Модель організації управління системою роботи з обдарованими дітьми в закладах позашкільної освіти
Периодические издания:
Бевз, О. Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти // Рідна школа. 2006. № 7. С. 78—80.
Биржева, М. Проектирование в работе с одаренными детьми младшего школьного возраста // Начальная школа. 2007. № 3. С. 42—45.
Войникова, О. Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього // Рідна школа. 2014. № 6. С. 67—70.
Волощук, І. Програми для обдарованих і талановитих школярів // Рідна школа. 2005. № 1 С. 70—72.
Глущенко, Л. Співпраця учителя з обдарованими дітьми // Рідна школа. 2005. № 5. С. 76—77.
Давня, М. Обдаровані діти — сфера особливої уваги педагога : З досвіду роботи // Історія України (ШС). 2013. № 12. С. 19—21. — [досвід роботи з обдарованими дітьми].
Жебровський, О. Позашкільна освіта у вимірі ХХІ століття // Рідна школа. 2011. № 12. С. 21—24.
Зайцева, Н. Взаимодействие специализированных центров по работе с одаренными детьми // Одаренный ребенок. 2005. № 4. С. 41—43.
Кожем'яка, О. Педагогічне керівництво науково-дослідницькою діяльністю старшокласників у навчальному закладі // Історія України (ШС). 2007. № 31/32. С. 3—31. — [прилучання обдарованої молоді до самостійної дослідницької роботи].
Мазурик, Л. Тренінг як ефективна форма роботи з обдарованими дітьми в системі позашкільної освіти // Історія України (ШС). 2009. № 6. С. 10—11.
Майданенко, С. Обдарованість як соціально-педагогічне явище // Початкова школа. 2013. № 3. С. 36—37. — [проблема навчання обдарованих дітей в Україні. Поняття обдарованості, особливості прояву, вимоги до обдарованих дітей].
Ноздрачова, О. Освітнє середовище, яке виховує обдарованих // Шкільний світ. 2011. № 12. С. 7—9.
Пинчук, Т. Одаренные дети : Как лучше организовать их обучение? // Начальная школа. 2010. № 6. С. 19—21.
Порох, Л. Робота зі здібними та обдарованими дітьми: організаційно-управлінський аспект // Рідна школа. 2011. № 3. С. 39—42.
Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання // Рідна школа. 2007. № 1. С. 15—18. Нач. №№ 11, 12/2006.
Теличко, Н. Організація навчання одбарованих талановитих молодших школярів у США // Рідна школа. 2005. № 6. С. 78—80.
Фурсенко, Т. Аналіз сучасного стану позашкільної роботи з підлітками у сфері музики // Рідна школа. 2007. № 7/8. С. 32—35.
Шевченко, Ж. Використання елементів віршування в роботі з обдарованими дітьми // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). 2009. № 11. С. 11—13.
Шепотько, В. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів : Навчально-методичний посібник // Рідна школа. 2006. № 2. С. 27—54.
Щебланова, Е. Трудности в обучении одаренных школьников // Одаренный ребенок. 2005. № 3. С.8—49. — [что нужно одаренным детям и как с ними работать].
Электронные ресурсы:
Методичні рекомендації керівнику гуртка позашкільного навчального закладу : Система пошуку і розвитку обдарованих дітей в галузі позашкільної освіти. — Режим доступу:
https://docs.google.com/document/d/1BTkPVcC7b00rQnCyz0VaKBwYLIZBgJkMlJi52P1TO24/edit?pli=1#
ОБДАРОВАНІ ДІТИ В ПОЗАШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. — Режим доступу:
http://irshavasyt.ucoz.ua/blog/obdarovani_diti_v_pozashkilnikh_navchalnikh_zakladakh/2013-02-19-5
Психолого-педагогічні умови роботи з обдарованими дітьми в позашкільному навчальному закладі. — Режим доступу :
http://novadumka.at.ua/publ/psikhologo_pedagogichni_umovi_roboti_z_obdarovanimi_ditmi_v_pozashkilnomu_navchalnomu_zakladi/1-1-0-4
Работа с одаренными детьми в учреждении дополнительного образования детей. — Режим доступа :
http://festival.1september.ru/articles/417776/
Робота з обдарованими дітьми. — Режим доступу :
http://www.kazedu.kz/referat/128264