Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 45859
   


Автор вопроса: олена из города: київ :: Вопрос: 36433  
олена спрашивает:
допоможіть знайти літературу на такі запитання: 1. ПСИХОЛОГО - ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2. Проблема розвитку самостійності в молодших школярів 3. Характеристика дефініції «пізнавальна самостійність» 4. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ В УЧНІВ ТРЕТЬОГО-ЧЕТВЕРТОГО КЛАСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 5. Аналіз навчальної програми з математики для учнів 3 - 4 класів ....
Наш ответ:
Доброго дня Олено! Ознайомтеся з наданою інформацією:
1. Аналіз нової та попередньої навчальних програм з математики. – Режим доступу:http://pochatkova8.at.ua/publ/derzhavnij_standart_pochatkovoji_osviti/metodichni_rekomendaciji/analiz_novoji_ta_poperednoji_navchalnikh_program_z_matematiki/11-1-0-87
2. Білецька Л. Особливості використання інноваційних технологій під час вивчення математики у початковій школі [Електронний ресурс] / Л. Білецька, Р. Білецький // Молодь і ринок . - 2014. - № 9. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2014_9_11.pdf
3. Гудима О. Аналіз результатів формування пізнавальної самостійності учнів основної сільської школи [Електронний ресурс] / О. Гудима // Гірська школа Українських Карпат . - 2013. - № 10. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/gsuk_2013_10_17.pdf Ключові слова: пізнавальна самостійність, учні, уроки математики, анкетування
4. Інтернет-ресурси для вчителів математики. – Режим доступу:http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=13&ved=0CCgQFjACOAo&url=http://irmk.org.ua/archiv/mo/math_inf/2013/metodrekommatematika_2013-2014.doc&ei=J9cTVfmbCMbZarbngPgB&usg=AFQjCNEhdH_-GV-g0ncPpN21cwnwa2PpCg&bvm=bv.89217033,d.d24
Карапузова Н. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до позакласної роботи з математики [Електронний ресурс] / Н. Карапузова // Молодь і ринок . - 2014. - № 11. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2014_11_13.pdf
5. Лекція №1.Початковий курс математики як навчальний предмет. Аналіз нової програми з математики 1-4 класів. . – Режим доступу:http://socgum.mdpu.org.ua/index.php?option=com_mtree&task=viewlink&link_id=376&Itemid=0
6. Нова базова навч. програма з математики для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навч. закладів: аналіз змін. – Режим доступу:http://skvor.info/pres/view.html?id=9
7. Навчання математики в початковій школі. – Режим доступу:http://skvor.info/publications/articles/
8. Нова базова програма з математика для учнів 1 – 4 класів: аналіз змін Джерело: Зірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2012. – №1. – С. 276 – 283 . – Режим доступу:http://skvor.info/publications/articles/view.html?id=136
9. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ ПІДЛІТКІВУ ПРОЦЕСІ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТ/ Липець кий О.П.// Збірник наукових праць, випуск 14, книга ІІ , м. Київ Мета дослідження – розглянути питання “пізнавальнасамостійність” ? “пізнавальна діяльність”, проаналізувати умовиформування, розвитку та стимуляції пізнавальної діяльностіпідлітків в процесі дослідницької діяльності Підготовка вчителя початкових класів до формування ключових компетентностей в учнів за новим Державним стандартом початкової загальної освіти.
