Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 45893
   


Автор вопроса: Надія из города: Київ :: Вопрос: 35875  
Надія спрашивает:
Доброго дня. Допоможіть знайти літературу по темі "Інноваційні технології виявлення, навчання та підтримки обдарованих дітей і молоді"
Наш ответ:
Доброго дня, Надіє!
Пропонуємо звернутися до наступних джерел:
1. Психологічні механізми соціалізації обдарованих дітей / [Лучинкіна А. І. та ін.]; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини. — К. : Інформ. системи, 2012. — 229, [1] с. : іл., табл. — Авт. зазнач. на звороті тит. арк. — Бібліогр. наприкінці розд.
2. Організаційно-технологічні аспекти формування та підтримки мережі пошуку і розвитку обдарованих дітей / [Величко В. Ю. та ін.]; за ред. В. В. Камишина, О. Є. Стрижака; Нац. АПН України, Ін-т обдар. дитини. — К. : Інформ. системи, 2011. — 250, [1] с. : іл., табл. — Авт. зазнач. на звороті тит. арк. — Бібліогр.: с. 238–251.
3. Соціально-педагогічний супровід обдарованих дітей та молоді : матеріали соц.-пед. проектів учасн. II етапу Всеукр. студент. олімпіади зі спец. ”Соц. педагогіка”, 17-19 трав. 2011 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка; [упоряд.: Л. І. Міщик, В. П. Зінченко]. — Глухів : РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2011. — 108 с. — Бібліогр. наприкінці ст.
4. Функціонування регіонально-розподіленої мережі пошуку і розвитку обдарованих дітей : метод. рек. / [Г. М. Востров та ін.]; за ред. О. Є. Стрижака; НАПН України, Ін-т обдарованої дитини НАПН України. — К. : Інформ. системи, 2010. — 169 с. : іл., табл. — Авт. зазнач. на звороті тит. арк. — Текст укр., рос.
5. Формування психолого-фізіологічної стійкості, профілактика стресів, розумових, емоційних та інших перевантажень обдарованих дітей і молоді, виховання у них патріотизму й громадянської позиції у процесі навчання та виховання : [Навч. посіб.] / [С.Д.Максименко, В.Ф.Москаленко, В.І.Берзінь та ін.]; За ред. С.Д.Максименка, В.Ф.Москаленка; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К. : Купріянова, 2004. — 191, [1] с. — Авт. зазнач. на звороті тит. арк. — Бібліогр. наприкінці розд.
6. Підтримка обдарованих дітей та молоді. Розвиток креативного мислення в умовах стандартизації освітнього процесу : тези доп. робочої секції : щоріч. освітній форум ”Артеківські діалоги” : [Україна, Крим, Артек, 18-21 верес. 2008 р.] / Міжнар. благородній Фонд ”Україна 3000” ЮНЕСКО, Кабінет Міністрів України, М-во України у справах сім’ї та спорту, Міжнар. дитячий центр ”Артек”, Ін-т обдарованої дитини. — К. : Ін-т обданованої дитини, 2008. — 117 с. — Текст укр., рос.
7. Пошук і диференціація обдарованих дітей : Метод. рекомендації на допомогу керівникам шк. та практ. психологам / Відд. освіти виконкому Білоцерк. міськ. Ради нар. депутатів. Метод. каб. — [Біла Церква] : Б. в., 1995. — 27 с. — Бібліогр.: с. 27.
8. Методи діагностування та розвитку творчої та інтелектуальної обдарованості дітей : метод. посіб. / В. О. Киричук, Л. Є. Єнотаєва, В. В. Вдовченко, З. В. Вдовченко; АПН України, Ін-т обдар. дитини АПН України. — К. : Інформ. системи, 2009. — 99 с. : іл., табл. — Бібліогр. наприкінці тем.
9. Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (збережена автор. стилістика, орфографія і мова) : 22–23 верес. 2009 р. : [зб. ст.]. — Севастополь : ДОЦ ”Ласпі”, [2009]. — 235 с. : іл., табл. — Текст укр., рос. — Бібліогр. наприкінці ст.
