Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45858
   


Автор запитання: Наталия із міста: Херсон :: Запитання: 35645  
Наталия запитує:
Добрий вечір допоможіть будь ласка найти відповідь на питання по курсовій роботі з педагогіки тема: "Організація предметно-ігрового середовища для дітей дошкільного віку". Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо наступні матеріали з Вашої теми:

1. Борисова О. Вплив ігрового середовища на формування творчої особистості дошкільника / О. Борисова, М. Тур // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". - 2013. - Вип. 28, Т. 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gvpdpu_2013_28_1_9.pdf
2. Борисова О. Вплив ігрового середовища на формування творчої особистості дошкільника / О. Борисова, М. Тур // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди" . - 2013. - Вип. 28, Т. 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gvpdpu_2013_28_1_9.pdf
3. Будник О. Інноваційна парадигма формування етновиховного середовища початкової школи / О. Будник // Освітній простір України . - 2014. - Вип. 2. - С. 90-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/opu_2014_2_15.pdf
4. Денисенко Т. А. Сенсорно-пізнавальний розвиток дітей раннього віку як передумова формування обдарованої особистості (з досвіду роботи) / Т. А. Денисенко // Освіта та розвиток обдарованої особистості . - 2013. - № 11. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Otros_2013_11_12.pdf
5. Загородня Л. П. Підготовка майбутніх вихователів до створення предметного еколого-розвивального середовища як складової візуального іміджу дошкільного закладу / Л. П. Загородня // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки . - 2014. - Вип. 1.45. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvmdup_2014_1.45_7.pdf
6. Крутій К. Л. Проектування освітнього простору дошкільного навчального закладу як умова розвитку здібностей дитини. - Режим доступу: http://www.ukrdeti.com/nauka.php?ar=1
7. Луценко Л. В. Проектування індивідуально-орієнтованого середовища обдарованих дітей дошкільного віку / Л. В. Луценко, І. В. Педько // Освіта та розвиток обдарованої особистості . - 2014. - № 4. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Otros_2014_4_11.pdf
8. Новик І. М. Проблема підготовки майбутніх вихователів до проектування предметно-ігрових середовищ у ДНЗ / І. М. Новик // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки . - 2012. - Вип. 20. - С. 172-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vgnpu_2012_20_42.pdf
9. Олійник Л. М. Формування уявлень про властивості і співвідношення предметів у дітей раннього віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Л. М. Олійник; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2004. - 20 c. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2004/04olmdrv.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
10. Пентій О. В. Створення сучасного інтегрованого розвивального простору ігрових майданчиків / О. В. Пентій // Освіта та розвиток обдарованої особистості . - 2013. - № 3. - С. 57-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Otros_2013_3_17.pdf
11. Требования к созданию предметной развивающей среды, обеспечивающие реализацию основной общеобразовательной программы дошкольного образования : Материалы подготовлены Федеральным государственным учреждением Федеральный институт развития образования. – Режим доступу до журн. : http://doshcolnіkі.ru/doshkobr/sreda/іndex.php
*****
12. Артамонова О. Предметно-пространственная среда : ее роль в развитии личности // Дошкольное воспитание. – 1995. – №4. – С. 12.
13. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». – К.: Світич, 2008. – 430 с.
14. Богуш А. М. Методика ознайомлення дітей з довкіллям у дошкільному навчальному закладі : підручник / А. М. Богуш, Н. В. Гавриш. - К. : Слово, 2008. - 408 c. – [Розкрито особливості становлення особистості дошкільника у предметно-розвивальному середовищі дошкільного закладу].
15. Гудим І. Напрями сенсорної інтеграції дошкільників із порушеннями зору / І. Гудим // Дефектологія. - 2011. - № 4. - С. 2-5. – [Особливу увагу звернено на створення спеціального предметно-просторового розвивального середовища].
16. Лохвицька Л. В. Формування пізнавальних інтересів дітей старшого дошкільного віку в навчально-ігровому середовищі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л. В. Лохвицька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 20 c.
17. Лохвицька, Л. В. Розвивальне предметне середовище в дошкільних навчальних закладах: навч.-метод. посіб. / Лохвицька Л. - К. : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2013. - 78 с.
18. Новоселова С.Л. Развивающая предметно-игровая среда // Дошкольное воспитание. – 1998. – №4. – С. 4-7.
19. Пустовалова С. В. Впевнений старт майбутнім першокласникам / С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 61-65. – [Наголошено, що створюючи для дошкільників середовище (природне, предметно-ігрове, соціальне), необхідно забезпечити його розвивально-навчально-виховну спрямованість].
20. Савченко М. В. Виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / М. В. Савченко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2014. - 20 c.
21. Тарабасова Л. Г. Життєдіяльність дитини в контексті дошкільної освіти : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Л. Г. Тарабасова; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2014. - 18 c.
22. Форнальчук О. С. Роль збагаченого предметно-розвивального середовища у корекційній роботі з дітьми-сиротами / О. С. Форнальчук // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 210-214.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 6.12.2014 20.14.30 :.
.: Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської :.
   

Generated in 0.158326 seconds