10. :. – Режим доступу:http://lib.iitta.gov.ua/4201/1/46_Lypetskyi.pdf http://www.doippo.dp.ua/navchalno-metodichna-robota/pochatkova-osvita/1409-pidgotovka-vchitelya-pochatkovikh-klasiv-do-formuvannya-klyuchovikh-kompetentnostej-v-uchniv-za-novim-derzhavnim-standartom-pochatkovoji-zagalnoji-osviti-osoblivosti-roboti-v-2-mu-klasi.html
11. РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ ШКОЛЯРІВ РОЗВИТОК САМОСТІЙНОСТІ ШКОЛЯРІВ /Л.М. Король, Н.В. Яцюк,:Виявляються особливості становлення самостійності сучасних молодших школярів та підлітків, деякі психолого-педагогічні умови її розвитку в навчанні.: Підготовка вчителя початкових класів до формування ключових компетентностей в учнів за новим Державним стандартом початкової загальної освіти. . – Режим доступу:http://studentam.net.ua/content/view/7915/97/
12. Розвиток пізнавальної активності та самостійності молодших школярів. – Режим доступу:http://moskovskiy-ruo.edu.kh.ua/Files/downloads/Досвід роботи Капелюшна М.А..docx
13. Розвиток пізнавальної самостійності на уроках математики в початковій школі. – Режим доступу:http://ua.textreferat.com/referat-13145-1.html
14. РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ / КРАВЧУК Л
15. https://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0CEcQFjAG&url=http://elibrary.kubg.edu.ua/2421/1/Krravchuk_L_3.pdf&ei=DqUTVe2BAYbxaOvVgLgH&usg=AFQjCNFyVflU0favuyTxujPxmslzZl6DWQ
16. САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ/ ОЛЕНА ВЕДМІДЬ . – Режим доступу:http://oldconf.neasmo.org.ua/node/546
17. СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ САМОСТІЙНА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ /Муковіз Олексій Павлович. – Режим доступу:http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/252/1/Stat_1.pdf
18. Психологічні особливості розвитку пізнавальної самостійності сучасних учнів /Л.М. Король, С.М. Максимець, . – Режим доступу:http://studentam.net.ua/content/view/7485/97/
Формування самостійності молодших школярів . – Режим доступу: http://osvita.ua/doc/files/news/165/16565/Material.doc
19. ХарьковаЄ.Д. Особливості формування самостійної пізнавально-творчої активності молодших школярів [Електронний ресурс] / Є. Д. Харькова // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. "Засоби навчальной та науково-дослідної роботи" . - 2010. - Вип. 32. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpkhnpu_zntndr_2010_32_22.pdf
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ УЧНІВ Щербакова Н. M.
file:///C:/Documents and Settings/bibliograf3/Мои документы/Downloads/Nzspp_2013_1_36.pdf

20. Балакірєва, В. А. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів в умовах закладу інтернатного типу // Серія: Педагогічні науки. // Вісник Черкаського університету. — Черкаси, 2013. — Серія: Педагогічні науки. — С. 8-11 Бп14869-40(293) .
21. Богданович М.В. Методика викладання атематики в початкових класах: навч. посіб.– 2-ге вид., перероб. і доп. / Богданович М.В.,Козок М.В., Король Я.А. – Тернопіль: Навчальна
22. Бондарчук Н. В. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів / Н. В. Бондарчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. - 2008. - № 41. - С. 103-106. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Висвітлено досвід щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках та в позаурочний час. Розкрито методи та прийоми, які сприяють успішному вирішенню одного з основних завдань навчання в сучасній школі - навчити учнів самостійно набувати знання, розвивати їх пізнавальний інтерес. Подано власну методику, яка застосовується на уроках математики для спонукання учнів до вирішення проблемних ситуацій, на уроках читання - для виявлення активності учнів через застосування різних видів нестандартних завдань.
23. Буряк В. К. Керівництво самостійною роботою учнів в навчальному процесі / В. К. Буряк // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 3 . - С. 135-145. - укp. Рассмотрены различные формы самостоятельной работы учащихся с учебником. Предложены рекомендации по педагогическому руководству учебной самостоятельной работой школьников.
24. Генкал С. Е. Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів : автореф. дис... канд. пед. наук / С. Е. Генкал; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 24 c. - укp. Проаналізовано й узагальнено стан розробки проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів у історичному аспекті. Розглянуто теоретичні засади з метою визначення суті поняття "самостійна пізнавальна діяльність". Розкрито зміст даної діяльності. Проаналізовано базові поняття та визначено якісні характеристики й особливості її організації у профільних класах, а також розроблено та теоретично обгрунтовано відповідну модель, яка передбачає використовувати індивідуальні освітні проекти як засіб організації самостійної пізнавальної діяльності учнів.
