Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45894
   


Автор запитання: Валентина із міста: Тернопіль :: Запитання: 36402  
Валентина запитує:
Доброго дня. Допоможіть підібрати матеріал для написання реферату до 18с. на тему: "Формування педагогічної компетентності педагогічних працівників" Щиро дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо скористатися наступною інформацією:
1. Формування педагогічної компетентності педагогічних працівників : [віртуальна довідка]. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=S&I21DBN=ASK&P21DBN=ASK&S21FMT=fullw&S21ALL=(<.>A=GOLUB$<.>)&FT_REQUEST=&FT_PREFIX=&Z21ID=&S21STN=1&S21REF=10&S21CNR=20
***
2. Гончаренко І. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ВИЩОЇ ШКОЛИ. – Режим доступу: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/ttmuo_2014_2_6.pdf.
3. КОНЦЕПЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ СТУПЕНЕВОЇ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ОСВІТИ. – Режим доступу: http://www.kgpa.km.ua/?q=node/233
4. Кравченко Г.РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ // Теорія та методика управління освітою. – 2010. № 3. – Режим доступу: http://tme.umo.edu.ua/docs/3/10krappe.pdf.
5. КУЛЬТУРА ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЇЇ ФОРМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ / Ю.В. Кудінов. – Режим доступу: http://hist.km.ua/uploads/file/visnik/2010_2/10kuvpps.pdf.
6. Лук'янчук Е. А. МОНІТОРИНГ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ. – Режим доступу: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp12/lukjanchuk.pdf.
7. ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. – Режим доступу: http://oldconf.neasmo.org.ua/node/551
8. Пічугіна Л. Л. ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ. – Режим доступу: http://www.confcontact.com/20121220/6_pichugina.htm
9. ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ / Л.М. ОВСІЄНКО // МАТЕРІАЛИ V Міжнародного форуму «Особистість у єдиному освітньому просторі». Конференція 2: Освіта й особистість: нові підходи, сучасна дидактика, інноваційні технології, 07-18 квітня 2014 року, м. Запоріжжя. – Режим доступу: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp161/ovsienko_l.m..pdf
10. Професійна готовність науково-педагогічного працівника до педагогічної діяльності. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/11631018/pedagogika/profesiyna_gotovnist_naukovo-pedagogichnogo_pratsivnika_pedagogichnoyi_diyalnosti
11. РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ЯК СУБ’ЄКТА ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / Т.І.КРАВЕЦЬ // МАТЕРІАЛИ V Міжнародного форуму «Особистість у єдиному освітньому просторі». Конференція 2: Освіта й особистість: нові підходи, сучасна дидактика, інноваційні технології, 07-18 квітня 2014 року, м. Запоріжжя. – Режим доступу: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp161/kravec_t.i..pdf
12. Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах безперервної освіти / уклад. Шалатова О. А., Василенко Г. В. – Х., 2009. – Режим доступу: http://sch17.kharkivosvita.net.ua/files/Shalatova.pdf.
13. Сулима Тетяна. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. – Режим доступу: http://profua.info/tmpe/images/docs/2/11sulftt.pdf.
14. Сучасні вимоги до рівня професійної компетентності педагогічних працівників ПТНЗ / Марк Вайнтрауб. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/4765/1/Сучасні_вимоги_до_рівня_проф._компетентності_пед._працівників_ПТНЗ.pdf.
15. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РІЗНИХ ПІДХОДІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ / О.В.ЧАСНІКОВА // МАТЕРІАЛИ V Міжнародного форуму «Особистість у єдиному освітньому просторі». Конференція 2: Освіта й особистість: нові підходи, сучасна дидактика, інноваційні технології, 07-18 квітня 2014 року, м. Запоріжжя. – Режим доступу: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp161/chasnikova_o.v..pdf
16. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА: ДІЯЛЬНІСНИЙ АСПЕКТ / ДОРГОВА Т.М., ПЕРТАЯ А.А // МАТЕРІАЛИ V Міжнародного форуму «Особистість у єдиному освітньому просторі». Конференція 2: Освіта й особистість: нові підходи, сучасна дидактика, інноваційні технології, 07-18 квітня 2014 року, м. Запоріжжя. – Режим доступу: http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp161/dorogova_t.m-pertaja_a.a..pdf
17. Хрипун В. І. Професійний саморозвиток педагогічного працівника дошкільного навчального закладу у схемах і таблицях. - Черкаси: видавництво ЧОІПОПП, 2012. – 25 с. – Режим доступу: http://library.ippro.com.ua/attachments/article/281/працівника дошкільного навчального закладу у схемах і таблицях .pdf
18. Шляхи удосконалення професійної компетентності педагога / Кириленко Інна Дмитрівна. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/administration/31886/
***
19. Антонова, О.Н. Развитие профессионально-педагогической компетентности классного руководителя // КЛАССНЫЙ РУКОВОДИТЕЛЬ. - 2013. - № 7. - С.34-56
20. Бондар В. Конкурентоздатність педагога як складова його професійної компетентності // ПОЧАТКОВА ШКОЛА . - 2008 . - № 7. - С.22-23.
21. Бондар Л.С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського // ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ. ВІСНИК АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ . - 2006 . - № 3. - С.13-18.
22. Глухих, С.И. Имидж современного педагога как условие формирования профессиональной компетентности // НАРОДНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ. - 2012. - № 2. - С.112-116
23. Дичківська, І. Соціально-педагогічна компетентність: інноваційні підходи // ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ . - 2009 . - № 7. - С.10-14.
24. Зварич, І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США // ВИЩА ШКОЛА . - 2012 . - № 2. - С.42-51
25. Зварич, І. Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису // ВИЩА ШКОЛА . - 2012 . - № 7. - С.56-64
26. Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України // ВИЩА ШКОЛА. - 2013. - № 6. - С.83-91
27. Зварич, І. Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США // ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ . - 2011 . - № 3. - С.112-118
28. Зварич, І.М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США // ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ. ВІСНИК АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ . - 2012 . - № 2. - С.53-59
29. Зварич, І.М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США // ПЕДАГОГІКА І ПСИХОЛОГІЯ. ВІСНИК АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ . - 2011 . - № 2. - С.98-104.
30. Козлова О. Г. Відображення особистісно-професійного іміджу вчителя у феномені педагогічної майстерності / О. Г. Козлова // Постметодика. - 2012. - № 6. - С. 40-44. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Висвітлено проблему відображення особистісно-професійного іміджу вчителя. Визначено сутнісні складові даного феномену та сутнісні причини, які вказують на його важливість. Розглянуто такі структурні компоненти педагогічної майстерності, які впливають на формування особистісно-професійного іміджу вчителя: гуманістична спрямованість, професійна компетентність, педагогічні здібності та педагогічна техніка. Виокремлено пріоритетні якості особистості, що забезпечують формування позитивного іміджу педагога. Підкреслено, що головною педагогічною здібністю є толерантність до особистості, що формується.
31. Колодько, Т. Професійно-педагогічна компетентність майбутнього вчителя // РІДНА ШКОЛА . - 2005 . - № 11. - С.5-7.
32. Локошко, Л. Педагогічна компетентність педагогів-організаторів // ШКОЛА . - 2010 . - № 8. - С.24-26.
33. Покась В. П. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти / В. П. Покась, Я.С. Фруктова // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 19. - С. 70-74. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.
34. Узлова, С. Особистісне й професійне зростання педагога як умова розвитку школи життєвої компетентності // ШКОЛА . - 2011 . - № 1. - С.35-43.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 23.03.2015 11.33.26 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.1557 seconds