Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 45893
   


Автор вопроса: Каріна из города: Кременчук :: Вопрос: 35803  
Каріна спрашивает:
Добрий день допоможіть будь-ласка підібрати літературу для написання курсової роботи з методики природознавства в початковій школі тема курсової "Елементи зацікавлення на уроках природознавства в початковій школі". Буду вам дуже вдячна!!!
Наш ответ:
Доброго дня Карино! Пропонуємо Вам таку інформацію:
Байбара Т. М. Методика навчання природознавства в початкових класах : Навч. посіб. / Т. М. Байбара; Міжнар. фонд "Відродження". - К. : Веселка, 1998. - 334 c. - (Прогр. "Трансформація гуманіт. освіти в Україні"). - Бібліогр.: с. 325-330. - укp.
Інтегрується психолого-педагогічний зміст, на основі якого побудовано методичну систему управління цілісним процесом навчання природознавства в початковій школі. Вона передбачає формування педагогічного мислення вчителя, його творчого підходу до оцінювання і розв'язання практичних педагогічних задач та індивідуального стилю педагогічної діяльності. Розглядаються засоби наочності, методи, а також форми організації процесу навчанняприродознавства.
Біда, Олена Анатоліївна. Підготовка вчителів до екологічного виховання молодших школярів на уроках природознавства [Текст] : для вчителів початкових класів і студ. пед. фак-тів / О. А. Біда ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - К. : Науковий світ, 2000. - 44 с. - ISBN 966-7722-40-6
Брыль А. К. Экологическое воспитание младших школьников средствами музыкального искусства / А. К. Брыль, Л. Г. Савлугинская, С. В. Шамотажи // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 95-98. - Библиогр.: 5 назв. - рус.
Використання ІКТ у початковій школі. – Режим доступу:
http://www.roippo.org.ua/upload/iblock/298/materialy-saltysheva-22.04.docx
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ. – Режим доступу:
http://ukped.com/predmetni-metodiki/informatika1/5982-vykorystannya-ikt-na-urokakh.html
Використання ігор. – Режим доступу:
https://ukrajinciberlinu.wordpress.com/2009/09/05/гра-як-метод-виховання/
Використання мультимедійних засобів навчання на уроках в початкових классах. – Режим доступу:
http://www.yrok.net.ua/_ld/21/2182.doc
Височан Л. М. Гра, як засіб вивчення освітньої галузі "природознавство" в початковій школі [Електронний ресурс] / Л. М. Височан // Молодий вчений . - 2014. - № 4(07)(2). - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/molv_2014_4(07)(2)__14.pdf
Волохата К. М. Проблемні ситуації на уроках природознавства в початковій школі як засіб активізації розумової діяльності учнів [Електронний ресурс] / К. М. Волохата // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології . - 2013. - № 6. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2013_6_14.pdf
Гоголь Н. В. Формування в учнів 2 - 4 класів естетичної оцінки художнього твору в системі безперервної літературної освіти : навч. посіб. / Н. В. Гоголь; Глухів. держ. пед. ун-т. - Глухів, 2006. - 68 c. - Бібліогр.: с. 63-67. - укp.
Висвітлено теоретичні та методичні засади формування в учнів початкових класів умінь естетично оцінювати художні твори на уроках читання. Розроблено методичну систему роботи над текстом художнього твору з метою розвитку у дітей умінь визначати авторську позицію, усвідомлювати засоби її втілення та висловлювати власне емоційно-оцінне ставлення до сприйнятого. До читанок для II - IV класів на основі текстів природничої тематики розроблено запитання та завдання, що сприятимуть збагаченню емоційно-оцінного досвіду молодших школярів
Грущинська, Ірина Василівна. Готуємося до уроків природознавства в 3 класі [Текст] : метод. посіб. для вчителя / І. В. Грущинська. - Київ : Освіта, 2014. - 295 с. - (Вчителю початкових класів). - 3030 экз. - ISBN 978-617-656-364-8
Демченко І. Педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів в загальноосвітньому інклюзивному просторі [Електронний ресурс] / І. Демченко // Проблеми підготовки сучасного вчителя . - 2014. - № 9(2). - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ppsv_2014_9(2)__6.pdf
Деркач В. Ф. Уроки мислення серед природи – один з найголовніших засобів формування особистості молодшого школяра / В. Ф. Деркач // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 138-141. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Висвітлено досвід роботи вчителів початкових класів з розвитку мислення та зв’язного мовлення молодших школярів у контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського.
Заворотна О.І. Підготовка майбутнього вчителя до використання інтерактивних технологій на уроках природознавства у початковій школі
http://www.psyh.kiev.ua/Заворотна_О.І._Підготовка_майбутнього_вчителя_до_використання_інтерак%
Збірник наукових праць студентів та магістрантів педагогічного факультету Кам'янець-Подільського національного університету. Вип. 4 / ред.: П. С. Каньоса. - Кам'янець-Поділ. : ПП "Мошак М.І.", 2008. - 203 с. - укp.
Розглянуто питання розвитку творчих здібностей у дошкільному віці, формування естетично-ціннісного ставлення доприроди у дітей дошкільного віку. Проаналізовано роль пейзажного жанру у процесі формування естетичних смаків дошкільників. Висвітлено психолого-педагогічні умови розвитку особистості дитини, формування духовності учнів науроках української мови, використання тренінгів у початкових класах. Викладено диференційований підхід до учнів під час розв'язування задач у початкових класах, індивідуальний підхід в процесі вивчення додавання і віднімання в межах тисячі. Визначено роль дизайнерських завдань у розвитку творчої уяви школярів
Іванчук М. Г. Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі : Навч.-метод. посіб. / М. Г. Іванчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2001. - 98 c. - Бібліогр.: 54 назв. - укp.
