Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45857
   


Автор запитання: Інна із міста: Київ :: Запитання: 35132  
Інна запитує:
Будь ласка,допоможіть скласти бібліографію до теми "Психологічні принципи організації педагогічної взаємодії в процесі навчальної діяльності". Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо наступні матеріали з Вашої теми:
1. Бабко Т. М. Психолого-педагогічні проблеми управління профільною школою в умовах мережевої взаємодії / Т. М. Бабко // Наукова скарбниця освіти Донеччини . - 2013. - № 1. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nsod_2013_1_23.pdf
2. Бричок С. Б. Сутність і зміст процесу педагогічної взаємодії: особистісно орієнтований вимір / С. Б. Бричок // Педагогічний дискурс . - 2007. - Вип. 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/peddysk_2007_2_9.pdf
3. Велитченко Л. К. Категорійно-поняттєвий аналіз психологічних основ педагогічної взаємодії / Л. К. Велитченко // Наука і освіта : Науково-практичний журнал Південного наукового Центру АПН України. — 2004. — № 8-9. — С. 68—71.
4. Велитченко Л. К. Педагогічна взаємодія: теоретичні основи психологічного аналізу : монографія / Л. К. Велитченко. –– Одеса : ПНЦ АПН України, 2005. –– 355 с.
5. Власова О. І. Педагогічна психологія: навчальний посібник. – К.: Либідь, 2005. – 400 с.
6. Грейліх О. О. Психологічні особливості підготовки студентів до педагогічної взаємодії в сучасних умовах / О. О. Грейліх // Проблеми сучасної психології . - 2013. - Вип. 22. - С. 89-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pspl_2013_22_9.pdf
7. Застело А. О. Психологічні основи дистанційного навчання / А. О. Застело // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія . - 2013. - Вип. 45(2). - С. 85-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VKhnpu_psykhol_2013_45(2)__13.pdf
8. Карапузова Н. Д. До проблеми соціально-психологічної взаємодії учасників навчально-виховного процесу / Н. Д. Карапузова // Психологія і особистість . - 2013. - № 2. - С. 154-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Psios_2013_2_12.pdf
9. Ковальчук З. Психологічний супровід позашкільної освіти як чинник успішної педагогічної взаємодії / З. Ковальчук // Молодь і ринок . - 2013. - № 6. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2013_6_15.pdf
10. Ковальчук З. Структурно-функціональна семантика категорії "взаємодія” в педагогічній психології / З. Ковальчук // Педагогіка і психологія професійної освіти . - 2013. - № 2. - С. 137-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pippo_2013_2_18.pdf
11. Ковальчук З. Я. Вплив генетично-психологічного комунікативно-рефлексивного тренінгу на формування ціннісних характеристик оптимізації педагогічної взаємодії / З. Я. Ковальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна . - 2013. - Вип. 2. - С. 114-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvldu_2013_2_14.pdf
12. Коноваленко В. О. Критерії організації педагогічної взаємодії вчителя і учнів у початковій школі / В. О. Коноваленко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки . - 2013. - № 5(2). - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vlup_2013_5(2)__5.pdf
13. Куліш А. О. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу / А. О. Куліш // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Психологічні науки . - 2013. - Вип. 114. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VchdpuPH_2013_114_24.pdf
14. Сидорчук Л. А. Психолого-педагогічні проблеми взаємодії в системі "людина-техніка" в умовах інформаційного суспільства / Л. А. Сидорчук // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Сер. : Педагогічна . - 2013. - Вип. 19. - С. 237-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpkp_ped_2013_19_84.pdf
15. Хоменко Є. Г. Психологічний аналіз взаємодії вчителів і учнів підліткового віку в педагогічному процесі / Є. Г. Хоменко // Психологія і особистість . - 2013. - № 2. - С. 141-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Psios_2013_2_11.pdf

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 18.10.2014 22.45.06 :.
.: Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської :.
   

Generated in 0.287647 seconds