтворення екранного образу. Скачати повний текст
Зернецька О. В. Глобальний розвиток систем масової комунікації і міжнародні відносини / О. В. Зернецька; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - К. : Освіта, 1999. - 352 c. - укp. Вперше у вітчизняній політологічній науці комплексно досліджено глобальні трансформації систем масової комунікації кінця ХХ ст. як нового фактора міжнародних відносин. У контексті революційних змін у галузі новітніх технологій, кабельного та супутникового телебачення та розвитку диджиталізації розглянуто системи мас-медіа на державному, регіональному і глобальному рівнях. Висвітлено роль міжнародних і регіональних організацій у регулюванні відносин у сфері масової комунікації, проаналізовано стан і тенденції розвитку медіа-системи в Україні та заходи щодо її входження у європейський та світовий комунікаційний простір.
Зубко Ю. Українське телебачення у технологічній світовій культурі / Ю. Зубко // Вісн. Кн. палати. - 2001. - № 12. - С. 39-42. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.
Карабанов М. М. Українське телебачення: роки, події, звершення / М. М. Карабанов, В. Я. Бойко, І. Ф. Курус, І. Г. Мащенко, Д. В. Неліпа, В. М. Петренко. - К. : Дирекція ФВД, 2008. - 400 c. - укp. Висвітлено основні етапи трансформації та розвитику телебачення у незалежній України. Вперше системно проаналізовано законотворчий процес, проблеми додержання законодавства та діяльність владних структур у галузі телебачення та радіомовлення. Увагу приділено розбудові структурованої системи загальнонаціональних, регіональних і місцевих телеканалів і їх програмного наповнення у 2000 - 2004 рр., особливостям формування нових підходів до організації телевізійного простору країни та забезпечення форматного мовлення у 2005 - 2008 рр., впровадженню цифрового телебачення, розвитку каналів і мереж ефірного та супутникового мовлення.
Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учен., 24 - 25 квіт. 2008 р., Харків / ред.: В. М. Шейко; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2008. - 298 c. - укp. Розглянуто питання культурології та етнокультурології в сучасному інформаційному просторі, культурно-економічного розвитку України, охорони пам'яток історії та культури в контексті новітніх інформаційних технологій. Висвітлено теоретичні та практичні проблеми менеджменту соціокультурної діяльності. Описано соціально-педагогічні та нові інформаційні технології в галузі культури, мистецтва та освіти, визначено освітньо-виховну місію культури. Проаналізовано національний та світовий досвід хореографічного мистецтва, проблеми розвитку театру, кіно та телебачення в інформаційному суспільстві.
Кучменко О. Роль "Народного телебачення України" у формуванні громадської думки / О. Кучменко // Вісн. Кн. палати. - 2000. - № 11. - С. 36-39. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.
Манди С. Культурная политика: краткое руководство / С. Манди //Культурная политика в Европе: выбор стратегии и ориентиры. – М., 2002. – С. 35–99.
Мащенко І. Г. Телебачення України. Т. 1. Телебачення de facto / І. Г. Мащенко. - К. : Тетра, 1998. - 511 c. Книга присвячена дослідженню сторінок історії вітчизняного "домашнього екрана" - шести десятиліттям Українського телебачення (перша передача була здійснена методом "механічного (малорядкового) ТБ" 1 лютого 1939 р.).Основна увага зосереджена на тих процесах, які відбуваються в телеінформаційному просторі нашої держави останніми роками і характеризуються загостренням боротьби між різними гілками влади за управління процесами на ТБ (розділ "Битва за ефір" та інші). Поряд з цим автор пробує зазирнути у перше телевізійне десятиліття XXI ст. (розділ "Концептуальні засади розвитку ТБ в Україні").
Мащенко І. Г. Телебачення України. Т. 2. Телебачення de jure / І. Г. Мащенко. - К. : Тетра, 2000. - 528 c. - укp. Ретроспективно розкрито історію створення провідних законів України у сфері вітчизняних електронних мас-медіа. Розглянуто практику застосування окремих її положень, а також подано порівняльний аналіз статей ряду українських законів із аналогічними положеннями законодавства про ТБ майже тридцяти країн світу.
