Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45894
   


Автор запитання: Людмила із міста: Берегово :: Запитання: 36359  
Людмила запитує:
здравствуйте! помогите пожалуйста найти литературу для реферата по теме: трансформация института образования на примере преподавания обществоведения в старших классах. спасибо большое!!!!!!
Наша відповідь:
Добрый день! Предлагаем материалы по Вашей теме:

1. Арешонков В. Методологічні засади дослідження змісту шкільної суспільствознавчої освіти України ХХ століття / В. Арешонков // Педагогічний дискурс . - 2014. - Вип. 16. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/peddysk_2014_16_5.pdf
2. Арешонков В. Ю. Розвиток змісту гімназійного суспільствознавства на початку ХХ століття / В. Ю. Арешонков // Освіта та педагогічна наука . - 2014. - № 1. - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/OsDon_2014_1_10.pdf
3. Арешонков В. Ю. Зміст шкільної суспільствознавчої освіти в школах України за програмами 1923–1924 років / В. Ю. Арешонков // Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка. Сер. : Педагогіка . - 2013. - Вип. 2. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvkogpth_2013_2_3.pdf
4. Арешонков В. Ю. Зміст радянської суспільствознавчої освіти в школах України за програмами початку 30-х років ХХ століття / В. Ю. Арешонков // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 6. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VZhDU_2013_6_19.pdf
5. Арешонков В. Ю. Трансформація змісту предмета "Суспільствознавство" (1963-1975 рр.) у межах переходу від модернізованої "Школи праці" до "Школи навчання" / В. Ю. Арешонков // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології . - 2013. - Вип. 2. - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apdyptp_2013_2_36.pdf
6. Арешонков В. Ю. Трансформація змісту предмета "Суспільствознавство" (1976–1986 рр.) в межах радянської "школи навчання" / В. Ю. Арешонков // Теорія та методика навчання та виховання . - 2013. - Вип. 34. - С. 23-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpkhnpu_ttmniv_2013_34_5.pdf
7. Арешонков В. Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета "Людина і суспільство" в 90-х роках ХХ ст. / В. Арешонков // Педагогічний дискурс . - 2014. - Вип. 17. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/0peddysk_2014_17_3.pdf
8. Арешонков В. Ю. Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. / В. Ю. Арешонков // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 4. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VZhDU_2014_4_11.pdf
9. Багга Т. В. Методичні та змістові засади викладання шкільного суспільствознавства / Т. В. Багга // Постметодика. - 2010. - № 2. - С. 10-15. - [Простежено зміни у підготовці вчителя шкільного суспільствознавства, що відбулися в результаті кардинальних змін у змісті суспільствознавчої освіти в Україні]. - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/Postmetodyka/2010_2/bakka.pdf
10. Вишневский М. И. Культуротворческая миссия современного социально-гуманитарного образования / М. И. Вишневский // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 2. - С. 3-8.
11. Возна З. Ціннісний потенціал проектної діяльності в системі навчання шкільного суспільствознавства / З. Возна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи . - 2013. - № 46. - С. 76-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2013_46_14.pdf
12. Гупан Н. М. Шкільний підручник як джерело дослідження диференціації змісту суспільствознавчих предметів (40 – 50 ті рр. ХХ ст.) / Н. М. Гупан // Педагогічний дискурс . - 2013. - Вип. 15. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/peddysk_2013_15_40.pdf
13. Дружкова А. В. Методика преподавания обществоведения в средней школе / А. В. Дружкова. – М., 1985. – 208 c.
14. Муляр Н. Методичні особливості проведення нестандартного уроку в курсі "Методика навчання освітньої галузі "Суспільствознавство” / Н. Муляр, Л. Костюк // Молодь і ринок . - 2014. - № 7. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2014_7_16.pdf
15. Олексін Ю. Розвиток рис громадянськості особистості через призму завдань суспільствознавчої освіти / Ю. Олексін // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 100-102. - [Проаналізовано підхід до формування якостей громадянськості особистості, що їх визначено Державним стандартом базової та повної середньої освіти в галузі "Суспільствознавство", програмами з історії для загальноосвітніх навчальних закладів (5 - 12 класи)].
16. Олексін Ю. Сучасні підходи до формування рис громадянськості особистості / Ю. Олексін // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 141-145. - [Загальний аналіз підходів до формування рис громадянськості особистості, визначених Державним стандартом галузі "Суспільствознавство" та Концепцією громадянської освіти й громадянського виховання].
17. Проблеми дидактичного забезпечення навчального процесу : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. - К. : Наук. світ, 2001. - 247 c. - [Проаналізовано досвід практичної підготовки вчителів суспільствознавства в педагогічних навчальних закладах України у 1920-ті роки].
