Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45893
   


Автор запитання: Инна із міста: Сумы :: Запитання: 35330  
Инна запитує:
Застосування особистісно-орієнтованого підходу у навчально- виховному процесі з математики
Наша відповідь:
Доброго дня, Инна!
Пропонуємо звернутися до наступних джерел:
1. Бездуха, Т. В. Гуманізація математичної освіти та особистісно-орієнтоване навчання учнів. // Гуманізація і гуманітаризація математичної освіти в школі та вищому навчальному закладі. — Луцьк, 2000. — С. 18-21.
2. Сілков, В. В. Психолого-методичні основи особистісно-орієнтованого формування математичних понять. // Наукові записки. — Рівне, 1998. — Оновлення змісту і методів психології освіти та професійної орієнтації. — С. 103-108.
3. Гібалова, Н. Засоби особистісно орієнтованого навчання математики у початкових класах. // Школа першого ступеня: теорія і практика. — Переяслав-Хмельницький, 2003. — Вип. 7. — С. 21-26.
4. Харченко, В. М. Використання інформаційних технологій при особистісно зорієнтованому підході до вивчення математики. // Фізико-математичний збірник. — Ніжин, 2004. — С. 125-128.
5. Сілков, В. В. Цілі навчання і теоретико-методичні основи особистісно-зорієнтованого навчання математики молодших школярів. // Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін. — Рівне, 2003. — Вип. 6. — С. 82-88.
6. Моторіна, В. Г. Організація самостійної роботи студентів з математики в умовах особистісно-орієнтованого навчання. // Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО-2005), 20-22 квітня 2005 р., м. Черкаси, Україна. — Черкаси, [2005]. — С. 276-277.
7. Пуханова, Л. С. Особливості навчального експерименту вивчення теорії ймовірностей та математичної статистики в умовах особистісно-орієнтованого навчання. // Зб. наук. пр. — Кам’янець-Подільський, 2004. — Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. — С. 161-163.
8. Яценко, С. Є. Реалізація ідей особистісно орієнтованого навчання математики через диференціацію. // Дидактика математики: проблеми і дослідження. — Донецьк, 2006. — Вип. 25. — С. 116-121.
9. Ковтонюк, М. М. Про організацію і методичне забезпечення активного вивчення курсу математичного аналізу в умовах особистісно орієнтованого навчання. // Методологічні та методичні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін. — Ялта, 2007-. — [Вип. 1]. — С. 149-151.
10. Сердюк, З. О. Особливості вивчення математики учнями класів (шкіл) суспільно-гуманітарного напрямку в умовах особистісно орієнтованого навчання. // Вісник. — Черкаси, 2007. — Педагогічні науки. — С. 124-129.
11. Коломієць, А. М. Особистісно орієнтовані технології у викладанні природничо-математичних дисциплін. // Вісник. — Черкаси, 2008. — Сер. — С. 85-89.
12. Ковтонюк, М. М. Активне вивчення курсу математичного аналізу в умовах особистісно орієнтованого навчання. // Проблеми сучасної педагогічної освіти. — Ялта, 2007. — Вип. 16, ч. 2. — С. 8-16.
13. Бутурлімова, Т. М. Особистісно орієнтований підхід до процесу навчання математики через елементи технології «створення ситуації успіху». // Якісна освіта XXI століття: проблеми і пошуки. — Донецьк, 2009. — Природничо-математичні науки. — С. 263-266.
14. Ачкан, В. В. Математичні компетентності як компонент особистісно орієнтованого навчання математики. // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. — Х., 2007. — Вип. 27. — С. 15-20.
15. Лосєва, Н. М. Реалізація ідей особистісно зорієнтованого навчання математики. // Вісник. — Черкаси, 2009. — Сер. — С. 90-99.
16. Синько, Л. С. Інноваційні технології на уроках математики як основа особистісно-орієнтованого навчання. // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*Плюс – 2011». — Суми, 2011. — Т. 3. — С. 77-79.
17. Черкаська, Любов. Використання методу проектів в умовах особистісно орієнтованого навчання математики. // Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету. — Полтава, 2012. — С. 107-108.
18. ”Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, Всеукраїнська наук.-практ. конф. IV Всеукраїнська науково-практична конференція ”Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи” : матеріали конф. : 29–31 жовт. 2013 р., Полтава / [редкол.: М. І. Бурда та ін.]. — Полтава : АСМІ, 2013. — 233 с. : іл. — У надзаг.: М-во освіти і науки України, НАПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Полт. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка — Текст частково рос. — Бібліогр. наприкінці ст.
http://ua-referat.com/Особистісно-орієнтований_підхід_як_важлива_умова_ефективності_процесу_навчання
http://www.gimnazija.sokal.lviv.ua/novyny/files/032012/285___8.pdf
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=12&ved=0CCMQFjABOAo&url=http://heohrain.ortep.net/sites/default/files/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%20%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8.doc&ei=IixbVJqNEoutacbxgtgH&usg=AFQjCNG9ZbGLYFiXl2yevUGoK0WSDmmkzA&cad=rja
http://ru.osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14591/
http://lib.mdpu.org.ua/e-book/ernestbook/temas/2_4.htm
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=16&ved=0CEYQFjAFOAo&url=http://matematuka.at.ua/matematuka/osobistisnoorientovnenavchannjavmatematici.doc&ei=IixbVJqNEoutacbxgtgH&usg=AFQjCNFpLcopf0oRWySGhbLxyoWSlnsiNw&cad=rja
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=17&ved=0CE0QFjAGOAo&url=http://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/1915/179927/sitepage_54/files/innovaciyni_tehnologii_na_urokah_matematiki.doc&ei=IixbVJqNEoutacbxgtgH&usg=AFQjCNG70Frl2If3F_ZVW-_reZraGzWKIw&cad=rja
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=18&ved=0CFQQFjAHOAo&url=http://dnpb.gov.ua/datas/upload/files/599293200.doc?PHPSESSID=66c1f68280d73d4555769d7d4faec3ae&ei=IixbVJqNEoutacbxgtgH&usg=AFQjCNEJU83xZd0FNoY_Qh3lvoLrfcvZ3A&cad=rja
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=20&ved=0CGMQFjAJOAo&url=http://masters.kubg.edu.ua/index.php/pi/article/download/56/116&ei=IixbVJqNEoutacbxgtgH&usg=AFQjCNFaoL5qKBtRlF8KN5ed0KfSRswFTQ&cad=rja
http://books.google.com.ua/books?id=7gHb08j8xS8C&pg=PA2&lpg=PA2&dq=особистісно-орієнтований підхід з математики&source=bl&ots=5j_2Fp3Sif&sig=glA8KPUe9YX0c8Cnu__4Sp9gUgI&hl=ru&sa=X&ei=sy1bVIWmDMHzaJelgJAH&ved=0CDQQ6AEwAzgU#v=onepage&q=особистісно-орієнтований підхід з математики&f=false
http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/352118.html
http://school104.com/index.php/2012-08-29-11-04-23/item/263-краснов-рд-активізація-пізнавальної-діяльності-учнів-у-системі-компетентнісного-підходу-на-уроках-математики

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 5.11.2014 22.48.38 :.
.: ЦБС Оболонського району м. Києва :.
   

Generated in 0.14645 seconds