Мащенко І. Г. Хроніка українського радіо і телебачення в контексті світового аудіовізуального процесу / І. Г. Мащенко. - К. : Україна, 2005. - 382 c. - Бібліогр.: с. 375-380. - укp. Розглянуто основні етапи становлення та розвитку вітчизняних і зарубіжних електронних мас-медіа. У хронологічній послідовності викладено дати, факти та події історії розвитку українського радіо та телебачення у контексті світового аудіовідеопроцесу. Наведено стислий огляд найбільш значних історичних подій, відтворених у радіопередачах і телепрограмах. Значне місце відведено датам виникнення популярних українських передач, програм Центрального телебачення та Всесоюзного радіо колишнього СРСР. Охарактеризовано сучасний стан розвитку українського радіо та телебачення.
Пенчук І.Л. Регіональне телебачення і радіомовлення у контексті формування національної свідомості молоді: Автореф. дис. канд. філол. наук: 10.01.08 / І.Л. Пенчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 19 с. — укp. Досліджено поняття національна свідомість, систематизовано визначення, наявні на даний час у науковій літературі, висвітлено процес зародження, становлення і розвитку національної свідомості українців. Визначено чинники понівечення національної свідомості українців, вплив на національну свідомість українців політики русифікації, яка мала глибоке історичне коріння і могла здійснюватися лише за умов колоніальної залежності та бездержавності України. Проаналізовано умови формування національної свідомості особистості та роль регіонального телебачення і радіомовлення у формуванні національної свідомості молоді. Як важливий чинник державної молодіжної політики визначено інформаційно-пропагандистську діяльність регіонального телебачення і радіомовлення. Зроблено висновок, що реалії незалежної України вимагають принципового підходу до створення україномовного середовища в інформаційному просторі регіонів, до пропаганди національних ідеалів, нових концептуальних підходів до інформаційної політики. Наведено рекомендації для телерадіожурналістів регіональних засобів масової інформації зі створення ефективної моделі формування національної свідомості молоді. Скачати повний текст
Побєдоносцева І.Є. Телевізійний дискурс у культурному просторі постмодернізму: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.04 / І.Є. Побєдоносцева ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2005. — 21 с. — укp. Здійснено аналіз сучасного явища - телебачення як середовища продукування численних аудіовізуальних образів у контексті культурної парадигми XX ст. Уперше в українському мистецтвознавстві відтворено динаміку розвитку телебачення від початкової стадії "віддзеркалення" реальності до сучасних формотвірних тенденцій у телевізійному полі, наявність яких призводить до виникнення нової "телевізійної реальності" у свідомості глядачів. Розглянуто характерні особливості сучасного телебачення, досліджено специфіку взаємодії між телебаченням і глядачем, проаналізовано телевізійні принципи утримання уваги та основні механізми глядацького сприйняття сучасного телебачення. Скачати повний текст
Романюк О. І. Телебачення як засіб формування політичного іміджу / О. І. Романюк // Культура України. Мистецтвознав.. - Х., 2001. - Вип. 8. - С. 78-85. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. Розглянуто проблему "телебачення та політики" як соціокультурне явище другої половини XX ст. Визначено специфіку телебачення, яка полягає у пріоритетності візуальних чинників трансляції політичних образів над вербальними.
Скляренко В. Є. Телебачення незалежної України: історія та сучасність / В. Є. Скляренко // Укр. іст. журн. - 2008. - № 5. - С. 179-186. - укp. Систематизовано та проаналізовано шлях розвитку та сучасний стан телебачення України, його місце у системі масових комунікацій. Окреслено найважливіші напрямки діяльності загальноукраїнських та регіональних телеканалів, висвітлення ними політико-економічних і соціокультурних проблем.
