Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45859
   


Автор запитання: Людмила із міста: Кременчук :: Запитання: 36414  
Людмила запитує:
Добрий день! Допоможіть підібрати літературу до курсової роботи з теми "Використання ІКТ в організації педагогічної практики студентів педагогічного навчального закладу". Дуже дяку!
Наша відповідь:
Шановна Людмило! Ознайомтеся з наданою інформацією:
Батальщикова Е. Ю. Орієнтація педагогічної практики студентів на формування готовності до співпраці з учнями на засадах інтерактиву [Електронний ресурс] / Е. Ю. Батальщикова. // Науковий вісник Донбасу . - 2011. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2011_2_11.pdf

Благосмислов О. С. Формування методичної готовності студентів до роботи з учнями у позашкільних навчальних закладах під час проходження педагогічної практики [Електронний ресурс] / О. С. Благосмислов //Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки . - 2012. - Вип. 21. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vgnpu_2012_21_20.pdf

Горобець Т. В.Сучасні інноваційні технології в організації, підготовці та проведенні практики з музикистудентів педагогічних коледжів – майбутніх музичних керівників [Електронний ресурс] / Т. В. Горобець, І. В. Мазурок // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . - 2013. - Вип. 31. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pfto_2013_31_26.pdf

Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) та їх роль в освітньому процесі. - Режим доступу:http://osvita.ua/school/method/technol/6804/

Ковальчук В. Н. Практика використання ІКТ-засобів у педагогічному експерименті: Інтернет анкетування [Електронний ресурс] / В. Н. Ковальчук // Інформаційні технології і засоби навчання . - 2013. - Т. 35, вип. 3. - С. 135-152. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ITZN_2013_35_3_16.pdf

Майський Г. Ю. Суть педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. Ю. Майський // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . - 2013. - Вип. 30. - С. 564-567. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pfto_2013_30_90.pdf

Паршук С. М. З досвіду організації та керівництва педагогічною практикою студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / С. М. Паршук // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки . - 2012. - Вип. 20. - С. 207-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vgnpu_2012_20_51.pdf

Петренко С. І. До питання про роль ІКТ-компетентності в педагогічній практиці сучасного вчителя [Електронний ресурс] / С. І. Петренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки . - 2013. - № 20. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vlup_2013_20_17.pdf

Самбор А. М. Телекомунікаційні технології в освітньому процесі на етапі підготовки студентів педагогічних ВНЗ до педагогічної практики [Електронний ресурс] / А. М. Самбор, М. А. Самбор // Юридична наука . - 2012. - № 11. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/jnn_2012_11_3.pdf

Семеног О. М. Система професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури (в умовахпедагогічного університету) : Автореф. дис... д-ра пед. наук / О. М. Семеног; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 41 c. - укp.. Визначено основні напрями розвитку цієї системи у структурі вищої педагогічної освіти, яка характеризується наявністю таінформаційних технологій. Обгрунтовано умови поєднання навчально-пізнавальної, науково-дослідної, практичної діяльності з метою формування професійно компетентного вчителя-словесника як дослідника та культуромовної особистості. Розроблено зміст, форми та методи організації навчально-пізнавальної, науково-дослідної діяльності,навчально-пошукової та педагогічної практики на філологічному факультеті педагогічного університету, створенонавчальні програми та посібники для викладачів і студентів вищих педагогічних навчальних закладів України. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2006/06somupu.zip&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1

Сінельник І. П., старший викладач кафедри англійської мови Київського університету імені Бориса Грінченка ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
http://elibrary.kubg.edu.ua/2286/1/I_Sinelnik_konf_GI.pdf

Співаковський О.В. Теорія і практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей: монографія. – Херсон: Айлант, 2003
file:///C:/Documents and Settings/bibliograf3/Мои документы/Downloads/1.pdf

Тимченко А. А. Технологічний підхід до проведення педагогічної практики студентів [Електронний ресурс] / А. А. Тимченко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія :Педагогічні науки . - 2013. - Вип. 1.40. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvmdup_2013_1.40_25.pdf