25. Голуб, О. В. Діагностичні основи формування і розвитку самостійності молодших школярів у позаурочній виховній діяльності. // Зб. наук. пр. — Бердянськ, 2006. — N3. — С. 43-50 Бп16334-3 .
26. Дубінка М. М. Розвиток пізнавального інтересу в молодших школярів у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М. М. Дубінка; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 1998. - 17 c. - укp. - рус. Розглядається стан проблеми розвитку інтересу в історії педагогічної думки, аналізується теоретико-практичний досвід В.О.Сухомлинського щодо реалізації її завдань, вичленовуються і характеризуються форми та методи, що сприяють формуванню в учнів позитивної мотивації навчання, умінь і навичок активної самостійної пізнавальної діяльності. Показується можливість творчого застосування ідей В.О.Сухомлинського на сучасному етапі відродження національної школи.
27. Енциклопедія освіти / [гол. ред. В.Г. Кремень].– К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с. – (Акад.пед. наук України).книга – Богдан, – 2001. – 368 с.
28. Коваль Л.В. Методика навчання математики:теорія і практика / Л.В. Коваль, С.О. Скворцова.– Харків: ЧП “Принт-Лідер”, 2011. – 414 с.
29. КовтонюкГ.М. Психолого-педагогічні засади організації самостійної пізнавальної діяльності школярів : посіб. для студ. фіз.-мат. спец. пед. ВНЗ / Г. М. Ковтонюк. - Вінниця : Едельвейс і К, 2012. - 143 c. - Бібліогр.: с. 137-143 - укp.
30. КовтонюкГ.М. Формування професійної готовності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до організації самостійної пізнавальної діяльності школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. М. Ковтонюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2013. - 20 c. - укp.
31. Косенко В. А. Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів в навчальному процесі / В. А. Косенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 166. - С. 77-80. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
32. Косенко, Вікторія. Педагогічне керівництво самостійною роботою молодших школярів як складова підготовки майбутнього вчителя. // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. — Умань, 2010. — Вип. 34. — С. 27-34 Бп15858-34 .
33. Левіна І.А. Професійна діяльність учителя з формування пізнавальної самостійності підлітків засобами моделювання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.А. Левіна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с.: мал. — укp….на уроках предметів природничо-математичного циклу з урахуванням виділеної сукупності умов.
34. МайбородюкН.Д. Розвиток ціннісно-смислової свідомості молодших школярів на уроках математики / Н. Д. Майбородюк // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 274-279. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
35. Малихіна Л. І. Психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги до організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності школярів / Л. І. Малихіна // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 16. - С. 88-99. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.мовою. 1 – 4 класи. – К.: Видавничий дім“Освіта”, 2012. – 392 с.
36. Манчуленко, Л. В. До питання про формування пізнавальної самостійності молодших школярів засобами різнорівневих задач і рівнянь. // Наук. зап. — К., 2002. — Вип. 7. — С. 64-65 Бп14961-7 .
37. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчання українською освіти] / М.М. Фіцула. – К.: Видавничий центр“Академія”, 2002. – 528 с.
38. Павелків, Р. В. Експериментальне вивчення особливостей самостійності сучасних молодших школярів. // Наук. зап. — Рівне, 2005. — Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. — С. 76-80 Бп14910-32 .
39. Парфьонов, М. П. Самостійна учбова діяльність молодших школярів на уроці. // Матеріали науково-методичної конференції Донецького національного університету «Самостійна робота студентів – найважливіший засіб підвищення якості знань» (10-11 грудня 2003 року). — Донецьк, 2003. — С. 76-79 А635853 .
