Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Наталія із міста: Кіровоград :: Запитання: 35829  
Наталія запитує:
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, підібрати матеріал для курсової роботи з методики навчання української літератури на тему: "Методика застосування принципу "учень-учневі" на підготовчому етапі до вивчння монографічної теми". Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня! З Новим роком та Різдвом Христовим!
Пропонуємо скористатися наступними матеріалами:

1. Вивчення біографії письменника в школі: конспекти нестандартних уроків / упоряд. Л. Овдійчук. - Т. : Підручники і посібники, 2006. - 96 с.
2. Волошина Н. Вивчення біографії письменника в єдності з його творчістю // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. – № 4. – С. 2-5.
3. Дем’янова С.О. Інноваційні технології та сучасний урок літератури / С.О. Дем’янова. – К.: Шкільна освіта, 2006. – 128 с.
4. Захарова, В. А. Аналіз поетичного твору в школі: навч. посіб. для студ. філол. ф-ту, вчителів шк. / В. А. Захарова ; Сумський держ. педагогічний ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2005. - 132 с.
5. Методика викладання української літератури: метод. рек. / Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича ; [уклад. Л. В. Бережан-Маркуляк]. - Чернівці : Рута, 2010. - 48 с.
6. Мірошник С.І. Розвиток творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення української літератури: Методичний посібник. - Біла Церква, 2004. – 139 с.
7. Пасічник Є. А. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах : Навч. посіб. / Є. А. Пасічник. - К. : Ленвіт, 2000. - 384 c.- Запропоновано методику вивчення біографії письменника, літературно-критичних статей, методологію роботи над художніми творами різноманітних жанрів.
8. Пультер, С. О. Методика викладання української літератури в середній школі : курс лекцій для студ.-філологів / С. О. Пультер, А. М. Лісовський. - 2. вид., випр. і доп. - Т. : Підручники і посібники, 2004. - 144 с.
9. Степанишин, Б. І. Викладання української літератури в школі : методичний посібник для вчителя / Б. І. Степанишин. - К. : РВЦ "Проза", 1995. - 255 с.
10. Токмань, Г.Л. Методика викладання української літератури в старшій школі на екзистенціально-діалогічних засадах : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Токмань Ганна Леонідівна ; Переяслав-Хмельницький держ. педагогічний ун-т ім. Григорія Сковороди. - К., 2002.
*****
1. Асауленко Л.М. Використання інтерактивних технологій навчання на заняттях з української літератури / Л.М. Асауленко, Н.А. Кушнір // Наукові записки [Вінницького національного аграрного університету]. Сер. : Соціально-гуманітарні науки . - 2013. - Вип. 1. - С. 5-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/naukzv_2013_1_2.pdf
2. Братко В. Культурологічний підхід до вивчення української літератури в 5?7 класах / В. Братко // Теоретична і дидактична філологія . - 2014. - Вип. 18. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tidf_2014_18_7.pdf
3. Висоцька Т. А. Формування навичок дослідницької діяльності на уроках української літератури в 10 класі / Т. А. Висоцька // Таврійський вісник освіти . - 2013. - № 1. - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tvo_2013_1_41.pdf
4. Вітченко А. О. Теоретичне обґрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки . - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2012_7_26.pdf
5. Глава 7. Методика изучения систематического курса литературы в старших классах: Монографическая тема // Богданова О. Ю. Методика преподавания литературы: Учебник / Богданова О. Ю., Леонов С. А., Чертов В. Ф. - Режим доступу: http://www.lit-mp.ru/materials/bogdanova/bogdanova.html
6. Горячок І. Особливості інтерактивного вивчення публіцистичних творів на уроках української літератури / І. Горячок // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи . - 2012. - № 42(2). - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2012_42(2)__14.pdf
7. Данильченко І. Організація діалогічної взаємодії на уроках української літератури в старших класах (на прикладі роману В. Шевчука "Дім на горі" / І. Данильченко // Волинь - Житомирщина . - 2010. - № 20. - С. 347-352. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vg_2010_20_41.pdf
8. Зажицкая С. Ю. Активизация познавательной деятельности учащихся в процессе изучения монографической темы "Жизнь и творчество Владимира Набокова". - Режим доступу: http://www.dissercat.com/content/aktivizatsiya-poznavatelnoi-deyatelnosti-uchashchikhsya-v-protsesse-izucheniya-monografiches
9. Комінярська І. М. Типологія уроків літератури в школі як методична проблема та шляхи її розв’язання / І. М. Комінярська, О. В. Пасічник // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Сер. : Педагогіка . - 2013. - Вип. 1. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvkogpth_2013_1_19.pdf
10. Марущак О. М. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки . - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2012_7_33.pdf
11. Матвійчук К. В. Формування високої мовленнєвої компетентності особистості як шлях до її успішної соціалізації / К. В. Матвійчук, К. І. Санталова // Таврійський вісник освіти . - 2013. - № 4. - С. 166-175. - [У статті розглядаються умови й шляхи формування мовної особи-стості на уроках української мови та літератури]. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tvo_2013_4_31.pdf
12. Мірошник С.І. Розвиток творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення української літератури: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.І. Мірошник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 22 с. – [Визначено критерії та рівні сформованості вмінь і навичок творчого навчання у школярів у процесі вивчення біографії письменника, аналізу художнього твору або образу-персонажа, дослідження індивідуального літературного стилю митця та виконання відповідних завдань]. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2004/04msivul.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
13. Сафонова О. В. Проектная деятельность школьников при изучении монографической темы. - Режим доступу: http://www.dissercat.com/content/proektnaya-deyatelnost-shkolnikov-pri-izuchenii-monograficheskoi-temy
14. Вивчення біографії письменника на уроках української літератури. - Режим доступу: http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-10165C2821C04
15. Вивчення життєвого і творчого шляху письменника в системі викладання літератури в школі. Загальні зауваги. - Режим доступу: http://izlov.ru/docs/100/index-6079.html

.: Розділ: Література :: 2.01.2015 13.25.16 :.
.: Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської :.
   

Generated in 0.30234 seconds