Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45859
   


Автор запитання: Олена із міста: Кременчуг :: Запитання: 36308  
Олена запитує:
Добрый день! Помогите, пожалуйста, подобрать литературу для курсовой работы по психологии на тему: "Прийоми розвитку уважності у молодших школярів". Спасибо!
Наша відповідь:
Пропонуємо наступні джерела інформації:
Баришполь С. В. Розвиток пізнавальних здібностей молодшого школяра / С. В. Баришполь // Вихователю ГПД. Усе для роботи. - 2012. - № 4. - С. 2-3
Матвеева Е. Ю. Особенности функций программирования и контроля у учеников первого класса / Е. Ю. Матвеева, А. А. Корнеев // Воросы психологии. - 2012. - № 6. - С. 10-19. - Библиогр.:10 назв
Яковлєва, Світлана Залежність пам‘яті та уваги від стану вищих нервових процесів у молодших школярів з порушенням інтелекту / Світлана Яковлєва // Дефектологія. - 2007. - № 2. - С. 35-39
Тітова М.В. Розвиток уваги молодших школярів - одна із складових структури ключової компетентності "вміння вчитися" / М.В. Тітова // Початкове навчання та виховання. - 2007. - № 10. - С. 18-20. - Бібліогр.: 5 назв.
Шмаргун, Віталій Сенсомоторна увага та інтелектуальний розвиток школярів / Віталій Шмаргун // Початкова школа. - 2013. - № 1. - С. 57-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Анотація: У роботі, на підставі даних сенсомоторних реакцій, визначені показники нейродинаміки у досліджуваних групах школярів, які відзначалися різним рівнем психометричного інтелекту за шкалою Д. Векслєра. Зроблено висновок, що показники нейродинамічних якостей нервової системи перебувають у певному співвідношенні з розумовою працездатностю досліджуваних і позначаються на показниках IQ.
Заика Е. В. Одновременный отчет нескольких событий как способ формирования внимания школьников / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 34-45. - Бібліогр. : 8 назв.
Анотація: Представлена оригінальна процедура розвитку та вдосконалення основних властивостей уваги : стійкість, концентрації, розподілу, переключення, заснована на різних варіантах одночасного спостереження за декількома об'єктами і підрахунку подій (змін), що відбуваються в кожному з них. Вона заснована на організації та координації паралельних обчислювальних операцій, пов'язаних з кожним з фіксованих об'єктів. Може виконуватися як у природних умовах ігрового спілкування, так і у вигляді комп'ютерних ігор. Призначена для дітей та підлітків 11-17 років. Пропонується для використання шкільними психологами.
Левитина Светлана Соломоновна Можно ли управлять вниманием школьника / Светлана Левитина,. - М. : Знание, 1980. - 93 с. ; 16 см. - (Сер. "Новое в жизни, науке, технике")
Барташнікова І.А. Розвиток уваги та навиків навчальної діяльності у дітей 5-7 років : Тести та ігри для дітей 5-7 років / І.Барташнікова, О.Барташніков. - Тернопіль : Богдан, 1998. - 46,[1] с. - (Сер. "Азбука для батьків" Розвиваємо інтелект дитини)
http://knowledge.allbest.ru/psychology/3c0b65635b3ad69b5d53b88421306c27_0.html
http://referats.allbest.ru/psychology/8700096132.html
http://ua-referat.com/Розвиток_уваги_молодшого_школяра_в_навчальній_діяльності
http://studopedia.org/8-239940.html
http://bibliofond.ru/view.aspx?id=466086
http://ukrbukva.net/page,11,85140-Razvitie-vnimaniya-mladshih-shkol-nikov-v-processe-obucheniya.html
http://bukvar.su/pedagogika/104036-Priemy-i-metody-po-organizacii-vnimaniya-u-deteiy-srednego-shkol-nogo-vozrasta-na-urokah-angliiyskogo-yazyka.html

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 12.03.2015 16.04.31 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 0.195857 seconds