Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45857
   


Автор запитання: Оксана із міста: Путивль :: Запитання: 35568  
Оксана запитує:
Доброго дня! Будь ласка допоможіть дібрати літературу з питання "Організція навчально-вихвоного процес в різновікових групах". Як це питання розглядається в інших країнах? Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Оксано!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Авраменко О. Різновікова взаємодія дошкільників – як важливий фактор їх успішної соціалізації [Електронний ресурс] / О. Авраменко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 45. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2013_45_16.pdf.
Авраменко О. О. Соціалізація дітей у різновікових групах дошкільного навчального закладу [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Авраменко Оксана Олександрівна ; Держ. закл. "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - О., 2014. - 20 с.
Аніщенко О. В. Сучасні педагогічні технології : курс лекцій / О. В. Аніщенко, Н. І. Яковець ; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2005. - 198 c.
Балтремус В. Є. Педагогічні засади соціалізації старших підлітків демократичних шкіл Європи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. Є. Балтремус; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2013. - 20 c.
Заячківська М. В. Різновікова група як соціокультурне середовище вихонання дітей дошкільного віку. // Науковий вісник. — О., 2009. — N4-5. — С. 118-124.
Інформаційні та комунікаційні технології навчання в системі загальної середньої освіти зарубіжних країн : навч.-метод. посіб. / [О. О. Гриценчук та ін.; заг. ред.: В. Ю. Биков, О. В. Овчарук] ; Нац. АПН України, Ін-т інформац. технологій і засобів навчання. — К. : Пед. думка, 2012. — 143 с.
Коваль С. М. Гендерно орієнтований підхід до навчання та виховання учнів середніх шкіл США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. М. Коваль; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2012. - 20 c.
Коляда Н. М. Дитячий рух кінця ХІХ - початку ХХ ст.: зарубіжний досвід / Н. М. Коляда // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2. - С. 130 -140.
Куліш Р. В. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в організації навчання і виховання дітей у різновіковій групі дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / Р. В. Куліш // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 276-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/peddysk_2011_10_69.pdf.
Мальцева Т. Організація спілкування молодших школярів у різновіковій групі продовженого дня / Т. Мальцева // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 40-41.
Мельник Л. П. Соціально-педагогічні умови інтегративної виховної діяльності зі школярами у різновікових колективах : автореф. дис… канд. пед. наук : 13.00.05 / Л. П. Мельник ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2004/04mlpsrk.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1.
Наумець, О. Характерні ознаки сучасних методів навчання в зарубіжній школі // Наукові записки. — Кіровоград, 2006. — Сер. — С. 204-208.
Омельчук В. В. Загальні основи педагогіки : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. В. Омельчук. - Рівне : Волин. обереги, 2013. - 167 c.
Особливості організації навчально-виховного процесу в різновікових групах дошкільних навчальних закладів [Текст] : навч.-метод. посіб. / Упр. освіти і науки Київ. обл. держ. адмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів ; авт.-уклад. Н. І. Нечипорук [та ін.]. - Біла Церква : КОІПОПК, 2005. - 182 с.
Підлипняк І. Ю. Теоретичні засади організації педагогічного процесу в різновіковій групі дошкільного навчального закладу / І. Ю. Підлипняк // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 311-313. – Режим доступу: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/2139/1/Teoretychni_zasady_orhanizatsii_pedahohichnoho_protsesu_v_riznovikovii_hrupi_doshkilnoho_navchalnoho_zakladu.pdf.
Проблеми передшкільної освіти в сучасних умовах / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота ; АПН України, Ін-т пед. освіти. - Миколаїв, 2008. - 275 с. - (Наук. вісн. Миколаїв. держ. ун-ту. Сер. Пед. науки; Спец. вип., т. 2).
Пшеврадська О. Менший разом з більшим : gсихолого-педагогічні основи організації освітньої роботи в різновіковій групі за ідеями Софії Русової / О. Пшеврадська // Дошкільне виховання. - 2000.- 7. - С.20.
Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти : підруч. для ВНЗ / О. Я. Савченко. - Вид. 2-ге. - К. : Грамота, 2013. - 503 c.
Скрипник В. В. Рекомендації до річного та календарного планування роботи за базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі" / В. В. Скрипник,, О. М. Стращенко, О. А. Хоменко // Наша шк. - 2010. - № 4. - С. 78-83.
Смольникова Г. В. Психологічні особливості спілкування дітей в різновікових групах дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г. В. Смольникова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2008/08sgvdnz.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1.
Соціалізація та виховання особистості в дошкільному дитинстві: теоретичні аспекти та методичний супровід : монографія / І. П. Рогальська-Яблонська, Н. В. Рогальська, Л. П. Карнаух, С. І. Семчук; ред.: І. П. Рогальська-Яблонська; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Жовтий О. О., 2013. - 334 c.
Столяренко, О. Б. Особливості формування поведінкового компонента різновікових взаємин молодших школярів. // Проблеми сучасної психології. — Кам’янець-Подільський, 2012. — Вип. 18. — С. 736-745.
Фіцула М. М. Педагогіка : навч. посіб. / М. М. Фіцула. - 3-тє вид., стер. - К. : Академвидав, 2009 . - 560 c. - (Альма-матер).
Харченко С. Я. Організація вільного часу школярів : навч.-метод. посіб. / С. Я. Харченко, І. В. Белецька, Т. С. Гаміна; Н.-д. центр з пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України та Луган. нац. пед. ун-ту ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 303 c.
Чепіль М. Педагогічні технології : навч. посіб. / М. Чепіль, Н. Дудник; МОНМС України. - Дрогобич : РВВ Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка, 2011. - 327 c.
Шавровська В. Белль-Ланкастерська система актуальна й сьогодні / В. Шавровська, Н. Шавровська // Дошкільне виховання. - 2012. - № 5. - С. 24-27.
Якса Н. В. Основи педагогічних знань : навч. посіб. / Н. В. Якса. - К. : Знання, 2007. - 358 c. - (Вища освіта XXI ст.).
Клочко О. С. Спілкування у різновікових групах як чинник впливу на формування та розвиток особистості дитини. – Режим доступу: http://ru.essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/30774/1/Klpchko_Children.pdf

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 27.11.2014 19.26.35 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.147368 seconds