Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 45893
   


Автор вопроса: Наталя из города: Київ :: Вопрос: 35886  
Наталя спрашивает:
Психологічний супровід становлення особистості через заняття в гуртках позашкільних навчлаьних закладів
Наш ответ:
Доброго дня! Пропонуємо наступні матеріали з Вашої теми:

1. Биковська О. В. Теоретико-методичні основи позашкільної освіти в Україні : моногр. / О. В. Биковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : АЛКОН, 2006. - 355 c.
2. Висоцька Л. В. Пересувний позашкільний навчальний заклад як інноваційне освітньо-виховне середовище / Л. В. Висоцька // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 1. - С. 19-20. - [Акцентовано увагу на особливостях організації занять, моделі психологічного супроводу навчально-виховного процесу, розробленій практичними психологами Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю].
3. Жестерьов С. Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу в позашкільних закладах / С. Жестерьов // Рідна шк.. - 2006. - № 8. - С. 15-17.
4. Ільницька Л. А. Шляхи здійснення психологічного супроводу осіб, залежних від Інтернету, в юнацькому віці / Л. А. Ільницька // Наука і освіта. - 2011. - № 11. - С. 57-61.
5. Кабацька О. В. Виховні аспекти формування ціннісних орієнтацій школярів, зокрема гуманістичних, етичних та екологічних, на заняттях валеологічного гуртка / О. В. Кабацька // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . - 2013. - Вип. 33. - С. 489-495. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pfto_2013_33_82.pdf
6. Кабацька О. Психолого-педагогічні тренінги як спосіб оздоровлення молодого покоління / О. Кабацька // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 5. - С. 31-33. - Бібліогр.: 4 назв. – [Висвітлено питання впровадження психолого-педагогічного супроводу дитини, формування понять про фізичне, психічне, духовне та соціальне оздоровлення вихованців у позашкільних навчальних закладах (на матеріалах діяльності Центру валеологічних знань при Харківському обласному Палаці дитячої та юнацької творчості)].
7. Ковальчук З. Психологічний супровід позашкільної освіти як чинник успішної педагогічної взаємодії / З. Ковальчук // Молодь і ринок . - 2013. - № 6. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2013_6_15.pdf
8. Колос В. Психолого-педагогічний супровід навчання і розвитку інтелектуально обдарованих дітей в умовах позашкільної освіти / В. Колос // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 58-60.
9. Липецький О. Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті розвитку позашкільної освіти в Україні / О. Липецький // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 2. - С. 58-61.
10. Липецький О. П. Формування пізнавальної самостійності підлітків у науково-технічних гуртках позашкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. П. Липецький; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К., 2013. - 19 c.
11. Навозняк Л. Роль фольклору у формуванні особистості молодшого школяра у позашкільних навчальних закладах / Л. Навозняк // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 2. - С. 27-33.
12. Нестерук-Володимирець О. В. Психологічний супровід дослідницької діяльності підлітків в системі Малої академії наук / О. В. Нестерук-Володимирець // Освіта та розвиток обдарованої особистості . - 2013. - № 11. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Otros_2013_11_10.pdf
13. Нестерук-Володимирець О. В. Психологічний супровід профільного навчання в позашкільному закладі нового типу – Палаці дітей та молоді м. Рівного / О. В. Нестерук-Володимирець // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 69-73.
14. Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 19 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К.; Запоріжжя, 2001. - 309 с.
15. Пустовіт Г. П. Позашкільна освіта і виховання: дидактичні основи методів навчально-виховної роботи : монографія. Кн. 2 / Г. П. Пустовіт, Л. В. Тихенко. - Суми : Унів. кн., 2008. - 272 c. - Библиогр.: с. 267-271 – [Висвітлено методологічні, психолого-педагогічні, дидактичні засади навчання та виховання у вітчизняній системі позашкільної освіти].
16. Розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді в процесі пошуково-дослідницької діяльності в позашкільному навчально-виховному просторі: компетентнісний підхід, еколого-натуралістичний аспект : метод. посіб. з досвіду пед. колективу Сумського обл. центру позашк. освіти та роботи з талановитою молоддю / ред.: Л. В. Тихенко. - Суми : Ун-т. кн., 2010. - 608 c. – [Висвітлено психолого-педагогічні й організаційно-технологічні аспекти навчально-виховної та розвивальної роботи позашкільного навчального закладу в контексті формування компетентностей особистості].
17. Тихенко Л. В. Розвиток творчих здібностей учнівської молоді в освітньо-виховній системі "Мала академія наук України" : навч.-метод. посіб. / Л. В. Тихенко, С. І. Ніколаєнко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 120 c. - Бібліогр.: с. 116-119. – [Обгрунтовано психолого-педагогічні засади формування та розвитку творчої особистості й мотивації учнів до навчальної діяльності].
18. Троїцька Т. Науково-дослідницька діяльність учнів у позашкільному закладі освіти / Т. Троїцька, М. Троїцький // Рідна шк.. - 2008. - № 7/8. - С. 79-80. - [Обґрунтовано потребу у психологічному супроводі нестандартної навчальної та наукової діяльності].
19. Федієнко О. Організація та форми психолого-педагогічного супроводу / О. Федієнко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 5. - С. 52-54. – [Висвітлено проблему створення середовища, здатного позитивно впливати на особистість з метою її виховання, гнучкої реалізації та релаксації (на матеріалах діяльності психолого-педагогічного центру Київського палацу дітей та юнацтва)].
20. Яременко Л. Актуалізація позашкільної діяльності в системи безперервної освіти людини / Л. Яременко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди" . - 2013. - Вип. 28, Т. 2. - С. 394-401. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gvpdpu_2013_28_2_76.pdf
21. Яременко Л. Методологічна сутність розвитку обдарованих дітей у позашкільній освіті / Л. Яременко // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія . - 2013. - Вип. 28. - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vird_2013_28_29.pdf
22. Яременко Л. Позашкільна діяльність як навчання, дозвіллєва діяльність (гра) та професійне самовизначення особистості / Л. Яременко // Соціальна робота в Україні: теорія і практика . - 2012. - № 3-4. - С. 79-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/srutip_2012_3-4_9.pdf
23. Яременко Л. Позашкільна освіта: проблема визначення / Л. Яременко // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія . - 2014. - Вип. 33. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vird_2014_33_18.pdf

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 15.01.2015 09.58.18 :.
.: Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської :.
   

Generated in 0.165661 seconds