Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45856
   


Автор запитання: Олена із міста: коеменчуг :: Запитання: 35108  
Олена запитує:
Помогите, пожалуйста, подобрать литературу по теме: "Особливості виховання обдарованих дітей в ДНЗ". Спасибо.
Наша відповідь:
Доброго дня, Олено. Пропонуємо Вам переглянути наступний список літератури:

Афонин, М. Ю. Индивидуальные способности и одаренность: развитие сенсорно-моторных и двигательных навыков детей дошкольного возраста / М. Ю. Афонин // Одарен. ребенок. – 2013. – № 2. – С. 49–56.
Бабинова, Н. В. Организационно-методические аспекты работы с одаренным детьми в дошкольном образовательном учреждении / Н. В. Бабинова // Одарен. ребенок. – 2013. – № 2. – С. 116–123.
Безпала, С. Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала // Вихователь-методист дошкіл. закл. – 2013. – № 8. – С. 51–56 : фотогр.
Вовчик-Блакитна, Л. Обдарованість як норма дитячого розвитку / Л. Вовчик-Блакитна // Вихователь-методист дошкіл. закл. – 2011. – № 5. – С. 4–10.
Галянт, И. Г. Развитие музыкально-творческой одаренности дошкольников / И. Г. Галянт // Одарен. ребенок. – 2010. – № 4. – С. 88–100.
Гегеня, О. А. Развитие способностей одаренных детей в детском саду посредством метода проекта / О. А. Гегеня // Одарен. ребенок. – 2012. – № 6. – С. 124–128. – Библиогр.: 5 назв.
Здібності. Обдарованість. Таланти : система роботи з обдар. дітьми / [упоряд. М. Голубенко ; ред. рада: М. Голубенко та ін.]. – К. : Шкіл. світ, 2009. – 125, [1] с. – (Б-ка „Шкільного світу” : заснована у 2003 р.) (Сіл. шк. України. Бібліотека) (Завуч. Бібліотека). – Бібліогр.: с. 120.
Особливості роботи з обдарованими дітьми : [метод. посіб.] / Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ; [упоряд.: М. І. Тіхонова, А. О. Молдованова]. – Луганськ : [б. в.], 2007. – 175 с. – Бібліогр.: с. 173.
Пазюк, С. Педагогічні умови підтримки обдарованості дошкільників / С. Пазюк // Вихователь-методист дошкіл. закл. – 2013. – № 11. – С. 22–29.
Панюкова, Н. А. Развитие художественной одаренности дошкольниов через использование нетрадиционных техник (песочная живопись) / Н. А. Панюкова // Одарен. ребенок. – 2012. – № 6. – С. 103–107. – Библиогр.: 9 назв.
Пасечник, Л. Одарённые дети в детском саду и в семье / Л. Пасечник // Дошкольное воспитание. – 2009. – № 4. – С. 14–21.
Плахтій, Т. Нові підходи до гармонійного розвитку дітей дошкільного віку / Т. Плахтій // Вихователь-методист дошкіл. закл. – 2009. – № 3. – С. 50–59.
Фурсова, С. Дитячі таланти та обдарованість / С. Фурсова // Вихователь-методист дошкіл. закл. – 2012. – № 9. – С. 26–33.

************
Особливості діяльності дошкільного навчального закладу у вихованні обдарованих дітей. – Режим доступу: http://poglyad.com/students/item-30095
Особливості навчально виховної роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку. – Режим доступу: http://ua-referat.com/Особливості_навчально_виховної_роботи_з_обдарованими_дітьми_дошкільного_віку
Пріоритетні напрямки наукових досліджень обдарованості дітей дошкільного віку. – Режим доступу: C:Documents and SettingsmonoLocal SettingsTempOtros_2013_3_15.pdf
Робота з батьками обдарованих дітей в умовах дошкільного навчального закладу. – Режим доступу: http://blog.ostriv.in.ua/publication/code-61EB55153B32D/list-2BD920BFB27

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 16.10.2014 10.57.58 :.
.: Державна науково-педагогічна бібліотека ім. В.О.Сухомлинського :.
   

Generated in 0.16134 seconds