Ушнурцева Н. Н. Профессиональная подготовка студентов кафедры педагогики и ме-тодики начального образования в процессе педагогической практики [Електронний ресурс] / Н. Н. Ушнурцева, А. А. Ткачук // Наука і освіта . - 2013. - № 1-2. - С. 228-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/NiO_2013_1-2_62.pdf

Шахраюк Б. С. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності "Технологічна освіта" [Електронний ресурс] / Б. С. Шахраюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти . - 2013. - Вип. 7. - С. 198-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ozfm_2013_7_64.pdf

Шарапанюк А. Педагогічна практика студентів педагогічних коледжів, як умова формування професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів в Україні [Електронний ресурс] / А. Шарапанюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи . - 2012. - № 41. - С. 78-83. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2012_41_13.pdf

Арделян М. В. Особенности компьютеризации обучения в высшей школе / М. В. Арделян // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2004. - № 1. - С. 469-471. - Библиогр.: 2 назв. - рус.…Зазначено, що комп'ютеризація та інформатизація навчання - один з найважливіших аспектів взаємодії науки й освіти… Використання комп'ютера як ТЗН надає принципово нові можливості для впорядкування, організації та надання учбового матеріалу, який суттєво впливає на педагогічнупрактику.

Бобрицька В. І. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій педагогічній освіті / В. І. Бобрицька // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2011. - № 16 (2). - С. 35-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. Окреслено пріоритетні напрями підготовки майбутнього вчителя до застосування інформаційно-комунікаційнихтехнологій. Визначено положення, обгрунтування яких забезпечить на теоретичному й прикладному рівнях застосуванняінформаційно-комунікаційних технологій у вищій педагогічній освіті: інформатизація у галузі вищої освіти повинна мати випереджувальний характер і визначати інформатизацію інших напрямів суспільної діяльності; інформатизація вищої освіти можлива за умови широкого впровадження в педагогічну практику психолого-педагогічних розробок, що дозволяють інтенсифікувати навчальний процес, реалізувати ідеї розвивального навчання за умов інформаційного суспільства.

Войтович І. С. Комп'ютерні інформаційні технології в реалізації навчальних і наукових проектів у педагогічних вищихнавчальних закладах / І. С. Войтович, Ю. В. Батишкіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання взакл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 131-135. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. Розглянуто проблеми використання комп'ютерних інформаційних технологій у навчальному процесі педагогічних університетів під час впровадження методики проектів. Запропоновано визначати тематику проектів студентів за темами класифікаційних робіт, що дозволяє посилити мотивацію до якісної розробки проектів та їх практичного впровадження під час педагогічної практики та у подальшій професійній діяльності. Підсумовано, що використання програми "Навчання для майбутнього" є цікавим і перспективним для організації самостійної роботи учнів і студентів.

Гомонюк О. Використання інтерактивних технологій як засобу формування професійно-педагогічної культури майбутнього соціолога / О. Гомонюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4. - С. 43-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. Розглянуто інтерактивні методи навчання, які визнані педагогами дієвим засобом впровадження нових освітніхтехнологій, однак використання їх у практиці вищої освіти не системне через неготовність більшості викладачів користуватися інформаційно-комп'ютерними технологіями (ІКТ). Висвітлено сутність інтерактивного навчання, яка полягає в тому, що в навчальний процес залучаються всі студенти, спільна діяльність котрих у процесі пізнання і опанування навчальним матеріалом означає, що кожний робить індивідуальний внесок у навчальний процес - відбувається обмін знаннями, ідеями, способами діяльності і кожний студент має можливість усвідомити особистісну значимість у спільній діяльності. Подано деякі інтерактивні вправи, котрі доцільно використовувати на заняттях під час вивчення педагогічних дисциплін.

Денисенко С. М. Психолого-педагогічні засади проектування мультимедійного контенту електронних освітніх ресурсів для вищого навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / С. М. Денисенко; НАПН України, Ін-т інформ.технологій і засобів навчання. - К., 2013. - 20 c. - укp.Досліджено проблему проектування мультимедійного контенту електронних освітніх ресурсів (ЕОР) у сучасній освітнійпрактиці.

