Доброго дня. Будь ласка допоможіть підібрати матеріали на тему "Форми,методи та засоби інтонаційного мовлення для дітей зі зниженим слухом
Добридень, Наталіє! Радимо скористатися такими джерелами інформації:
Борщевська Л.В. Діти зі зниженим слухом // Діти з особливими потребами: поради батькам / за ред. В.І Бондаря, В.В. Засенка. - К., 2004. - С. 129-140.
Виховання дитини з порушеннями слуху в умовах сім’ї / за ред. Т.В. Сак. – Київ: Наук. світ, 2009. – 216 с.
Жук В.В. Актуальні проблеми сучасної дошкільної сурдопедагогіки // Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання : зб. наукових праць.: Вип. 1. – Київ, 2010. – с.55-65.
Жук В.В. Науково-методичні засади організації та змісту навчання словесного мовлення дошкільників з порушеннями слуху // Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання. Збірник наукових праць / за ред. Литовченко С.В., Гудим І.М. – Київ, 2011. – Вип. 2. – С.51-58.
Жук В.В. Технології навчання словесного мовлення дітей з порушеннями слуху // Дефектологія /Особлива дитина: навчання та виховання.). -2011.- №1 – С. 25- 28.
Назарина В.В. Як допомогти розвиватися дитині, яка не чує // Діти з особливими потребами: поради батькам / за ред. В.І Бондаря, В.В. Засенка. - Київ.: Наук. світ, -2004. -С. 140-151.
Назарина В.В. Підготовка дітей з порушеннями слуху до навчання у школі // Підготовка до школи дітей з особливими потребами в умовах сім’ї: поради батькам / за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка . – Київ.: Науковий світ. -2005. –с.135-149.
Особливості розвитку, виховання та навчання дітей з порушеннями слуху дошкільного віку: науково-методичний посібник / за ред. С.В.. Литовченко– Київ: Педагогічна думка, 2011. – 128 с.
Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Книга 3. Дитина із порушенням слуху / Борщевська Л.В., Жук В.В., Литовченко С.В. – Київ, 2010. - 47 с.
Важнейшей проблемой при обучении родному языку детей со сниженным слухом является развитие устной речи…
http://www.defectolog.ru/forum/1010/?theme=2210
Воспитание интонационной выразительности речи
http://otveti-examen.ru/pedagogika/19-metodika-razvitiya-detskoj-rechiotvety-k-ekzamenu.html?start=27
Жук Л.В. ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ВАДАМИ СЛУХУ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
http://gnpu.edu.ua/files/VIDANNIY/Visnik_16/V16_155_157.pdf
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЯ І КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ
http://www.berezivka-zhyt-internat.edukit.zt.ua/biblioteka/korekcijna_robota/rozvitok_sluhovogo_sprijmannya/
Програмно-методичне забезпечення корекційної та інклюзивної освіти / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти [сайт ]
http://iitzo.gov.ua/korektsijna-ta-inklyuzyvna-osvita/prohramno-metodychne-zabezpechennya/
СТЕЖКИ У СВІТ : ПРОГРАМА розвитку дітей дошкільного віку зі зниженим слухом . – Київ, 2013.
http://www.balakliya-rpmpk.edu.kh.ua/Files/downloads/Програма розвитку дітей дошкільного віку зі зниженим слухом Стежки у світ.pdf
ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ВАДАМИ СЛУХУ
http://bo0k.net/index.php?bid=19160&chapter=1&p=achapter
Формування системи словотворення як засіб розвитку мовлення слабочуючих учнів
http://revolution.allbest.ru/pedagogics/00330053_0.html