Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45858
   


Автор запитання: Іванна із міста: Мукачево :: Запитання: 35652  
Іванна запитує:
Добрий день!Допоможіть з таким питанням з педагогічної психології:Психологічні основи педагогічної оцінки.Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо наступну інформацію:
Основи педагогічного оцінювання: [навчально-методичний посібник] / Т.М.Канівець. – Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2012. — 102 с. – Режим доступу: http://moodle.ndu.edu.ua/file.php/1/Konivets_Osnovy_Ped_Jtsinuvannia.pdf.
Особливості проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів у другій половині ХХ ст. / Кривко Я.П., Коваленко Є.В. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/19_AND_2013/Pedagogica/4_141849.doc.htm
Островерхова Н.М. Психологічний аспект уроку, аналіз його ефективності. – Режим доступу: http://narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/6/statti/2ostroverhova.htm
Оцінювання навчальних досягнень учнів. Вимоги до оцінювання знань учнів. – Режим доступу: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:tfHNdBNr-VQJ:lubbook.net/book_228_glava_106_4._O%D1%81%D1%96njuvannja_navchalnikh_.html &cd=10&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
Педагогічна оцінка та її роль у вихованні дітей дошкільного віку. – Режим доступу: http://ped-kopilka.com.ua/blogs/melnikova/konsultacija-dlja-pedagogiv-i-roditelei-pedagogicheskaja-ocenka-i-e-rol-v-vospitani-detei-doshkolnogo-vozrasta.html
Погрібна О. Д. Психолого-педагогічні засади об'єктивності оцінювання вчителем успішності навчальної діяльності школярів : автореф. дис... канд. психол. Наук : 19.00.07 / О.Д. Погрібна; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2002. — 16 с. – Режим доступу: http://disser.com.ua/contents/8606.html
Психологічний аналіз функцій педагогічного управління. Педагогічний контроль і оцінка як функція управління // Подоляк Л.Г. Психологічні засади управління навчальним процесом у вищій школі / Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. – Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua/Подоляк_Л.Г.,_Юрченко_В.І.Психологічні_засади_управління_навчальним_процесом_у_вищій_школі
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ УСПІШНОСТІ УЧНІВ / Ольга Біляковська. – Режим доступу: http://www.lnu.edu.ua/Pedagogika/periodic/visnyk/28/06_bilyakovska.pdf.
Психологічні проблеми шкільної відмітки та оцінки. – Режим доступу: http://kosuqa.ucoz.ru/psikhologichni_problemi_shkilnoji_vidmitki_ta_ocin.docx.
Психологія оцінювання // Психологія діяльності та навчальний менеджмент / Артюшина М. В. – Режим доступу: http://posibniki.com.ua/post-psihologiya-ocinyuvannya
Психологія оцінювання знань, умінь і навичок учня. – Режим доступу: http://lektsiopedia.org/ukr/lek-7247.html
Психологія педагогічної діяльності та психологія вчителя. – Режим доступу: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:7r_LMXpV5FMJ:ru.osvita.ua/school/method/psychology/1755/ &cd=10&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
Рефлексивно-оціночний компонент. Контроль і оцінка. – Режим доступу: http://subject.com.ua/psychology/pedagog_psychology/30.html
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ № 7 Тема: «Психологічні основи педагогічної оцінки, педагогічного такту, педагогічної етики» . – Режим доступу: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:_oAA4iElUBUJ:5fan.info/qasqasujgotrrnaaty.html &cd=4&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
Сологуб Наталія Миколаївна, Особливості сприйняття оцінки молодшими школярами. – Режим доступу: http://www.ippo.org.ua/files/новини/ОСТАННІ_НОВИНИ_2011/0327/5.doc.
Соціально-психологічні завдання оцінювання // Психологія / Психологія управління / Кулініч І.О. – Режим доступу: http://westudents.com.ua/glavy/80855-52-sotsalno-psihologchn-zavdannya-otsnyuvannya.html
Щпак М. М. Вплив педагогічної оцінки на емоційний стан учня. – Режим доступу: http://studentam.net.ua/content/view/7796/97/
***
Балютіна, Катерина. Роль педагогічної оцінки у формуванні контрольно-оцінних умінь молодших школярів / К. Балютіна // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 45-46
Баранник, В. Психологічні особливості самооцінки особистості з девіантною поведінкою // СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ . - 2005 . - № 5. - С.76-82.
Калишенко, В. Педагогическая оценка и её роль в воспитании детей дошкольного возраста / В. Калишенко // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2010. - N 10. - С. 106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кельнер, С. С. Оцінювання знань як стимул розвитку / С. С. Кельнер // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 20. - Актуальні діалоги. - № 3. - С. 20-10-20-14. - Бібліогр.: 10 назв.
Кельнер, С. С. Оцінювання знань як стимул розвитку / С. С. Кельнер // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2012. - N 29. - Актуальні діалоги № 3. - С. 20-10-20-14. - Бібліогр. : 10 назв.
Константінова, Н. Психолого-педагогічний аналіз та оцінка якості проведення навчальних занять різних форм // ВИЩА ШКОЛА. - 2013. - № 7. - С.79-91.
Малай, Наталія. Контрольно-оцівальна діяльність учителя / Н. Малай // Школа : інформ.-метод. журн. - 2012. - № 11. - С. 20-22.
Розенбаум, М. Д. Оценка качества педагогического труда преподавателями и учащимися / М. Д. Розенбаум, Л. М. Греченкова, С. В. Греченков // Прак. психологія та соц. робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 7. - С. 11-19. - Библиогр.: 22 назв.
Розенбаум, М. Комплексна соціально-психологічна оцінка якості роботи і професіоналізму педагогічного персоналу вищих навчальних закладів // ВИЩА ШКОЛА . - 2009 . - № 4. - С.62-81.
Юрчинська, Г. Впровадження психодрами в освітні програми психологів як умова підвищення рівня професійної самооцінки студента // ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦ.УН-ТУ ІМ.ШЕВЧЕНКА. ПСИХОЛОГІЯ,ПЕДАГОГІКА,СОЦІАЛЬНА РОБОТА . - 2011 . - № 1. - С.33-36.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 7.12.2014 17.42.52 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.154991 seconds