Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45893
   


Автор запитання: Олена із міста: Кременчуг :: Запитання: 35455  
Олена запитує:
Добрый день! Помогите, пожалуйста, подобрать литературу по вопросу:"Значення індивідуального підходу у вихованні дошкільників з особливими потребами" Спасибо!
Наша відповідь:
Доброго дня, Олено!
Джерел за темою Вашого запиту дуже багато, подаємо лише деякі з них:
Аніщук А. М. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / А. М. Аніщук // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 5. - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2013_5_39.pdf.
Бабяк О. О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : зб. наук. пр., 2013 р., Київ. Вип. 4, ч. 1 / О. О. Бабяк, Л. І. Бартєнєва, І. О. Білозерська, Г. О. Блеч, І. В. Бобренко. - К. : Імекс, 2013. - 263 c.
Бєлєнька Г. В. Розвиток дитини-дошкільника: сучасні підходи та освітні технології : монографія / Г. В. Бєлєнька, Н. М. Голота, А. М. Гончаренко, Т. Л. Гурковська, І. І. Загарницька, А. В. Карнаухова, Н. М. Кот, О. І. Кошелівська, Н. В. Левінець, Т. О. Луценко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т розв. дитини. - К., 2009. - 272 c.
Гребенюк Т. М. Медико-педагогічна корекція зорового сприймання у дошкільників з вадами зору : навч. посіб. / Т. М. Гребенюк, І. О. Сасіна, Ю. В. Тімакова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2008. - 146 c.
Дошкільна освіта: теоретико-методичні аспекти : навч.-метод. посіб. / ред. Н. В. Кудикіна ; уклад.: О. В. Коваленко, О. В. Мартинчук ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 248 c.
Жук В. В. Особливості розвитку, виховання та навчання дітей з порушеннями слуху дошкільного віку : наук.-метод. посіб. / В. В. Жук, В. В. Литвинова, Л. В. Борщевська, С. В. Литовченко, Н. Л. Максименко ; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - К. : Пед. думка, 2011. - 128 c.
Косарева Г. М. Підготовка майбутніх вихователів до впровадження інклюзивних форм навчання в освітню практику [Електронний ресурс] / Г. М. Косарева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 9. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ozfm_2014_9_29.pdf.
Кузава І. Б. Експериментальне моделювання інклюзивної освіти дошкільників,які потребують корекціїпсихофізичного розвитку [Електронний ресурс] / І. Б. Кузава // Молодий вчений. - 2014. - № 1(03). - С. 142-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/molv_2014_1(03)__33.pdf.
Кузава І. Б. Інклюзивна освіта дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку: теорія та методика [Текст] : монографія / І. Б. Кузава ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. ; Луцьк : Іванюк В. П., 2013. - 291 с.
Кузава І. Б. Особливості організації інклюзивного навчання в умовах спеціального дошкільного дитячого будинку / І. Б. Кузава, Г. П. Хижняк // Пед. пошук. - 2010. - № 1. - С. 65-66.
Кузава І. Б. Теоретико-методологічні аспекти інклюзивної освіти дітей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку / І. Б. Кузава // Пед. пошук. - 2012. - № 1. - С. 21-23.
Кузава І. Б. Теоретичне обґрунтування моделі реалізації інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / І. Б. Кузава // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(3). - С. 39-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vluf_2013_10(3)__7.pdf.
Кузава І. Б. Умови організації інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / І. Б. Кузава // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2013. - № 10. - С. 148-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apnvlop_2013_10_16.pdf.
Маранчак Р. С. Інклюзивна освіта як одна із умов соціальної адаптації дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Р. С. Маранчак, О. М. Василенко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 2. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2013_2_26.pdf.
Пиліпко Л. М. Темперамент дошкільника: особливості формування і прояву / Л. М. Пиліпко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 65-68.
Рацул А. Б. Корекційна педагогіка : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. Б. Рацул, І. О. Шишова, О. А. Рацул. - Кіровоград : КОД, 2012. - 355 c.
Савінова Н. В. Теорія і практика корекції мовленнєвої діяльності у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / Н. В. Савінова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 42 c.
Сімко А. В. Розвиток психомоторних якостей дітей дошкільного віку з вадами інтелекту у повсякденній трудовій діяльності / А. В. Сімко // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 178-181.
Скрипник Т. В. Моделювання шкільної ситуації як засіб підготовки до навчання дітей з аутизмом : наук.-метод. посіб. / Т. В. Скрипник ; Ін-т спец. педагогіки АПН України, Лаб. діагностики і псих. розв. - К. : Пед. думка, 2008. - 104 c.
Додаткову літературу див. в електронних каталогах:
- Національна бібліотека України для дітей. - Режим доступу: http://chl.kiev.ua/
- Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/
- Національна парламентська бібліотека України – Режим доступу: http://www.nplu.org/

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 18.11.2014 16.48.19 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.15947 seconds