Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45857
   


Автор запитання: Ольга із міста: Херсон :: Запитання: 35332  
Ольга запитує:
Доброго вечора. Допоможіть, будь-ласка, знайти в мережі інтернет джерела для написання курсової на тему :"Розвиток особистості та колективізму в допоміжній школі". Наперед вдячна
Наша відповідь:
Добрый день, Ольга. Предлагаем вашему вниманию, как сайты, так и список литературы,по вашей теме:
Корекційний вплив трудового виховання. Розвиток особистості. — Режим доступу : http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/korektsiinii-vpliv-trudovogo-vikhovannya-rozvitok-.html
Корекція недоліків особистісного розвитку учнів допоміжної школи. — Режим доступу : http://studopedia.net/8_28825_korektsiya-nedolikiv-osobistisnogo-rozvitku-uchniv-dopomizhnoi-shkoli.html
МЕТОДИ ВИХОВАННЯ І КОРЕКЦІЇ СОЦІАЛЬНО НОРМАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ. — Режим доступу : http://npu.edu.ua/!e-book/book/html/D/ikpp_kpp_Sozhialno-pravovuy_zahust_ditey/50.html
Пинский Б.И. Психология трудовой деятельности учащихся вспомогательной школы. — Режим доступа : http://www.pedlib.ru/Books/4/0443/4_0443-109.shtml
Програма для допоміжної школи. Виховна робота. 1—4 класи. — Режим доступу : http://www.zippo.net.ua/data/files/2013/program_vih_rob_1_4_klas.pdf
Психологічні проблеми корекційної роботи у допоміжній роботі. — Режим доступу : http://library.rehab.org.ua/ukrainian/psicho/shif_1/
Реферат. Виховання самостійності в учнів з порушенням інтелекту в процесі трудового навчання. — Режим доступу : http://bukvar.su/psihologija/87078-Vospitanie-samostoyatel-nosti-u-uchashihsya-s-narusheniem-intellekta-v-processe-trudovogo-obucheniya.html
Трудове виховання. — Режим доступу : http://npu.edu.ua/!e-book/book/html/D/ikpp_kpp_korekc.psihopedagogika_2_chast/720.html
Урок як основна форма організації навчання в допоміжній школі. — Режим доступу : http://te.zavantag.com/docs/444/index-13222.html
****************** **************** ****************
Міністерство освіти та науки України
Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку // Інформаційний збірник міністерства освіти і науки в України. 2009. № 1/3. С. 68—92.

Андрєєва, В. Навчання дітей з особливими потребами // Історія та правознавство. 2011. № 32. С. 1—16 (вкладка).
Андрєєва, В. Навчання дітей з особливими потребами : Урок 21. Частина 1 // Історія та правознавство. 2011. № 29. С. 1—16 (вкладка). Далі буде.
Горская, Н. И "Ковчег" плывет... // Будь здоров!. 2014. № 2. С. 60—65. [стоит ли обучать обычных детей с детьми с особенными потребностями, в общих классах ЗОШ]
Дерев'янкына, Л. Реалії інклюзивного навчання // Донеччина. 2011. 30 вересня (№ 64). С. 1, 2.
Ілляшенко, Т. Яка вона — інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі // Початкова школа. 2011. № 5. С. 47—50.
Кравець, Н. Особливості розумової працездатності школярів в умовах інклюзивної форми навчання // Рідна школа. 2009. № 11. С. 52—56.
Кургина, Н. Игра на пользу : Раздел VІ. В копилку методиста // Библиотека "Библиопринт". Читаем, учимся, играем. 2013. № 1. С. 42—43.
Обухівська, А. Нове у структурі і завданнях психолого-методико-педагогічних консультацій : системи освіти України // Початкова школа. 2006. № 2. С. 5—8.
Педагогічна академія Пані Софії // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура). 2011. № 10. С. 1—16 (вкладыш). Продолж. в №11/2011.
Петухова, И. Как вправить "социальный вывих"? : Психологические основы и развивающие эффекты интегрированного обучения // Школьный психолог: Прил.к газ. "Первое сент.". 2004. 16—22 ноября (№ 43). С. 23—26. [воспитание аномальных детей с дефектами. Их отношение с коллективом. Интеграция в образовательном процессе в понимании Л. С. Выготского.].
Сак, Т. Як соціалізувати дитину з особливостями психлфізичного розвитку в інтегрованому класі // Початкова школа. 2008. № 8. С. 53—55.
Таранченко, О. Стратегія сучасного викладання: надання підтримки учням з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання // Початкова школа. 2013. № 4. С. 51—54.
Хохліна, О. Освітній процес у спеціальній школі для дітей з вадами інтелекту: теорія та практика // Рідна школа. 2005. № 6. С. 13—15.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 5.11.2014 23.58.00 :.
.: Донецька обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.273432 seconds