Субота Є. В. Становлення та розвиток недержавного телебачення Харківщини в умовах незалежності України: соціокультурні аспекти: автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.04 / Є. В. Субота ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2010. — 16 с. — укp. Розглянуто особливості функціонування недержавного регіонального телебачення в Україні. Досліджено соціокультурні передумови виникнення та специфіку діяльності недержавних телеканалів на Харківщині й інших регіонах України протягом 1991 - 2010 рр. Узагальнено основні принципи діяльності недержавного телебачення в культурно-інформаційному просторі Харківського регіону. Проаналізовано соціокультурні аспекти діяльності недержавного телебачення Харківщини, його вплив на формування духовної культури особистості. Визначено перспективи впровадження медіаосвіти в приватне телебачення України. Скачати повний текст
Ткаченко Н. О. Масова культура в Україні: тенденції та закономірності розвитку : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.12 / Н. О. Ткаченко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2012. - 19 c. - укp. Проаналізовано масову культуру як один з трьох (елітарна, масова, народна) сучасних пластів або зрізів культури, що сформувалася в другій половині XX ст. Показано, що масова світова культура руйнує державні кордони, хоча існують певні національні особливості її функціонування. У сучасному суспільстві вона виконує специфічні, властиві тільки їй соціальні функції, а тому є незамінною. Теоретичні судження підкріплено емпіричними фактами на прикладі найбільш поширених форм практичного втілення феномену масової культури: кіно, телебачення та Інтернет, які найбільш повно реалізують функції масової культури. Увагу приділено виокремленню специфічних особливостей (спільних і відмінних) української масової культури в порівнянні з зарубіжною, аналізу тенденцій розвитку масової культури в Україні.
Усенко Ю.В. Становлення та розвиток українського телебачення як засобу масової комунікації: Автореф. дис... канд. іст. наук: 17.00.01 / Ю.В. Усенко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2006. — 20 с. — укp. На підставі історико-порівняльного аналізу вперше здійснено комплексне дослідження становлення та розвитку українського телебачення як засобу масової комунікації, виділено етапи його розвитку. Розкрито суть понять "телебачення", "українське телебачення", "комунікація", "засоби комунікації", "масова комунікація". Виявлено особливості розвитку електронного телебачення в Україні як засобу масової інформації та комунікації. Проаналізовано сучасні тенденції у розвитку українського телебачення. Скачати повний текст
Шальман Т.М. Жанрові діалогічні форми сучасного українського телебачення: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.М. Шальман ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 19 с. — укp. Досліджено технологію створення телевізійних програм жанрової діалогічної форми у контексті українського телебачення. Визначено рольові функції ведучого діалогічної форми програми і специфіку роботи на різних етапах. Проаналізовано особливості жанрових характеристик "діалогічної" телепрограми. Розглянуто питання встановлення, провадження та відмови від діалогу як реакцію глядачів на телепрограму та зворотній зв'язок в елементарному прояві. Скачати повний текст
Шляхи перетворення культури на ключовий чинник національної консолідації та модернізації країни // Україна в 2007 році: внутрішнє і зовнішнє становище та перспективи розвитку : експерт. доп. – К. : НІСД, 2007. – С. 218–226.
Шоріна А.Ю. Авторське телебачення: жанрові форми та різновиди: автореф. дис... канд. із соц. комунікацій / А.Ю. Шоріна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2008. — 17 с. — укp. Досліджено авторське телебачення як один з напрямків національного телемовлення, становлення якого відбулося у другій половині 1990-х рр., коли вітчизняні телекомпанії запропонували своїй аудиторії найяскравіші зразки авторських програм. Подальший розвиток українських комерційних телекомпаній позначився посиленням конкурентної боротьби, що зумовила модернізацію технологій підготовки телевізійних програм і загострила проблему нестачі талановитих і харизматичних особистостей в ефірі ТБ. Сучасні авторські програми, залишаючи формальні ознаки перших авторських продуктів, які сформували у глядача стереотипи щодо якості інформаційного продукту, переважно змінилися і являють не стільки авторське, скільки персоніфіковане ТБ. Водночас принцип персоніфікації інформації, який має значний потенціал для подальшого комерційного успіху телекомпаній, не використовується максимально. Скачати повний текст

.: Раздел: Культура. Искусство. Пресса :: 15.10.2014 11.57.39 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.170498 seconds