10. Обдаровані діти – майбутнє України : інформ.-метод. вісн. / Голов. упр. освіти і науки Київ. обл. держадмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. — Біла Церква : КОІПОПК,.-. Вип. 2 : Вип. 2 / [авт.-упоряд.: H.І.Клокар, Є.М.Бачинська], 2007. — 142 с. : іл. — Бібліогр. наприкінці розд.
11. ”Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави”, наук.-практ. конф. Матеріали науково-практичної конференції ”Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави” : [8-9 жовт. 2008 р.] / АПН України [та ін.]. — К. : [б. в.], 2008. — 101 с. : іл., табл. — Бібліогр. наприкінці ст. — Покажч.: с. 101.
12. Обдаровані діти – майбутнє України : [збірник] / Упр. освіти і науки Луган. облдержадмін., Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти; за заг. ред. Т. М. Сорочан. — Луганськ, 2006-.
13. Обдаровані діти : Діагностика та супровід / [упоряд. Т. Червонна]. — К. : Шк. світ, 2008. — 126 с. : іл., табл. — (Бібліотека ”Шкільного світу” - Інформатика. Бібліотека1 - Психолог. Бібліотека1 - Хімія. Біологія. Бібліотека1 - Краєзнавство. Бібліотека1 - Туризм. Бібліотека. Психологія) — Сер. заснов. у 2003 р.
14. Штефан, Людмила Андріївна. Організація соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в Україні: ретроспективний аналіз / Штефан Л. А., Григорова Л. С.; М-во освіти і науки України, Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. — Х. : б. в., 2013. — 243 с. : табл. — Бібліогр.: с. 188–238.
15. Особливості роботи з обдарованими дітьми : [метод. посіб.] / Упр. освіти і науки Луган. облдержадмін., Луган. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти; [упоряд. М.І.Тіхонова. А.О.Молдованова]. — Луганськ : Рєзніков В.С., 2007. — 174 с. : іл., табл. — Текст укр., рос. — Бібліогр.: с. 173.
16. Таїна обдарованості : Практико-зорієнтований зб. на допомогу тим, хто працює з обдарованими дітьми / Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів; [Уклад. Заболотний О.В.; За заг. ред. Клокар H.І.]. — Біла Церква : КОІПОПК, 2005. — 159 с. : табл. — Бібліогр.: с. 143-148.
16. Здібності. Обдарованість. Таланти : система роботи з обдарованими дітьми / [упоряд. М. Голубенко; редкол.: М Голубенко та ін.]. — К. : Шк. світ, 2009. — 125, [1] с. : іл., табл. — (Бібліотека ”Шкільного світу” - Сільська школа України. Бібліотека0 - Завуч. Бібліотека) — Сер. засн. у 2003 р. — Бібліогр. наприкінці розд.
17. Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми та молоддю / Терепищий С. О. та ін. — К. : ВМГО ”Союз обдарованої молоді”, 2008. — 20 с.
18. Закордонний досвід забезпечення роботи з обдарованими дітьми / [Гальченко М. С. та ін.]; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т обдар. дитини. — К. : Інформ. системи, 2010. — 314 с. : іл., табл. — Авт. зазнач. на звороті тит. арк. — Бібліогр. наприкінці тем.
19. Чапцева-Коваленко, О. М. Психологічні особливості тренінгової роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку. // Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми практичної психології». — К., 2012. — С. 193-200.
20. Хлівна, О. М. Психологічна допомога обдарованим дітям в сучасному педагогічному та соціальному середовищі. // Педагогічний дискурс. — Хмельницький, 2009. — Вип. 5. — С. 220-224.
21. Гарбич, О. Р. Творчі підходи у роботі з обдарованими дітьми. // Збірник наукових праць. — Киів, 2004. — С. 20-26.
22. Дзундза, А. І. Деякі аспекти навчально-виховної діяльності з обдарованими дітьми. // Дидактика математики: проблеми і дослідження. — Донецьк, 2005. — Труди міжнар. наук.-метод. конф. «Евристичне навчання математики». — С. 141-145.
23. Яременко, Н. Специфіка організації роботи з обдарованими дітьми. // Наук. зап. — Тернопіль, 2006. — N4. — С. 208-210.
24. Тарутіна, З. Є. Урахування новітніх досягнень молодих наук про людину в роботі з обдарованими дітьми. // Теоретико-методичні основи виховання творчої особистості учнів в умовах позашкільних навчальних закладів. — К., 2006. — Ч. 3. — С. 134-141.