18. Смагін І. І. Аналіз першого видання радянського шкільного підручника "Суспільствознавство" відповідно до критеріїв якості навчальної книги початку 60-х років ХХ століття / І. І. Смагін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - № 47. - С. 109-112. - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/VZhDU/2009_47/21_47.pdf
19. Смагін І. І. Методичні засади створення і функціонування підручників із суспільствознавчих предметів у загальноосвітній школі України (1920 - 1990 рр.): автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / І. І. Смагін ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 40 с. - Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2011/11SIISHU.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1
20. Смагін І. І. Перший вітчизняний шкільний підручник з громадянської освіти Самуїла фон Пуфендорфа / І. І. Смагін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - № 37. - С. 77-81. - [Проаналізовано зміст підручника та зроблено висновки про те, що дана книга містила положення філософського, правового, етичного, політологічного та державноуправлінського характеру і була зразком адаптації панівних філософських ідей в інтегрований курс шкільного суспільствознавства].
21. Смагін І. І. Підручник із суспільствознавства в українській школі 1920 - 1990 рр.: проблеми створення і функціонування : монографія / І. І. Смагін; Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Житомир : Полісся, 2010. - 411 c.
22. Смагін І. І. Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст. / І. І. Смагін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. - 2008. - № 41. - С. 64-68.
23. Смагін І. І. Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура / І. І. Смагін // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 4. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VZhDU_2014_4_10.pdf
24. Смагін І. І. Трансформація галузевої суспільствознавчої шкільної освітньої системи УРСР у період 1975 - 1991 рр. / І. І. Смагін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - № 49. - С. 47-51. - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/VZhDU/2010_49/Vip_49_9.pdf
25. Смагін І. І. Характеристика методичного комплексу з суспільствознавства першої половини 70-х років ХХ ст. / І. І. Смагін // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - № 48. - С. 59-63. - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/Soc_Gum/VZhDU/2009_48/Vip_48_12.pdf
26. Смагін І. Підходи до оцінювання функціональної ефективності підручників з історії для загальноосвітньої школи / І. Смагін // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету . - 2013. - Ч. 1. - С. 280-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpudpu_2013_1_37.pdf
27. Смагін І. Становлення шкільного правознавства та проблеми підручникотворення з правових предметів у ХІХ столітті / І. Смагін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи . - 2008. - № 25. - С. 208-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2008_25_35.pdf
28. Старєва А. М. Методична підготовка майбутнього вчителя-суспільствознавця у перші роки радянської влади / А. М. Старєва // Педагогічний альманах . - 2012. - Вип. 16. - С. 295-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pedalm_2012_16_52.pdf
29. Старєва А. М. Організаційно-методичні умови підготовки майбутніх учителів суспільствознавчої галузі в контексті інноваційних процесів в освіті / А. М. Старєва // Наукові праці Миколаївського державного гуманітарного університету ім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія". Сер. : Педагогічні науки . - 2008. - Т. 97, Вип. 84. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npchduped_2008_97_84_8.pdf
30. Старєва А. М. Теоретичний аналіз формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавства при переході на ступеневу вищу педагогічну освіту / А. М. Старєва // Педагогічний альманах . - 2013. - Вип. 19. - С. 200-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pedalm_2013_19_34.pdf
31. Старєва А. Розвиток методичної підготовки майбутнього вчителя-суспільствознавця: 80-ті роки ХХ століття / А. Старєва // Нова педагогічна думка . - 2013. - № 3. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npd_2013_3_39.pdf
32. Тимофеева Е.Г. Государственная политика в сфере обществоведческого образования российской молодежи в 50-90 гг. XX века : дис. ...доктора ист. наук: 07.00.02 / Елена Георгиевна Тимофеева. – Астрахань, 2004. – 500 c.
33. Федорчук О. О. Криза вузівського суспільствознавства в Україні (середина 80-х – початок 90-х років ХХ ст.) та спроби його перебудови / О. О. Федорчук // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Політологія . - 2010. - Т. 131, Вип. 118. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npchdupol_2010_131_118_5.pdf

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 18.03.2015 07.34.26 :.
.: Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н.К.Крупської :.
   

Generated in 0.166782 seconds