40. Психологія молодшого шкільного віку : Навч.-метод. посіб. / уклад.: О. П. Никоненко, Н. С. Ярослав; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2000. - 31 c. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.Наведено загальну характеристику віку та вікових меж. Проаналізовано соціальну ситуацію розвитку особистості дитини. Охарактеризовано особливості розвитку психічних пізнавальних процесів у молодших школярів, розвиток особистості та її мотиваційної сфери. Висвітлено індивідуально-психологічні особливості особистості. Запропоновано питання для самостійної роботи, альтернативно-тестові завдання для самоконтролю.
41. Савченко О.Я. Дидактика початковоїшколи / Олександра Яківна Савченко. – К.:Грамота, 2012. – 504 с.
42. Сивоконь, Катерина Ігорівна. Формування самостійної активності молодших школярів як педагогічна проблема. // Плекаємо особистість. — Луганськ; Старобільськ, 2011. — Вип. 3. — С. 170-174 Бп17143-3 .
43. Станьчак, Ірена. Пізнавальна самостійність молодших школярів. // Шляхи підвищення ефективності підготовки педагогічних працівників. — Вінниця; Бар, 1994. — Ч. 3. — С. 45-46 А567602-3 .
44. Ткачук, Галина. Дитяча книжка і проблеми становлення читацької самостійності у молодших школярів. // Збірник наукових праць. — Кам’янець-Подільський, 2007. — 13, кн. 1. — С. 66-73 Бп16399-13/1 .
45. Трубавіна, Ірина Миколаївна. Випереджаючи пізнавальні завдання як засіб організації самостійної роботи молодших школярів у процесі навчання [Текст] : автореф. дис...канд. пед. наук: 13.00.01 / Трубавіна Ірина Миколаївна ; Харківський педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1995. - 24 с.
46. Трубавіна, Ірина Миколаївна. Випереджаючі пізнавальні завдання як засіб організації самостійної роботи молодших школярів у процесі навчання [Текст] : дис...канд. пед. наук: 13.00.01 / Трубавіна Ірина Миколаївна ; Харківський педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1995. - 182 л.
47. Трубачева С. Е. Методи самостійного набуття знань учнями у сучасній школі / С. Е. Трубачева; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : ФАДА, ЛТД, 2000. - 30 c. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
48. Улятовська, Євгенія Анатоліївна. Підготовка майбутніх учителів до роботи з активізації самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Улятовська Євгенія Анатоліївна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 1998. - 17 с.
49. Харькова, Є. Умови оптимізації самостійної навчальної діяльності молодших школярів засобом педагогічної діагностики. // Гуманізація навчально-виховного процесу. — Слов’янськ, 2013. — Вип. 62, ч. 1. — С. 177-183 Бп14867-62/1 .
50. Чулак Л. І. Інтерактивні методи в розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів / Л. І. Чулак, Л. І. Козак, І. І. Коновальчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. - 2009. - № 43. - С. 184-189. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
51. Шевчук І. В. Міжпредметні зв'язки на уроках математики в початкових класах / І. В. Шевчук. - К. : Знання, 1998. - 97 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.Розкривається значення і можливості міжпредметних зв'язків у навчальному процесі. Показані різноманітні шляхи перебудови змісту і діяльності учнів початкових класів під впливом міжпредметних зв'язків з метою розвитку особистості сучасного школяра.
52. Шпачук Л. Р. Використання нетрадиційних форм у контексті навчально-виховного процесу молодших школярів / Л. Р. Шпачук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 206-211. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Висвітлено сутність різних форм навчання в початковій школі. Розглянуто нетрадиційні форми навчання, які забезпечують всебічний та оптимальний розвиток молодших школярів. Виділено моделі нетрадиційних форм навчання та подано класифікацію нетрадиційних форм відповідно до способу взаємодії суб'єктів навчального процесу. Стверджено, що практика застосування нестандартних форм навчання у початковій школі стала пріоритетною, оскільки для кожного вчителя основним завданням є "підключити" учня до активної та самостійної навчально-пізнавальної діяльності.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 26.03.2015 06.46.42 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.162234 seconds