25. Хало, З. П. Специфіка та особливості роботи з обдарованими дітьми у системі дошкільного виховання Німеччини. // Наукові записки. — Вінниця, 2007. — N19. — С. 83-86.
26. Бочарова, Олена. Підготовка вчителя до роботи з обдарованими дітьми в Польщі. // Інноваційні процеси у професійній підготовці педагогічних працівників та підвищення їх кваліфікації. — Донецьк, 2009. — С. 159-165.
27. Прокоп, Інна. Система роботи з обдарованими дітьми в загальноосвітній школі. // Науковий вісник. — Чернівці, 2009. — Педагогіка та психологія. — С. 100-107.
28. Шевченко, І. М. Форми роботи з обдарованими дітьми у наукових товариствах учнів Малої академії наук (за підсумками Всеукраїнського відкритого конкурсу на кращу модель наукового товариства учнів Малої академії наук України). // Науковий часопис. — К., 2010. — Вип. 25. — С. 228-230.
29. Сушенцева, Л. Л. Особливості змісту методичної роботи в сучасних навчальних закладах (робота з обдарованими дітьми). // Матеріали Всеукраїнської конференції на тему «Методичні проблеми учнівських і студентських олімпіад та особливості роботи з обдарованою молоддю» 17-20 листопада 1997 року. — К., 1998. — С. 83-87.
30. Новченкова, К. Д. Інформаційно-методичне забезпечення організації роботи з обдарованими і талановитими дітьми. // Матеріали Всеукраїнської конференції на тему «Методичні проблеми учнівських і студентських олімпіад та особливості роботи з обдарованою молоддю» 17-20 листопада 1997 року. — К., 1998. — С. 131-133.
31. Штефан, Л. А. В.О.Сухомлинський про соціально-педагогічну роботу з обдарованими дітьми. // Педагогіка та психологія. — Х., 2000. — Вип. 16. — С. 138-144.
32. Єремєєва, В. М. Специфіка індивідуального підходу до роботи з обдарованими дітьми. // Аналітичні розробки, пропозиції наукових та практичних працівників. — К., 1999. — Духовність як основа консолідації суспільства. — С. 481-484.
http://shkola.ostriv.in.ua/publication/code-6472E4FCC76B5/list-A863690726
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0CDEQFjAC&url=http://biblos.iod.gov.ua/download.php?file_id=410&ei=cSi2VJr2CoHCywO3zIHoCg&usg=AFQjCNHSiXCjlQ9IU6Tr5dNavrBvwKQpGw&bvm=bv.83640239,d.bGQ
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CDkQFjAD&url=http://biblos.iod.gov.ua/download.php?file_id=332&ei=cSi2VJr2CoHCywO3zIHoCg&usg=AFQjCNHdZua9rBt2o6dilCSodYaELIiw3g&bvm=bv.83640239,d.bGQ
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0CEEQFjAE&url=http://ippo.if.ua/predmety/kidcenter/media/files/%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20%D0%BF%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%BA%D1%83%20%D0%BE%D0%B1%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%B9%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B2%D1%96%D0%BA%D1%83.doc&ei=cSi2VJr2CoHCywO3zIHoCg&usg=AFQjCNFpX_o66w5YNEu2JtrgwyDW0pLKOg&bvm=bv.83640239,d.bGQ
https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CEsQFjAF&url=http://www.dnpb.gov.ua/datas/upload/files/Vitc%20ta%20zarub%20dosvid.doc&ei=cSi2VJr2CoHCywO3zIHoCg&usg=AFQjCNFrEk5LcRRN_bDQoUmnmhv4i6y-ZQ&bvm=bv.83640239,d.bGQ
https://www.google.com.ua/search?biw=1440&bih=774&noj=1&q=Інноваційні технології виявлення обдарованих дітей&oq=Інноваційні технології виявлення обдарованих дітей&gs_l=serp.12...1495277.1501306.0.1507842.2.2.0.0.0.0.125.218.1j1.2.0.msedr...0...1c.1j2.60.serp..2.0.0.s8DYma-HSQs

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 14.01.2015 09.46.45 :.
.: ЦБС Оболонського району м. Києва :.
   

Generated in 0.153009 seconds