На підставі практичного досвіду та результатів наукових досліджень розглянуто одну з актуальних проблем сучасної педагогіки та методики навчання - виховання та розвиток молодших школярів у процесі навчальної діяльності на інтегрованих заняттях. Розкрито можливості об'єднання навчального матеріалу гуманітарних і природничо-математичних дисциплін з метою вироблення у школярів цілісного світосприйняття в усій його багатогранності, взаємозв'язку, гармонії з природою, суспільством, самим собою. Визначено й обгрунтовано фактори та педагогічні умови інтегрованих занять, розроблено методику їх проведення. Наведено варіанти тематичного планування, структурування уроків за різних форм їх проведення.
Крутій В.А. Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.А. Крутій ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.
Малишевська І. А. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання природотерапії у роботі з учнямипочаткової школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. А. Малишевська ; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2011. — 21 с. — укp.
Малишевська І. Природотерапевтична компонента у змісті навчання початкової школи [Електронний ресурс] / І. Малишевська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи . - 2012. - № 42(1). - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2012_42(1)__16.pdf
Нестандартні уроки в пачатковій школі. – Режим доступу:
http://teacherjournal.com.ua/attachments/11474_Нестандартні уроки в початкових класах.doc
Етапи формування знань з природознавства в учнів допоміжної школи. – Режим доступу:
http://npu.edu.ua/!e-book/book/html/D/ikpp_kkp_Aktyalni problemu/300.html
Дидактичні ігри на уроках природознавства. – Режим доступу:
http://shyroke-zosh.uz.sch.in.ua/Files/downloads/Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Лихтей В.І..doc
Павленко І.Г. Формування екологічної культури молодших школярів засобами мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.Г. Павленко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp
Півторак, Тетяна Іванівна. Уроки серед природи за творами В. Сухомлинського. 2-3 класи [Текст] / Тетяна Півторак. - Київ : Ред. газ. з дошк. та поч. освіти, 2014. - 114, [1] с. : іл. - (Бібліотека "Шкільного світу") (Початкова освіта. Бібліотека). - Бібліогр.: с. [115]. - 800 экз. - ISBN 978-966-2753-51-6. - ISBN 978-966-451-000-1 (Б-ка "Шк. світу")
Пошукова та інформаційно-дослідницька робота на уроках природознавства. – Режим доступу:
http://teacherjournal.com.ua/attachments/21305_Досвід роботи.docx
Природознавство. Уроки за новою програмою. 3 клас [Текст] : (розроб. уроків до підруч. І. В. Грущинської) / [за заг. ред. В. Висторонського, Л. Петруненко ; упоряд. Стратілат І.]. - Київ : Ред. газ. з дошк. та поч. освіти, 2014. - 126 с. : табл. - (Бібліотека "Шкільного світу") (Початкова освіта. Бібліотека). - 700 экз. - ISBN 978-966-2753-47-9. - ISBN978-966-451-000-1 (Б-ка "Шк. світу")
Грущинська, Ірина Василівна. Природознавство [Текст] : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Ірина Грущинська, 2013. - 175 с. . - [Б. м. : б. и.]
Смолянюк Н. М. Роль програмованого навчання у вивченні природознавства в початковій школі у другій половині ХХ століття [Електронний ресурс] / Н. М. Смолянюк // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . - 2014. - Вип. 36. - С. 48-52. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pfto_2014_36_9.pdf
Притуляк Т. С. Використання елементів інтерактивних методів і прийомів в особистісно орієнтованому навчанніприродознавства майбутніх вчителів початкових класів / Т. С. Притуляк // Наша шк.. - 2010. - № 5/6. - С. 49-50. - укp.
Савлучинська Л. Комплексне використання методів навчання як засіб підвищення ефективності викладанняприродознавства в початковій школі / Л. Савлучинська, Г. Бабіч // Наука і освіта. - 2012. - № 5. - С. 120-123. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
Урок з природознавства з елементами проблемного навчання". – Режим доступу:
http://allbest.ru/k-2c0b65625a2bd68b5c53b89421316c27-1.html
Форми організації навчання природознавствав початковій школі. – Режим доступу:
http://socgum.mdpu.org.ua/index.php?option=com_mtree&task=viewlink&link_id=3675&Itemid=0
Черненко Г. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування природничих понять у молодших школярів [Електронний ресурс] / Г. Черненко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди" . - 2013. - Вип. 28, Т. 1. - С. 304-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gvpdpu_2013_28_1_59.pdf
Чмир О. В. Педагогічні умови ефективності дослідно-експериментальної діяльності учнів початкової школи при вивченні природознавства [Електронний ресурс] / О. В. Чмир // Таврійський вісник освіти . - 2014. - № 1(1). - С. 264-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tvo_2014_1(1)__47.pdf
Шпак Н. Вивчення та практичне втілення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського на урокахприродознавства у початковій школі [Електронний ресурс] / Н. Шпак // Молодь і ринок . - 2014. - № 5. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2014_5_32.pdf

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 25.12.2014 11.33.08 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.170707 seconds