Комп'ютерна підтримка навчальних дисциплін у середній і вищій школі : Матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 8 - 9 груд. 2005 р. / Ін-т педагогіки АПН України, Луган. нац. пед. ун- т ім. Т. Шевченка, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Луганськ : Альма-матер, 2005. - 60 c. - укp. Висвітлено деякі аспекти комп'ютерної підтримки навчальних дисциплін у середній і вищій школі. Значну увагу приділено проблемам розвитку та застосування засобів нових інформаційних технологій у практичній діяльності загальноосвітніх шкільних закладів та ВНЗ.

Мороз, І. В.. Педагогічна практика студентів у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] : навч. посібник / І. В. Мороз, О. Г. Ярошенко ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : [б.в.], 2003. - 90 с.
На обкл. автори не зазнач.

Моторіна В.Г. Дидактичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів математики у вищихпедагогічних навчальних закладах: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.Г. Моторіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 45 с. — укp.
Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освіті (IIСТЕ-2012) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених та студ., м. Полтава, 21-22 лист. 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка, ВНЗ Укоопспілки ”Полтав. ун-т економіки і торгівлі”; [редкол.: ЄмецьО. О., Барболіна Т. М., Кононович Т. О., Кривцова О. П.]. — Полтава : АСМІ, 2012. — 118 с. : іл., табл. — Бібліогр. наприкінці ст.
Нос Л. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці вчителів початкової школи в університетах Канади / Л. Нос // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4. - С. 199-204. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. Розглянуто проблему якісної підготовки вчителів, готових відповідати зростаючим вимогам суспільства Канади. Відзначено, що для реалізації завдань, які стоять парад вищою школою, освітні факультети університетів Канади почали впроваджувати інформаційно-комунікативні технології (ІКТ) у навчальний процес. Проаналізовано методи та підходи департаментів освіти до впровадження ІКТ на освітніх факультетах університетів Канади. Акцентовано увагу на роботу викладачів вищих шкіл, які створювали всі необхідні умови для студентів, щоб сформувати у них уміння практичного використання комп'ютера. Запропоновано модулі, які можна використати в процесі підготовки вчителя початкових класів у вищих педагогічних навчальних закладах України.

Скоробогатова М. Р. Педагогическая практика как ведучий компонент в становлении будущих учителей / М. Р. Скоробогатова //Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 216-219. - Библиогр.: 5 назв. - рус. На основании компаративного анализа зарубежного и отечественного опыта организации педагогической практикистудентов в ВУЗ подготовлены рекомендации по совершенствованию отечественной системы практической підготовки будущих учителей: увеличение сроков прохождения педагогической практики в школах, использование большого выбора форм, методов, а также учебных заведений для организации и проведения практической підготовки, использование информационных технологий, повышение удельного веса самостоятельной підготовки студентов, усиление координации между школами и ВУЗ, предоставление учителям, отвечающим за качество педагогическойпрактики метдической и психолого-педагогической помощи, обеспечение оплаты школьным учителям, курирующимпедагогическую практику студентов в школе.

Сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та за кордоном : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. , 28 - 29 жовт. 2011 р., Горлівка / ред.: В. І. Сипченко; МОНМС України, Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2011. - 362 с. - (Гуманізація навч.-вихов. процесу: зб. наук. пр.; Спец. вип. 7, ч. 1). - укp. Наведено результати досліджень з актуальних проблем гуманізації навчально-виховного процесу. Розкрито перспективи використання нових інформаційних технологій у діяльності навчальних закладів. Запропоновано модель формуванняінформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін. Показано можливості використання компетентнісного підходу для забезпечення кредитно-модульної системи навчання. Проаналізовано рівні сформованості економічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Розкрито особливості змісту професійно-комунікативної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Розглянуто моделі обдарованості в дослідженнях американських і вітчизняних вчених. Вивчено динаміку розвитку фахової мовної освіти у ВНЗ Франції. Проаналізовано тенденції у ставленні молоді до екологічних проблем у США. Увагу приділено проблемам реалізації організаційно-педагогічних умов формування та розвитку управлінської компетентності менеджера соціальної сфери в вітчизняних ВНЗ.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 24.03.2015 09.00.13 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.171204 seconds