Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 45859
   


Автор запитання: Олена із міста: Кременчуг :: Запитання: 35837  
Олена запитує:
Доброго дня! З Новим роком та Різдвом Христовим! Допоможіть, будь ласка, підібрати литературу з теми: "Психолого-педагогічні умови роботи з гіперактивними дошкільниками". Дякую!
Наша відповідь:
Вітаємо, Олено! За вашою темою підібрані такі матеріали:

Арцишевская И.Л. Работа психолога с гиперактивными детьми в детском саду / И.Л. Арцишевская. – М. : Книголюб, 2003. – 55 с.

Брязгунов И.П. Непоседливый ребенок или все о гиперактивных детях / И.П. Брязгунов, Е.В. Касатикова. – М. : Изд-во Ин-та психотерапии, 2008. – 208 с.

Гелюх, О. Гіперактивні діти 5-10 років: корекційна програма [Текст] / О. Гелюх, Н. Смілянська // Психолог. Шкільний світ. - 2009. - N 24. - С. 16-28.

Гуртавцова, Алла.Гіперактивність : особливість характеру чи нездоров'я? // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 16-19.

Лютова, Е. К. Правила поведения с гиперактивным ребенком / Е. К. Лютова, Г. Б. Монина // Дошкольная педагогика. - 2007. - N 8. - С. 67

Мельникова, И.Система коррекционно-развивающих занятий для работы с гиперактивными детьми 4-6 лет : коррекционная работа // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 11. - С. 68-75. - Бібліогр.: с. 75.

Обухівська А. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі / А. Обухівська, Т. Ілляшенко, Т. Жук. – К. : Редакції загально педагогічних газет (Бібліотека "Шкільного світу"), 2012. – 128 с.

Пасечник, Л. Гиперактивность: как быть? / Л. Пасечник // Дошкольное воспитание. - 2007. - № 1. - С. 88-95 ; № 2. - С. 89-95

Пасечник, Л. Гиперактивность: как играть с гиперактивными детьми? Чем занять их в детском саду и дома? / Л. Пасечник // Дошкольное воспитание. - 2007. - N 2. - С. 89-95

Пиліпко Л. М. Темперамент дошкільника: особливості формування і прояву / Л. М. Пиліпко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 65-68.

Пугач, В.О предшкольной подготовке гиперактивных детей с дефицитом внимания : коррекция и инклюзив. Особые дети // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 6. - С. 48-50.

Рібцун, Юлія. Гіперактивні діти / Рібцун, Юлія // Дошкільне виховання. - 2010. - № 10. - С. 24.

Романчук О. Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги. Практичне керівництво / О. Романчук. – Л. : Крео, 2008. – 323 с.

Селявко, Оксана. Не запрещать, а играть [Текст] / О. Селявко, Е. Негодина // Дошкольное образование. - 2012. - Травень, № 5. - С. 36-37

Сиротюк, А. Детская гиперактивность: причины, рекомендации / А. Сиротюк // Дошкольное воспитание. - 2007. - N 8. - С. 45-50.

Стреж, Людмила. Психолого-педагогічний супровід гіперактивних дошкільників [Текст] : семінар-практикум для педагогічних працівників / Л. Стреж // Психолог дошкілля. - 2012. - N 5. - С. 30-32. -

Суковський Є. Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги у дітей: порадник для батьків / Є. Суковський. – Львів : Колесо, 2008. – 144 с.

Увага: гіперактивні діти ! Репортаж із засідання за круглим столом у МОН України // Дошкільне виховання. - 2014. - № 2. - С. 4

Шевченко, М. Оптимізм замість агресивності [Текст] / Марина Шевченко // Дошкільне виховання. - 2011. - № 5. - С. 30-31.

Шишков, В. В.Синдром дефицита внимания с гиперактивностью (СДВГ)
// Дошкольная педагогика. - 2012. - № 3. - С. 4-6.

Юрасова, Ольга. Вертится волчек [Текст] / О. Юрасова // Дошкольное образование. - 2012. - Травень, № 5. - С. 62-63

Яковенко, Олена. Нові діти : причини аномальної поведінки сучасних дошкільнят / Олена Яковенко // Дошкільне виховання. - 2013. - № 6. - С. 4-6

Яскова, О. Гиперактивность как психологический диагноз [Текст] : особенности гиперактивного ребенка / О. Яскова // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2009. - N 8. - С. 108-113.

Кондрашова М.В. Гіперактивність дитини як психолого-педагогічна проблема
http://www.psyh.kiev.ua/Кондрашова_М.В._Гіперактивність_дитини_як_психолого-педагогічна_проблема

КОРРЕКЦИЯ ГИПЕРАКТИВНОСТИ У ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА
http://dou79.bel31.ru/giper.pdf

Психолого – педагогічні умови збереження психічного здоров’я дошкільників.
http://metodportal.com/node/30082

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 5.01.2015 10.36.42 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.147829 seconds